2024-08-02, 08:35
Medlem
Grymt spanat! Är det någon som har koll på om ma*a har vart aktiv på TT eller Snapchat den senaste tiden?

Idag, 22:16 #5848

Jag har fått information som eventuellt kan bringa klarhet i vem som sitter på brottsoffret och slår henne.

Citerar med tillåtelse.

Citat:

... sista dansvideon på E:s TT med M. Om du kollar den videon och fryser videon strax före videon tar slut så kommer du se att M har en klocka på vä arm. Armbandet på klockan sitter utanpå tröjärmen. Tittar du på hö armen så ser du att hon har ett armband som också sitter utanpå tröjärmen.

Så till misshandels videon. Något som ingen verkar ha snappat upp är att just klockan och armbandet reflekteras likt ljuskäglor under misshandeln när M sitter på E och slår. Kolla gärna igen på videon och följ endast ljusreflexerna som klockan samt armbandet ger samt frys videon när du ser klockan. Även armbandet går att frysa.

Så vem är det som utför misshandeln på videon?. Svar måste vara M.

P.S M använder handskar men gör misstaget att sätta armbandet samt klockan över handskarna.
Alltså lika som i dansvideon på TT.

Jag har klippt bort irrelevant text i citatet samt kortat ned misstänkts namn till M.
Citera
2024-08-02, 08:36
Medlem
Tiares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebbydebby
Tycker ni ska visa respekt och inte fortsätta sprida videon vidare, riktigt onödigt av den som sprider videon tbh.

Håller med. Speciellt skitungar på TikTok som öppet kommenterar på videor om Emilia att de ska adda deras snap för att kunna skicka den där. Så jävla äckligt beteende.
Citera
2024-08-02, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiare
Håller med. Speciellt skitungar på TikTok som öppet kommenterar på videor om Emilia att de ska adda deras snap för att kunna skicka den där. Så jävla äckligt beteende.

Ja verkligen!! Och folk som sprider videon vidare är inte bättre själva, tycker bokstavligen synd om E’s mamma och övriga släkt 💔
Citera
2024-08-02, 08:46
Medlem
Tiares avatar
Citat:
Ja verkligen!! Och folk som sprider videon vidare är inte bättre själva, tycker bokstavligen synd om E’s mamma och övriga släkt 💔

Ja verkligen, stackars tjej och stackars familj 💔
Usch jag mår verkligen så dåligt. Det är bara rent av förnedrande. Hade gjort allt för att den skulle stoppas.
Citera
2024-08-02, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Jada, jada, jada. Slutade läsa när jag kom till den djupa insikten att "E fått en massa kärlek av sin mamma."

Samma "massa" kärlek som väckte sån avund hos soc att dom nödgades rycka 5-åriga E och 6-månaders A ifrån henne så dom inte drunknade i mammas kärlek.

Man kan ge sina barn kärlek utan att nödvändigtvis täcka alla sina barns behov på ett tillfredsställande sätt. De vittnar ju tydligt om hur de andra placerade barnen knappast fick besök av sina föräldrar jämfört med E som fick frekventa besök av sin mamma.
Citera
2024-08-02, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
De här tjejerna är sjuka och psykiskt störda

En tanke slår mig som kanske inte gäller dessa flickor familjer men
om mamman tex drogat när de väntar barn så kan ett barn bli skadat

Likaså kusinäktenskap /inavel
som kan ge svåra genetiska komplicationer
Kusinäktenskap är vanligt bla hos muslimer /Mellanöstern Nordafrika

Det är sjukt det dom gjort och sen filma och visa film

De här tjejerna är störda på riktigt

En av tjejerna är svensk romer och en av de är arab. Vad försökte du komma fram till med ditt inlägg?
Citera
2024-08-02, 09:07
Medlem
Var hittar jag videomaterialet, borde ligga på kaotic eller theync men nope?
Citera
2024-08-02, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Kan en minderårig dömas till rättspsykiatrisk vård med särskild utskrivningsprövning?

Det kanske vore ett sätt att hantera alla dessa våldsamma barn? Spärra in dem tills de kan bete sig. Kalla det vård och låt dem inte komma ut förrän de är "friska".

Kan alltid hoppas på det
Citera
2024-08-02, 09:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Damzzen
Man kan ge sina barn kärlek utan att nödvändigtvis täcka alla sina barns behov på ett tillfredsställande sätt. De vittnar ju tydligt om hur de andra placerade barnen knappast fick besök av sina föräldrar jämfört med E som fick frekventa besök av sin mamma.
Ja så kan det vara. Var kommer uppgifterna att E fick frekventa besök av mamman.
Citera
2024-08-02, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miradoux
Jag tror faktiskt inte deras tanke var att mörda utan skrämma och misshandla. Om någon såg de åka buss eller promenera tillsammans? De tänkte de absolut inte på!

Jag tror inte deras avsikt var att misshandla och skrämma. De var åtminstone likgiltiga inför faran för effekten och i det här fallet BOs död. Jag är säker på att de ville döda henne vilket syns med den kraft de använt våld och i annat fall har de åtminstone insett att hon kan dö men skitit i det faktumet.
Citera
2024-08-02, 09:29
Medlem
Citat:
Tycker ni ska visa respekt och inte fortsätta sprida videon vidare, riktigt onödigt av den som sprider videon tbh.
Gå tillbaka till familjeliv om du inte gillar det, flashback har alltid varit en källa för moraliska tveksamheter och ibland även saker som bryter mot svensk lag. Men saker som inte bryter mot flashbacks regler.
Och denna typ av film bryter uppenbarligen inte mot flashbacks regler.
Vi som vill se filmen vill inte heller göra det för att misskreditera BO , utan snarare tvärt om men framförallt för att se vad som hänt och på så sätt bilda oss en egen uppfattning om vem som bär huvudansvaret för mordet.
Citera
2024-08-02, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damzzen

Uppenbart finns det grader i helvetet också.

Det är ingen tävling, alla är stora förlorare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in