Citat:
Ursprungligen postat av
Saga23
Jag kommer oavsett se till så den informationen jag fått fram kommer fram till SBK. Så de aldrig får chansen att certifiera som Assistanshundsekipage . Sant att sanningen kommer fram till sist
Sanningen?
Hur vet du vad som är "sanningen"?
Någon påstår något och då väljer du att ta det för sanning!? Och det är du och ingen annan som avgör vad som är sant och inte?
Tanken har aldrig slagit dig att det kanske finns rätt gott om assistenter bland de där 40-50 assistenterna som passerat revy, som känner någon form av agg mot dottern, pappan, familjen, och som vill "ge igen", för vad den nu än utsatts för?
Du borde ta och tagga ner rejält och sluta påstå en massa saker som du inte har den blekaste aning om, och särskilt inte tala om "sanning" när du egentligen inte har den blekaste aning om vad som faktiskt är sant, och inte.
Den där tjänsteanteckningen var väl, om jag förstod det hela rätt, den tredje personens anteckningar. Snacka om viskningsleken, och som sagt, vem var ursprungskällan och vilken relation hade och har den personen till familjen igår och idag!?
Det sprids en faslig massa förtal om en gravt funktionshindrad person här i tråden. Men det har du märkligt nog inga som helst problem med. Kanske inte så konstigt med tanke på att du är den som eldar på förtalet mest av alla.
Anmälningar till länsstyrelse och polis är redan gjorda och hundhjälpen är sedan länge väl insatta i ärendet, men du tror du vet bättre och skall sprida skiten ännu mer, bara för din egen självkänslas skull, eller vad?
Sanningen? Du har ingen aning om vad sannigen är. Du har valt att förkasta den ena sidans uttalanden totalt och valt att tro på det som talar emot och att bygga dina egna "sanningar" på ett fåtal tunna antaganden.