Citat:
För det första, varför svarar du en du är övertygad är ett troll?Du kommer in med ett konto reggat för en månad sen och låtsas vara någon opartisk bonde från Karlstad som recenserar derbyt i juni. Märkligt nog så är du den enda jag hört som inte är särskilt imponerad över läktarstödet i en av de största överkörningarna på läktarna i ett derby i mannaminne. Till och med dif-podden satt ju och grinade dagen efter om hur fruktansvärt överkörda de blev och att Kenta var pricken över i:et i en sällan skådad överkörning på alla plan.
Det är rätt uppenbart för de flesta att dif är solklar trea när det gäller det mesta supportermässigt i Stockholm, trots mest sportslig framgång på senare år.
Du får kämpa hårdare med trollandet oavsett om du nu faktiskt är från Karlstad eller mer troligt en desperat djurgårdare.
Det är rätt uppenbart för de flesta att dif är solklar trea när det gäller det mesta supportermässigt i Stockholm, trots mest sportslig framgång på senare år.
Du får kämpa hårdare med trollandet oavsett om du nu faktiskt är från Karlstad eller mer troligt en desperat djurgårdare.
För det andra, så alla nyreggade som skriver sin åsikt här måste alltså vara troll och Djurgårdare? Var du själv Djurgårdare 2014 när du var nyreggad på Flashback eftersom du skrev ditt första inlägg här efter mindre än tre veckor? Hahaha logik har aldrig varit din starka sida misstänker jag...
För det tredje, i sakfrågan: har jag rätt eller har jag fel när jag säger att Bajens ramsor är skit, med alla dessa exempel, och att ert stöd egentligen bara koncentrerar sig på derbyt mot Djurgården? Och har jag fel när jag säger att det oftast är laget som vinner som också vinner läktarmatchen i derbyn?
Och för det fjärde, du var som minst 18 år 2014 när du reggade dig vilket gör dig till åtminstone 28 år idag. Vem fan är 28 år och fortfarande tycker att Tony Olsson är häftig? De flesta växer ifrån det där när de fått sina första pubishår, men inte du. Så varför ska inte jag bara misstänka att du är en försöksutskriven psykpatient? Hohojaja
Jag tror att du, liksom de flesta med låg IQ, inte förstår att kritik och andras åsikter kan vara bra att ta till sig för att förbättras. Och ska man avvisa kritik kan man ju avvisa det i sakfrågan och inte försöka hitta på att den andra är nån han eller hon inte utger sig för att vara. För sanningen är att era ramsor är skit, era vardagsmatcher och även derbyn mot AIK har en värdelös stämning och att känslan på era matcher är att det är allmänt plastigt... Sorry, men tycker du annorlunda så kom med konkreta argument. Och inget jävla Bajen mot Djurgården... Jag bryr mig inte om det!
Och sist men inte minst, varför säger ni att ni är emot den moderna fotbollen när ni så uppenbart älskar Tele2 Arena som är den största symbolen för den moderna fotbollen?