2024-02-26, 17:33
Avstngd
Hej,
ARM Holdings ADR gr smartphone chip och r nyligen brsintroducerade. Har gtt plus 128,89% sedan kp och tror den hr kommer stiga mer d det r otroligt populrt med smartphones!

Vad tror ni?
Citera
2024-06-13, 17:53
Medlem
retinas avatar
Arm Holdings - ARM

Tror starkt p detta bolag. I mitt arbete dr jag omvrldsbevakar vissa IT-omrden hr jag allt oftare saker som "std fr ARM kommer snart".

Tar mig friheten att klippa in text frn ett annat forum:

ARM - Tycker du att Apples M-chip var bra? D vill du nog veta att det i grunden r ARM-utvecklade chip. Apple har modifierat ARMs design. Precis som Qualcomm gr med sina Snapdragon och snart Elite X. Det finns ARM-chip i varenda telefon i vrlden, liksom i alla paddor och numera ocks i mnga datorer.

r det ngon annan som tror p ARM?
Citera
2024-08-01, 18:01
Medlem
Tidsmaskinistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowk102
Hej,
ARM Holdings ADR gr smartphone chip och r nyligen brsintroducerade. Har gtt plus 128,89% sedan kp och tror den hr kommer stiga mer d det r otroligt populrt med smartphones!

Vad tror ni?

Jag tror starkt p ARM och de har gynnat mig enormt sedan brsnoteringen. Synd dock att de fallit -16% trots att rapporten vertrffade mngas frvntningar. Frmodligen r P/E p nstan 500 inte rimligt, trots att det r ett fantastiskt bolag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in