Citat:
Ursprungligen postat av
plastmattan
Använde mitt klarna kort
( virtuell kort) för spel på en utländsk sida (Leon bet) och vann en summa pengar. Men nu vill dom ha kontoutdrag med kortnummer och namn.
Har precis fått kortet så har inte fått första fakturan/kontoutdraget än men hittar i klarna appen att det ska gå att få kontoutdrag för kortet nästa månad.
Det står att det kommer nästa månad så jag har 2 frågor om någon kan hjälpa mig svara på detta
1. Vilket datum brukar man få kontoutdraget för kortet?
2 . Kan man se specifik vilka köp man gjort och står kortnummer mer på fakturan/kontoutdraget ?
Jag blev nekad ett uttag på 20.000kr från Winsly när jag hade använt ett virtuellt Klarna kort. Dom kräver bilder på ett fysiskt kort. Jag var i kontakt med Winslys support och förklarade situationen och dom kunde hjälpa mig till slut, genom att bevisa att det var mitt namn i rätt transaktioner. Det enda som saknades var ett bevis från Klarna där dom intygade att kortet var mitt.
Detta var över ett år sedan, det hade förmodligen fungerat om nu Klarna faktiskt hade kunnat hjälpa mig ordentligt.. Jag blev runtskickad och pratade med olika personer hela tiden.. Till slut skickade dom ett bevis på att kortet tillhörde mig, men det ofattbara är att dom skickade bevis på fel kort.. Ett annat äldre kort som jag hade sagt upp.. Jag gav upp med Klarnas support till slut.. Under den långa supportväntan så lyckades jag spela upp dom där 20.000kr.
Jag har aldrig använt Winsly sen dess.
Klarnas support har dock blivit BETYDLIGT bättre den senaste tiden så det fungerar förhoppningsvis i ditt fall!
Lycka till!