Citat:
Du verkar må bra.Som vanligt drar du förhastade slutsatser och anklagar andra för saker som du inte vet ett skit om. Typiskt troll som dig.
Ja, så är det, även de som är vana djursjuksköterskor missar ibland. Det har säkert hänt pappan också. Men det är inte vad som har påståtts i tråden. Så sluta försvara och förminska hatet och lögnerna! Och sluta själv sprida hat och lögner!
Eftersom du jämför med vikingatiden så verkar det som du är så barbarisk. Uppenbarligen tillhör du skaran som vill fjättra dottern på torget och spotta på henne.
Så jävla patetiskt att göra en sådan jämförelse!
Den som vill göra jämförelse med vikingatidens rättsskipning är den sista att anklaga andra för att inte kunna skilja på rätt och fel. I den här tråden står jag på den punkten väldigt högt över dig och de allra flesta, det är ett som verkligen är helt säkert! Rätt och fel avgörs inte på vad troll, lögnare, hatare och förtalare sprider i sociala medier, det är det första du borde lära dig!
Ja, så är det, även de som är vana djursjuksköterskor missar ibland. Det har säkert hänt pappan också. Men det är inte vad som har påståtts i tråden. Så sluta försvara och förminska hatet och lögnerna! Och sluta själv sprida hat och lögner!
Eftersom du jämför med vikingatiden så verkar det som du är så barbarisk. Uppenbarligen tillhör du skaran som vill fjättra dottern på torget och spotta på henne.
Så jävla patetiskt att göra en sådan jämförelse!
Den som vill göra jämförelse med vikingatidens rättsskipning är den sista att anklaga andra för att inte kunna skilja på rätt och fel. I den här tråden står jag på den punkten väldigt högt över dig och de allra flesta, det är ett som verkligen är helt säkert! Rätt och fel avgörs inte på vad troll, lögnare, hatare och förtalare sprider i sociala medier, det är det första du borde lära dig!
Vad som är rätt och fel har formats i det kulturella kollektiva rättsmedvetandet under hundratals år. Så nej det bestämmer inte jag.
Det förklarar dock reaktionerna på pappans sätt att resonera viöket väcker avsky hos många.
Som jag skrev så ger man sig inte på den som är mindre. Därför vill ingen frisk människa ställa dottern vid skampåle, hon har ju dels NPF är förståndshandikappad och lider av psykiska besvär om jag förstått rätt.
Vi verkar ha en aspieklubb här som inte förstår nyanser i språk.
Bortsett från de som vill provocera (kanske ett tiotal) så förstår resten att A inte kan rå för att hon är som hon är.
Kanske kan pappan inte det heller rå för att han är som han är om han också är autist.
Dock markerar folk att det är galet att skaffa hund under dessa omständigheter. Autister kommunicerar med ord, men har svårt att läsa ansiktsuttryck och kroppsspråk, vilket är det enda sätt djur kan kommunicera.
Autisten kan inte läsa djuret signaler. Det är ju därför som A handhaft djuret vårdslöst och skadligt. Hon förstår ju inte bättre. Särskilt inte när allt blir för mycket.
Pappan och inte ni som försvarar honom verkar inte heller förstå djurs sätt att kommunicera och ser dem därför som objekt
Men vi lever i en NT värld gudskelov.
Senast redigerad av Gertrud1 2024-08-02 kl. 23:42.
Senast redigerad av Gertrud1 2024-08-02 kl. 23:42.