2025-08-17, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonbo
Sover nästan jämt med lössnus inne nu mer och ser ut som en trafikolycka när jag vakna (är singel)
Drömmer massor med snus inne och vaknar med hela långfilmer i sinnet, utan snus så är sömnen annorlunda, lite tråkigare.

Jag hade det problemet förut också, och idag händer det ibland att man somnar med en rejäl prilla grov lös i käften. Det här gäller särskilt om man varit på brännvinsbord. Helvete vad kladd det blir i sängen.

Nu för tiden snusar jag bara grov portion i sängen. Brukar stoppa in en dubbel innan jag sover, och sen vaknar jag lägligt vid 4-snåret för att byta
Citera
2025-08-18, 13:10
Medlem
dooeys avatar
Nikotin är uppiggande så det är svårt att somna in med prilla inne om man nu inte är helt as trött. Så nej, jag tar ut den innan jag hinner somna. Däremot har jag en alltid inne strax innan. Skönt att ha i sängen, men svårt för just insomning.
Citera
2025-08-18, 14:26
Medlem
Knivur-273s avatar
Undertecknad sköljer truten noggrant vid sänggående, jagar nötterna, så slipper jag vakna om morgonen med en käft som en på golvet smutsig papegojbur
Citera
2025-08-23, 20:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moneycube
Tänkte bara höra vilka som tycker det är skönt att sova med snus?

Själv gjorde jag det när jag snusade portion,
nu när jag kör åter igen med lös så är det inte lika tillfredställande för det rinner så förbannat. Men en farliga vana hursom :P

Tycker själv inte att det är särskilt skönt att sova med snus. Jag snusar, men att snusa över natten förknippar jag med en start självbevarelsedrift, grund sömn och oro. Hade en period då jag snusade hela natten igenom regelbundet, men idag känns det mest obehagligt.

Snusar omväxlande vit och brun snus.
Citera
2025-08-23, 20:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjakungen
Jag hade det problemet förut också, och idag händer det ibland att man somnar med en rejäl prilla grov lös i käften. Det här gäller särskilt om man varit på brännvinsbord. Helvete vad kladd det blir i sängen.

Nu för tiden snusar jag bara grov portion i sängen. Brukar stoppa in en dubbel innan jag sover, och sen vaknar jag lägligt vid 4-snåret för att byta

Haha, snus-skiftssömn.
Citera
2025-08-23, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salt5491
Haha, snus-skiftssömn.

Ja det är klart. Kroppen är så van vid att ha en rinnig snus i käften att den väcker sig själv. Brukar diffa 5-10min, men annars är det 04.00 varje gång
Citera
2025-09-23, 02:41
Medlem
Mike89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moneycube
Tänkte bara höra vilka som tycker det är skönt att sova med snus?

Själv gjorde jag det när jag snusade portion,
nu när jag kör åter igen med lös så är det inte lika tillfredställande för det rinner så förbannat. Men en farliga vana hursom :P

Jag brukade göra det (general white portion) innan sängående.
Slutade med det efter att jag svalde en snus direkt efter jag vaknat och var "halvaken" nån slags reptilhjärna reflex att svälja vad som var i munnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in