2023-10-12, 15:28
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Halvgammal tråd...men när man läser den, slås man av att så gott som alla är väldigt missnöjda med de olika matbuden och att det verkar vara vanligt att man inte får det man beställt, utan att det saknas maträtter eller åtminstone delar av dem. Är det så?

Har själv aldrig beställt via matbud även om samtliga väl finns i min relativt stora stad och efter att ha läst igenom tråden, drar jag mig ärligt talat för att testa.
Citera
2023-10-13, 12:07
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dangerous_Mind
Halvgammal tråd...men när man läser den, slås man av att så gott som alla är väldigt missnöjda med de olika matbuden och att det verkar vara vanligt att man inte får det man beställt, utan att det saknas maträtter eller åtminstone delar av dem. Är det så?

Har själv aldrig beställt via matbud även om samtliga väl finns i min relativt stora stad och efter att ha läst igenom tråden, drar jag mig ärligt talat för att testa.

Man kan testa det om man verkligen ligger mycket sjuk hemma ensam och har typ ingen mat då kan det funka som en nödlösning som mest isf...
Citera
2023-10-16, 21:21
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Ja, hittills har jag föredragit att själv hämta maten och det känns ju också mest pålitligt, så att man vet att man får det man beställt och så. Dock finns det ju restauranger som ligger längre bort i stan, som det kunde vara sjysst att få hemkört ifrån, men jag drar mig lite när jag läser folks erfarenheter här i tråden.
Citera
2024-08-02, 22:03
Avslutad
Foodora är bäst
Citera
2024-08-02, 23:29
Medlem
eltonkebabs avatar
Alla suger, du får alltid fel skit, kall mat, lång väntetid och efterblivna bud.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in