2024-08-02, 20:11
Medlem
hawk-tuahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoHope2020
Enligt realcrimesweden på instagram är BO en Omid, ledargestalt på ena sidan i Hässlenätverket.

Kan du lägga ut en screenshot på det för oss som inte följer kontot på Instagram?
Citera
2024-08-02, 20:17
Medlem
Bor 2 gator uppåt, inte första någon gången dör på det spåret.. Och folk undrar varför jag inte går ut mkt lol, sjöbo blivit riktigt förstört.

Hörde inga skott eftersom jag spelade Counter Strike men väldigt många ambulanser och poliser.

Mina grannar är alla trevliga gamla tanter och gubbar som lagar pannbiffar varje dag, luktar gott i trappan. Men mot centrum är det alla gäng tyvärr.
Senast redigerad av InfamousPutter 2024-08-02 kl. 20:19.
Citera
2024-08-02, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brucewayne79
Bor där själv, tycker det är ett fint område med nära till skog och sjö, litet torg som tyvärr drar till sig lite för mycket brorsor med sina bäcknarväskor och finns en del skit där. Har blivit värre senare år och ett tag var man oroad för vad som skulle hända här...men polisen har ändå tagit tag i det och verkar ha hjälpt lite men som sagt, så länge man tycker det är tufft att hata polisen och att snacka ortenspråk..ja då får vi se hur det är framöver.

Sen att bussen härifrån kopplar ihop med ett av Borås värsta ghetto är väl inte så bra heller

Det drygaste för mig på Sjöbo är alla jävla bussar som gnisslar varje gång dom bromsar utanför min lägenhet, låter som fan. Försöker ju kolla på Dune här...

Det värsta sen jag flyttade in var nog när jag vaknade av en explosion och det var någon idiot om sprängde bankomaten och försökte köra iväg med den på en moppe nedanför min gata..
Citera
2024-08-02, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoHope2020
Enligt realcrimesweden på instagram är BO en Omid, ledargestalt på ena sidan i Hässlenätverket.

Deras sista inlägg lades upp för 4 dagar sen. Varför ljuger du?
Citera
2024-08-02, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Det är utlagt som en händelse, inte inlägg.
Citera
2024-08-02, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer

Kolla storyn så får du se själv
Citera
2024-08-02, 22:15
Medlem
Fått bekräftat från olika källor om att det ska röra sig om en Hassan.
Citera
2024-08-02, 22:25
Bannlyst
BO
https://www.krimfup.se/search/omid-qhorbani

Tidigare dömd / misstänkta för grov brottslighet. En av ledarna i häsleholmnätverket som hyr ut torpeder till olika gäng runt om i Sverige.
Citera
2024-08-02, 22:45
Medlem
Era idioter, alla ni har fel vem det är. Sluta leka exeperter. Killen heter Madda
Citera
2024-08-02, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Estefanlolorororo
Era idioter, alla ni har fel vem det är. Sluta leka exeperter. Killen heter Madda

Madda vem?
Citera
2024-08-02, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M4X8
Fått bekräftat från olika källor om att det ska röra sig om en Hassan.
Hört samma på omvägar.
Citera
2024-08-03, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrInk
Kan det vara någon av dessa?
Bestoun Ahmadpour, Mergim Hoti, Bashkim Muzaqi, Behar Muzaqi, Ilir Muzaqi, Omid Qhorbani, Ali Muzaqi eller Thomas Andersson?
Namn hämtad från en annan tråd.
(FB) Borås : Ledarskiktet i Hässle 1 gripna 2022-09-08

Fler trådar om dårarna:
(FB) Ledargestalter i Hässlenätverket i vansinnesfärd och tumult i Borås centrum (2024-06-25)
(FB) ”Gudfadern” i Hässlenätverkets äldre falang gripen i stor razzia (Borås 2023)
(FB) Borås: Norrbygrupperingen och Hässlenätverket

Eller:

https://blog.zaramis.se/2020/11/06/gangland-boras/

Mer att läsa:
https://sverigesradio.se/artikel/has...fangelsestraff
Omid Qhormani blev ju dömd till fängelse för ett tag sedan, så han sitter nog inne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in