2024-08-02, 01:04
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fattakanet
.

Här hittade jag det som någon annan lagt upp igår:

Idag, 22:16 #5848

Jag har fått information som eventuellt kan bringa klarhet i vem som sitter på brottsoffret och slår henne.

Citerar med tillåtelse.

Citat:

... sista dansvideon på E:s TT med M. Om du kollar den videon och fryser videon strax före videon tar slut så kommer du se att M har en klocka på vä arm. Armbandet på klockan sitter utanpå tröjärmen. Tittar du på hö armen så ser du att hon har ett armband som också sitter utanpå tröjärmen.

Så till misshandels videon. Något som ingen verkar ha snappat upp är att just klockan och armbandet reflekteras likt ljuskäglor under misshandeln när M sitter på E och slår. Kolla gärna igen på videon och följ endast ljusreflexerna som klockan samt armbandet ger samt frys videon när du ser klockan. Även armbandet går att frysa.

Så vem är det som utför misshandeln på videon?. Svar måste vara M.

P.S M använder handskar men gör misstaget att sätta armbandet samt klockan över handskarna.
Alltså lika som i dansvideon på TT.

Jag har klippt bort irrelevant text i citatet samt kortat ned misstänkts namn till M.
Citera
2024-08-02, 01:10
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter
Är det någon som vet vad polisen letat efter när de dykt i vattnet? En kniv?

Det var någon här som skrev att de tagit upp något och att det lagts i en ganska liten låda/behållare. (Minns inte exakt).
Uppfattade det som att personen var på plats när den skrev inlägget.
Citera
2024-08-02, 01:12
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Ang MGM1 R så hoppas jag åtminstone att man går in o kräver att det ska göras en Bevistalan för att fastställa huruvida hon är skyldig till brott o till vilken brottsrubricering!!!

Inte för att R får något straff ändå, men då finns det iaf dokumenterat för alltid vad hon är skyldig till!!
Det kanske skulle kunna bidra något till att R kan förstå allvaret i vad som hänt, men det är nog bara önsketänkande från min sida!!

O om inte det här är ett fall för Bevistalan så vette fan när det skulle användas..

Hoppas jag med.
Citera
2024-08-02, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Tänkte på dessa jävla SIS hem, knappast inte den bästa personalen där heller, om ja minns rätt va det inte en SIS anställd som mördade sin fru härom året, så det är blivande mördare både bland intagna och personal på dessa institutioner, pinsamt

Vet inte om någon svarat dig men han var anställd vid SIS Johannisberg uppe i kalix
Citera
2024-08-02, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Det finns väl ingen TT med E och R? Sista är E och M. E var vacker men är jag ensam om att tycka att M, rent estetiskt var minst lika fin? Och varför diskuterar vi ens deras utseenden egentligen?

Blandade ihop bokstäverna! Vi pratar inte om deras utseenden. Men det lägger en bra grund till motiver för mordet det vill säga svartsjuka. Självklart var utseende en del av svartsjukan.
Citera
2024-08-02, 01:28
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Det kan en 15 åring bli dömd till även om det är ovanligt.

Bra!

Avundsjuka narcissister/psykopater är ju uppenbarligen livsfarliga.

Likadant i Vetlanda fast de var lite äldre.
Citera
2024-08-02, 01:37
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av true_maniac
Vet inte om någon svarat dig men han var anställd vid SIS Johannisberg uppe i kalix

Det var väl han som högg ihjäl henne med 30+hugg?
Hade inte han blivit sparkad från jobbet pga någon incident där.. eller jag kanske blandar ihop det med något annat.
Citera
2024-08-02, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Hade inte han blivit sparkad från jobbet pga någon incident där.. eller jag kanske blandar ihop det med något annat.

Kommer inte ihåg detaljerna men det finns pod om det mordet, det var iaf väldigt brutalt, men om han redan slutat på JB kommer jag inte ihåg
Citera
2024-08-02, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Det finns väl ingen TT med E och R? Sista är E och M. E var vacker men är jag ensam om att tycka att M, rent estetiskt var minst lika fin? Och varför diskuterar vi ens deras utseenden egentligen?

Utseendet lär vara en del av motivbilden, i övrigt är den inte relevant. Med det sagt är den ena personen otroligt godhjärtad och vacker både på insidan och utsidan medan den andra är manhaftig, mullig och ondskan själv. Det framgår tydligt vilket ideal du har, det är okej, alla är inte tiopoängare så då får man hålla tillgodo med vad man får.
Citera
2024-08-02, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex

OT men svarar ändå!
Jag tror han va avstängd eller nått efter en ”incident” med en ungdom eller kollega.
Citera
2024-08-02, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter
Är det någon som vet vad polisen letat efter när de dykt i vattnet? En kniv?
Jag tror det var Emilias väska de letade efter
Citera
2024-08-02, 01:54
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Jag tror det var Emilias väska de letade efter

Handväskan fann de väl samma natt eller dagen därpå vid mordplatsen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in