2024-07-30, 04:24
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CasualCapybara
Ditt Helsingborg som lirar i Superettan är alltså inte en skitklubb?
Inte länge till. Det är historielöst att jämföra Hammarby med HIF. Vi har mångdubbelt era framgångar.
Citera
2024-07-30, 05:08
Medlem
Citat:
klassiker

https://www.youtube.com/watch?v=GLEOmqdxbC4&t=1s&ab_channel=UltrasChannelT ifoTV

Citat:
Ursprungligen postat av knivsta1891
Är själv inte överförtjust i varken gnaget eller bajen, men vilket trolleri. Syntes redan i första meningen vart det barkade!
Vänta lite... Du tycker alltså inte att det jag säger stämmer? Är du skön eller?
Citera
2024-07-30, 09:56
Medlem
Citat:
Ditt Helsingborg som lirar i Superettan är alltså inte en skitklubb?

Nej? Det är naturligt att man går upp och ner i divisioner då och då. Det gör inte det till en skitklubb. Intressant dock att en pundare gör det argumentet hahaha det är ju ändån där ni hör hemma
Citera
2024-07-30, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Men iaf: Tro det eller ej MEN VI SKITER FULLSTÄNDIGT I PUBLIKLIGAN!?!

Inte aik twitter, det runkar som in i helvete till publiksiffrorna nu när det går skit i tabellen. bajens copingmechanism.
Citera
2024-07-30, 11:29
Medlem
Knattarnas avatar
Hela ”publikligan” är så snedtänkt. McDonald’s vinner publikligan när det gäller hamburgare. Är det något att skryta om?

Extra komiskt blir det när man inte tar hänsyn till folkmängd utan runkar av ett huvudstadslag med över miljonen potentiella matchfans. I regel har de sämre publiksnitt sett till folkmängd än övriga Sverige.

Lite som om Slovenien skulle vara rikare än Luxemburg bara för att deras BNP är större om man inte delar den per capita.
Senast redigerad av Knattarna 2024-07-30 kl. 11:33.
Citera
2024-08-02, 07:52
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freddg1234
Vänta lite... Du tycker alltså inte att det jag säger stämmer? Är du skön eller?
Det är nog inte många som håller med dig. Rätt uppenbart att du är en trollande gårdare alternativt dum i huvudet. Vad nu skillnaden är.
Citera
2024-08-02, 10:06
Medlem
116-Sofias avatar
Vad är grejen med "Sofia övre"? Är det alltid klack på övre och nedre? Är det enbart på stormatcher? Är det bara på derbyn? Ser Djurgården själva och supportrar referera till övre som klack stundtals men min spontana känsla är att det inte är i närheten av en klack?
Citera
2024-08-02, 10:12
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 116-Sofia
Vad är grejen med "Sofia övre"? Är det alltid klack på övre och nedre? Är det enbart på stormatcher? Är det bara på derbyn? Ser Djurgården själva och supportrar referera till övre som klack stundtals men min spontana känsla är att det inte är i närheten av en klack?
Det är bara en klack när det är folk där.
Citera
2024-08-02, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Det är nog inte många som håller med dig. Rätt uppenbart att du är en trollande gårdare alternativt dum i huvudet. Vad nu skillnaden är.
Det är väl snarare gråtande Bajare som inte tål kritik som inte håller med...

Kan du förklara för mig hur du tycker att jag har fel istället? Och varför skulle jag vara gårdare? Du har en del att förklara
Citera
2024-08-02, 13:33
Medlem
bajens bojkott misslyckades stort va?
Citera
2024-08-02, 14:07
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kottsnurrarn
bajens bojkott misslyckades stort va?

Det är både Hammarby och dif som bojkottar, och den började förra veckan.
Citera
2024-08-02, 14:13
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freddg1234
Det är väl snarare gråtande Bajare som inte tål kritik som inte håller med...

Kan du förklara för mig hur du tycker att jag har fel istället? Och varför skulle jag vara gårdare? Du har en del att förklara
Du kommer in med ett konto reggat för en månad sen och låtsas vara någon opartisk bonde från Karlstad som recenserar derbyt i juni. Märkligt nog så är du den enda jag hört som inte är särskilt imponerad över läktarstödet i en av de största överkörningarna på läktarna i ett derby i mannaminne. Till och med dif-podden satt ju och grinade dagen efter om hur fruktansvärt överkörda de blev och att Kenta var pricken över i:et i en sällan skådad överkörning på alla plan.

Det är rätt uppenbart för de flesta att dif är solklar trea när det gäller det mesta supportermässigt i Stockholm, trots mest sportslig framgång på senare år.

Du får kämpa hårdare med trollandet oavsett om du nu faktiskt är från Karlstad eller mer troligt en desperat djurgårdare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in