Citat:
Ja tänkte nog först också att han var ganska harmlös, men du har nog rätt. Och när jag tänker efter och utgår ifrån mig själv som dock är runt 50 bast så har alltid föredragit mogna damer, kanske med lite trötta bröst och en röv som tappat formen o växt lite - mums. Men visst lite gubbsjuk har jag väl blivit, så att jag skulle kunna tänka mig att ligga med en 25 åring om hon var jävligt kurvig, men jag skulle skämmas som en jävla hund om nån kom på mig. Men asså såna där småtjejer som ruggar tuggummi och håller på med telefonen hela tiden är ju direkt avtändande, när jag var 23 hade jag en flickvän som var 28, hon lärde mig mycket snusk och självklar inget jag hade velat byta mot nån jävla unge. Jag håller inte med. Han är 25 år och groomar en 14-åring. Ger komplimanger, vaggar in i trygghet och pratar på om hur han ska hand om barnet och se till att hon har det skönt och är trygg. Pepprar på med hjärtan. Dessutom skriver han uttryckligen:
"Trodde också att jag skulle få nöja mig med äldre tjejer"
"Men att någon så bra som du och så ung trodde jag aldrig!"
Han har alltså ett uppenbart intresse för mycket yngre tjejer. På vilket sätt skulle han vara mindre farlig? Bara för att han inte ser anskrämlig ut? Dumpen har publicerat många riktiga jävla vider men på vilket sätt skulle den här gäddan var mindre farlig för barn bara för att han ser "normal" ut? Ska man vara krass så är det väl tvärtom? Det är större sannolikhet att en 25-årig gädda som ser "normal" lyckas styra sexträff med ett barn än att den 60-åriga byfånen får till det med en söt högstadieelev? Borde han då de facto inte vara farligare?
"Trodde också att jag skulle få nöja mig med äldre tjejer"
"Men att någon så bra som du och så ung trodde jag aldrig!"
Han har alltså ett uppenbart intresse för mycket yngre tjejer. På vilket sätt skulle han vara mindre farlig? Bara för att han inte ser anskrämlig ut? Dumpen har publicerat många riktiga jävla vider men på vilket sätt skulle den här gäddan var mindre farlig för barn bara för att han ser "normal" ut? Ska man vara krass så är det väl tvärtom? Det är större sannolikhet att en 25-årig gädda som ser "normal" lyckas styra sexträff med ett barn än att den 60-åriga byfånen får till det med en söt högstadieelev? Borde han då de facto inte vara farligare?

Med det sagt, snubbar som gillar rakade yngre tjejer utan kurvor, har highwaterbyxor är så klart bögpedofiler som råkar gilla småtjejer. Så nu ska jag se till att 455 och 456 får dela lägenhet och suga på varandras snablar resten av deras liv.
Jag skulle gärna ligga med Sara men inte Patrik.