Citat:
Ursprungligen postat av
MagicaDHex
Här hittade jag det som någon annan lagt upp igår:
Idag, 22:16 #5848
Jag har fått information som eventuellt kan bringa klarhet i vem som sitter på brottsoffret och slår henne.
Citerar med tillåtelse.
Citat:
... sista dansvideon på E:s TT med M. Om du kollar den videon och fryser videon strax före videon tar slut så kommer du se att M har en klocka på vä arm. Armbandet på klockan sitter utanpå tröjärmen. Tittar du på hö armen så ser du att hon har ett armband som också sitter utanpå tröjärmen.
Så till misshandels videon. Något som ingen verkar ha snappat upp är att just klockan och armbandet reflekteras likt ljuskäglor under misshandeln när M sitter på E och slår. Kolla gärna igen på videon och följ endast ljusreflexerna som klockan samt armbandet ger samt frys videon när du ser klockan. Även armbandet går att frysa.
Så vem är det som utför misshandeln på videon?. Svar måste vara M.
P.S M använder handskar men gör misstaget att sätta armbandet samt klockan över handskarna.
Alltså lika som i dansvideon på TT.
Jag har klippt bort irrelevant text i citatet samt kortat ned misstänkts namn till M.
Det här med klocka på v.arm och armband på h.arm är inget bevis för att det är M.
Om man inte har så bra bild att klockan eller armbandet kan identifieras.
Ty även R bär alltid klocka på v.arm och har alltid ett armband på h.arm.
Sen var det de här med att identifiera på dialekten att R är skånska och M uppländska.
Det blir också galet för M är skåning men uppvuxen även utomlands M är t.o.m ännu skriven i Malmö (ligger i Skåne jajamensan) dock är hennes mamma skriven i Västerås.
R är inte uppvuxen i Skåne utan på olika hem och i Halmstad, det är soc i Halmstad som haft hand om hennes olika placeringar och där är dialekten närmast uppländsk.
För att säkerställa vem som är vem måste dom själv säga vem som gjorde vad.