Citat:
Ursprungligen postat av
BluePhantom
Såg notisen på missing peoples hemsida om Agneta och ”hajade” till.
Jag ber om ursäkt på förhand om någon närstående läser detta och/eller om min information är felaktig, MEN jag är 99,9% säker på att jag sett A på badoo. Borde varit tidig sommar 2021 eller 2022 och jag minns bestämt att kvinnan jag tyckte mig känna igen bodde i hus/vill minnas stuga mellan vimmerby och hultsfred.
Jag skriver ”kvinna” av respekt eftersom jag inte vet om det är hon. Jag drar mig till minnes en kvinna som hade eller vistades i just en stuga, sysslade med något konstnärligt, ville ses enbart för sexuell kontakt och helst vid en sjö. Drar mig även till minnes att kvinnan var väldigt ”på” och uppträdde som påverkad av något, hon var minst 55 år gammal.
Nej jag träffade inte kvinnan för det var inte vad jag sökte men fick känslan av att hon ofta träffade män.
Har även försökt leta upp kvinnan på badoo senare för hon hade en lustig person som var underhållande, dock aldrig hittat profilen mer, men det kan ju som sagt vara någon annan.
Det har ju skrivits tidigare i tråden att hon sökte boende i Hultsfred en tid innan hon försvann. Så det är inte helt omöjligt att hon ville gå skilda vägar med M och faktiskt fanns på en dejting-app vid tiden då hon försvann. Det är även ganska märkligt att du skriver att "hon helst ville ses vid en sjö", då letandet efter henne har skett i två olika sjöar.
Kan det vara så att det var ett svartsjukedrama inblandat? Eller har hon bara bestämt möte med fel man?
Hennes anhöriga gick ju ut med att folk skulle ta en titt i sina utehus och jordkällare när hon försvann, så möjligen kände dom kanske till att hon träffade olika män och anade odåd? Detta borde i så fall M vetat om eftersom han har varit inriktad på sjöarna från första början, och hennes saker också hittades vid en sjö. Hennes telefon har aldrig heller hittats vilket blir ännu mer märkligt med tanke på det du skriver.
Det finns många dörrar (teorier) som öppnas, om detta du skriver faktiskt stämmer.