2007-11-08, 16:48
Bannlyst
Tänkte bara höra vilka som tycker det är skönt att sova med snus?

Själv gjorde jag det när jag snusade portion,
nu när jag kör åter igen med lös så är det inte lika tillfredställande för det rinner så förbannat. Men en farliga vana hursom :P
Citera
2007-11-08, 16:49
Medlem
GN'Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moneycube
Tänkte bara höra vilka som tycker det är skönt att sova med snus?

Själv gjorde jag det när jag snusade portion,
nu när jag kör åter igen med lös så är det inte lika tillfredställande för det rinner så förbannat. Men en farliga vana hursom :P

Sover nästan alltid med snus, så skönt Men bara med portion Lös rinner fr mycket under natten:P
Citera
2007-11-08, 16:50
Medlem
everymove__s avatar
sjukt kul är de ju när den e borta när man vaknar
Citera
2007-11-08, 16:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av everymove__
sjukt kul är de ju när den e borta när man vaknar

Ja ibland hade man några fina svarta märken på lakanet :P

Folk kan ju misstänka något annat :P
Citera
2007-11-08, 17:00
Medlem
GN'Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moneycube
Ja ibland hade man några fina svarta märken på lakanet :P

Folk kan ju misstänka något annat :P

Flickvännen blir alltid agressiv när jag råkat ta ut prillan på natten och lagt den på lakanet förstår inte varför
Citera
2007-11-08, 17:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GN'R
Flickvännen blir alltid agressiv när jag råkat ta ut prillan på natten och lagt den på lakanet förstår inte varför

haha ja vem vill inte rulla runt bland andras prillor :P
Citera
2007-11-08, 18:03
Medlem
GaletAnonyms avatar
Jorå, när jag körde med portion, och även nu ibland men då är det för att jag råka somna så det räknas väll inte?
Citera
2007-11-08, 19:00
Medlem
vaszes avatar
Nja, ingenting jag föredrar. Somnade med en portionare inne och vaknade dagen efter. Skiten hade gått sönder och det var snus över hela käften och på lakanet. Hade också skit ont i halsen, ett rent jävla helvette.

Jag har också lite svårt att somna med en pris inne, någon mental spärr. Lite skumt kan tyckas.

MVH vasze
Citera
2007-11-08, 19:23
Medlem
Sobbes avatar
Är det bara jag som blir otroligt torr i käften när jag sovit med snus?
Citera
2007-11-08, 19:25
Medlem
Ämen fyfan vad skabbigt. Sova med snus hör väl till fyllan, har hänt ett par gånger, men till vardags... Fy på er.

Det enda jag kan komma på vad det gäller nikotinbruk som är värre är rökning i sängen. Har gjort det själv någon gång under perioder av dekadens. Men det kändes nästan bättre.

Att ha en snus inne och vakna med fläckar och brunt dreggel är i samma klass som att vakna efter en nattlig pollution.

Fy!
Citera
2007-11-08, 20:36
Medlem
antonfs avatar
Jag sover aldrig med snus, inte ens på fyllan. Nån kontroll över sitt beroende måste man ju ha!
Citera
2007-11-08, 20:39
Medlem
GN'Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Werger

Att ha en snus inne och vakna med fläckar och brunt dreggel är i samma klass som att vakna efter en nattlig pollution.

Fy!

Kanske man ska tilläga att det är väldigt sällan som prillan kladar ner något Risker man får ta helt enkelt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in