2024-08-04, 00:15
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukassan
Om de sågar av huvudet så gör inte man hlr.

Man menar förmodligen skurit upp halsen i så fall eller lagt ett snitt i halsen.
Citera
2024-08-04, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Tack, hade inte sett den innan.
Nä jag har inte heller sett den andra videon där dom dödar henne, jag tror inte den finns. Har kollat igenom hela tråden här och här finns den inte. Inte heller har jag hittat på andra plattformar så tror de inte stämmer. Undra vad dom hade i väskan.
Tror de är E’s väska ingen aning vad dom skulle hämta den till men de va ju en goish där dom sa att dom ville ha hjälp med pyjamasparty och dom bad väl henne hämta lite grejer antagligen. Dock ingen aning varför dom skulle hämta den
Citera
2024-08-04, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan85
Jag hade tänkt läsa hela tråden, men jag har gett upp nu. Det har svävat ut åt helt fel håll. Hoppat mellan sida 250-510. Min fråga är om jag missat något väsentligt? Filmen som de ska ha skickat runt i gruppchat har inte kommit fram va? Luv besluten har jag laddat ner o läser

Jag vet inte vilken film du syftar på. En film finns i första inlägget i tråden.
Citera
2024-08-04, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2Pacc
En av tjejerna är ju bara 14 år så hon kommer ju antagligen få något möte med soc sen e hon släppt.. hände mig när jag blev misstänkt för narkotikabrott..

Endast BO som va 14år.
MGM är 15år o 13år
Citera
2024-08-04, 00:20
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Jag hade tänkt läsa hela tråden, men jag har gett upp nu. Det har svävat ut åt helt fel håll. Hoppat mellan sida 250-510. Min fråga är om jag missat något väsentligt? Filmen som de ska ha skickat runt i gruppchat har inte kommit fram va? Luv besluten har jag laddat ner o läser

Finns 2 filmer i tråden här nu. Men ingen som visar att dom skulle använt kniv mer än att ha hotat med den.

1 film så ligger offret ner tejpad och blir slagen i ansiktet och hotad med kniv

Andra film är kort och inget våld syns i den.

Sen kan man ju undra varför den är klippt.

Riktigt sjukt är de. Totalt avsaknad av empati alltså.
Citera
2024-08-04, 00:22
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2Pacc
Tror de är E’s väska ingen aning vad dom skulle hämta den till men de va ju en goish där dom sa att dom ville ha hjälp med pyjamasparty och dom bad väl henne hämta lite grejer antagligen. Dock ingen aning varför dom skulle hämta den

De har gått rykte att dom ska ha klätt av henne, så möjligtvis kanske lagt hennes kläder och tillhörigheter i den och sen bränt den. Hon såg ju ut att vara vid liv i den korta videon och jag antar den kommer efter den första då den ena fortfarande sitter på E.
Citera
2024-08-04, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Jag vet inte vilken film du syftar på. En film finns i första inlägget i tråden.

Den som det skrevs om att de skulle skickat runt med typ hela brottet, skrivs om innan sida 250. Men ja den ovan såg jag nu tack.
Citera
2024-08-04, 00:27
Medlem
Citat:
Finns 2 filmer i tråden här nu. Men ingen som visar att dom skulle använt kniv mer än att ha hotat med den.
1 film så ligger offret ner tejpad och blir slagen i ansiktet och hotad med kniv

Andra film är kort och inget våld syns i den.

Sen kan man ju undra varför den är klippt.

Riktigt sjukt är de. Totalt avsaknad av empati alltså.

Såg den ovan med tejp i ansiktet o hon som hämtar väskan, okej se om jag hittar den andra. Ja helt sjukt med så unga som saknar empati totalt. Även om det alltid är hemskt med den avsaknaden.

Har det nämnts något mer namn på misstänkt än hon på M?
Citera
2024-08-04, 00:28
Medlem
Citat:
De har gått rykte att dom ska ha klätt av henne, så möjligtvis kanske lagt hennes kläder och tillhörigheter i den och sen bränt den. Hon såg ju ut att vara vid liv i den korta videon och jag antar den kommer efter den första då den ena fortfarande sitter på E.
Ja möjligtvis är det så bra teori!
Citera
2024-08-04, 00:31
Medlem
Citat:
Tack, hade inte sett den innan.
Nä jag har inte heller sett den andra videon där dom dödar henne, jag tror inte den finns. Har kollat igenom hela tråden här och här finns den inte. Inte heller har jag hittat på andra plattformar så tror de inte stämmer. Undra vad dom hade i väskan.

Vilken väska?

Citat:

Es väska hade de dumpat i nån hamnbassäng
Citera
2024-08-04, 00:33
Medlem
Citat:
Såg den ovan med tejp i ansiktet o hon som hämtar väskan, okej se om jag hittar den andra. Ja helt sjukt med så unga som saknar empati totalt. Även om det alltid är hemskt med den avsaknaden.

Har det nämnts något mer namn på misstänkt än hon på M?

R*afaela född 2011
Citera
2024-08-04, 00:38
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes
Vilken väska?

Es väska hade de dumpat i nån hamnbassäng

Aha kanske var den väskan då. De fanns en väska i den andra filmen som hon med kniven hämtade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in