2024-08-01, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary5
Det är oärligt att sitta på ett konto där sju personer skriver, men ärligt av dig att erkänna det, men återigen, det är försvinnande få som läst dina bekännelser så du kommer framstå som den du gör oavsett, dvs ointelligent, hatande, orationelll och ganska trög mellan varven.

Att du inte kan se Linneas egenansvar i varför hon kritiseras är ett bevis på hur lite du förstår.
Varför skulle det vara oärligt?

Finfint att du känner dig så otroligt underlägsen att du behöver förminska hen.

Linnea har inget egenansvar över hur 35-åriga pojkar utrycker sig om henne på jutube och hon har inget att be om ursäkt för till parasiterna.
Citera
2024-08-01, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Var kommer detaljen om när det skedde?

Linnea gjorde slut i december. Det borde ha skett när dom varit isär i några veckor.

Vart har jag missat denna info att Julia fått missfall? Någon hon själv.gått ut med och berättat om eller?
Citera
2024-08-01, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paperface
Såg slutet av Anjos video när han nämnde Julia.

Alltså, är det ngn som tror på vad den paddan säger vid det här laget?
Hon är så äcklig alltså.
Anjo är lika dum i huvudet som ens tar upp det när han vet hur jävla korkad hon är.
Chrippa är en totalt värdelös människa men om man har pangat på Julia tkr jag nog att det är mellan dom.

Med tanke på hur hon jagar livet av sig för att få tillbaka Chrippert så hade hon definitivt använt sin ”graviditet” som skäl att återförenas långt tidigare.
Det fanns nog ingen graviditet överhuvudtaget. Pinsamt och stört att ta upp det nu oavsett vad. Det visar bara hur störd hon är och besatt av tanken att få lov att vara med i ”dramat” som hon så stolt kallar det.
Det ingen verkar fatta är att detta är på riktigt och ingen jävla dramaserie. Att närma sig 30 och vara mamma när man vräker ur sig vansinnigheter borde vara kriminellt.
Chipspåsen som närmar sig gubbväldet agerar likt en orangutang på speed, besatt av det kändisskap han fått på grund av Jokko och Julia. Sitter på semestern och pumpar ut löjliga bilder och videos. Det enda de innehåller är varianter på dalat han sedan tidigare ljugit ihop.
Jokko tiger… då han älskar att på avstånd se hur andra far illa men bidrar med info som mannen med reptilhjärna basunerar ut. Hur de två får gå lösa är för mig helt obegripligt.
Alla verkar glömma hur MÅNGA BARN som följer detta och att de förespråkar mobbning. Anjo berättar med inlevelse att han är glad och stolt över att vara en mobbare. Han lär barnen att detta är rätt sätt att hantera personer man av någon anledning inte gillar. Nättrollen förökar sig i Chipspåsens kölvatten.
De flesta av idioterna har skolbarn. Får se hur kul de kommer att ha det när den starar om 2-3 veckor. Barn är inte snälla och de har lärt sig mycket denna sommar….
Citera
2024-08-01, 09:54
Medlem
Festar Chrippa med 18-åringar för att han inte har några andra vänner än Luggen och Linnéa?
Citera
2024-08-01, 10:26
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Festar Chrippa med 18-åringar för att han inte har några andra vänner än Luggen och Linnéa?
Det var väl en kul grej när de var utomlands.
Citera
2024-08-01, 10:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det var väl en kul grej när de var utomlands.

Tja eller att andra folk i hans ålder kanske ser att det han gör är destruktivt och inget man vill vara kring.
Citera
2024-08-01, 10:38
Medlem
patriss avatar
Nästan så att Rask börjar gå om Chrippa i inkomst per månad. Dom där 1-timmas analyserna drar in kosing.
Citera
2024-08-01, 10:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Tja eller att andra folk i hans ålder kanske ser att det han gör är destruktivt och inget man vill vara kring.
Det är nog rätt många folk i hans ålder där som lever ungefär likadant, så det tror jag inte.
Citera
2024-08-01, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patris
Nästan så att Rask börjar gå om Chrippa i inkomst per månad. Dom där 1-timmas analyserna drar in kosing.
Och vilka får lida för det då? Jo Therese och ungarna.
Snubben bor ju i sin koja. Går upp vid 12-13.00 kommer ut och hälsar sen in igen och ”jobbar”.
Han gör det han är bra på ”uppfostran” som han så fint säger medans Therese sköter precis allt annat.
Citera
2024-08-01, 13:03
Medlem
Tar ingen ställning överhuvudtaget till någon av sidorna, när de kommer till alla dessa individer som ska anses som "vuxna" men beter sig som barn. Det värsta är att vissa ser upp till dom och har dom som någon form av "influencer". Sen frågar sig folk varför barn är elaka mot barn, varför ungdomar är elaka mot andra ungdomar. Här är resultatet, dom följer dessa dårar.

Tyvärr handlar allt om pengar
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2024-08-01 kl. 13:05.
Citera
2024-08-01, 13:31
Medlem
Citat:
[/spoiler]
Du missade skitstormen som Jocke och Anjo drog igång mot Linnea när Chrippa häktades.
Hur det drogs fram lögner om hennes familj och hur hon hängdes ut med alla möjliga påhitt och lögner.

Fast du hoppade väl det med flit.

Hej micro113, jag försöker lyssna eller läsa då allt och fundera över hur saker och ting hänger ihop. Jag vet vilka jag gillar mer och vilka jag gillar mindre men försöker bortse från det och prova nya tankegångar. För det här imponerande många saker att försöka ha reda på. Jag har inte riktigt förstått varför du säger att Jocke och Anjo styr och ställer mycket, med någon slags utpressning.

Att de drog igång något mot Linnea när Jocke satt i häkte är ju en rimlig tanke tycker jag, eller åtminstone inte att Chrippa dragit igång det emedan han satt i häkte.

Kan du förklara lite om de bitar jag missar för att förstå att Jocke är den som styr och får andra att göra si och göra så? Varför gör han det? Vad vinner han på det? Och vilka är de som låter sig styra av honom, Anjo? Simon? Cluee eller vem är nära Jocka och försöker styra Chrippa. Vad vill de Chrippa, att han ska lämna Linnea och vara med Julia eller vad är det som pågår?

Handlar något om pengar? Eller är det barn som kastar sand på varandra bara för att de är som stora barn? Eller Herre på Täppan?

Jag känner oftast att jag inte fattar någonting.
Citera
2024-08-01, 15:15
Avslutad
Citat:
Det är nog rätt många folk i hans ålder där som lever ungefär likadant, så det tror jag inte.

Beter sig illa på nätet? Vill inte göra rätt för sig? Svarta pengar? Ja kanske men inte betyga personer i hans ålder.

Jag pratar inte om att det inte finns folk i hans ålder som gillar att festa och resa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in