Citat:
Ursprungligen postat av
FuKinWangKa
Visst kan det vara lögn, men är nog utrett av polisen vad som stämmer. Det står "klippen" i plural.
Ja det finns flera klipp och bilder, nu även polisen visat sig fått tillgång till allt material.
Tar ju ett tag efter beslaget av mobiler att få fram allt som finns, särskilt om det raderats.
Dom turades om att filma, misshandla och sticka det bundna & helt försvarslösa BO.
Så ja det finns klipp som visar mycket mer och båda är lika ansvariga gärnngskvinnor.
Om något barn i panik ringer & säger ”jag har dödat någon” betyder inte det att barnet ensamt dödat någon, det betyder att barnet känner sig ansvarig för och har deltagit i dådet.
Ett barn är helt självegoistiskt och säger inte vi om barnet är i panik, rädsla, chock eller är skadat, det är alltid JAG är rädd, JAG har ont, JAG har blivit skrämd även om det är flera som varit på plats.
Som exempel ett verkligt telefonsamtal, ett barn som blev skadat i en cykelolycka ”jag har krockat med cykeln o jag måste till sjukhuset, jag har jätteont och blöder om hela armen” (skrap i bakgrunden)
Frågar vad hände? Jag skulle cykla nedför slalombacken, krockade med Tim o rullade ner sista biten.
Är nån annan skadad? Jaaa…, Tim bröt väl benet, tror jag…, kan du komma jag måste till akuten!
Behöver inte Tim åka ambulans istället? Men de e ju jag som behöver åka bil till akuten?!
Jag ringer först ambulans till Tim o kommer dit sen. Ja men jag då? Jag har ju ont!!!