2024-07-31, 10:25
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag håller inte med. Han är 25 år och groomar en 14-åring. Ger komplimanger, vaggar in i trygghet och pratar på om hur han ska hand om barnet och se till att hon har det skönt och är trygg. Pepprar på med hjärtan. Dessutom skriver han uttryckligen:

"Trodde också att jag skulle få nöja mig med äldre tjejer"

"Men att någon så bra som du och så ung trodde jag aldrig!"

Han har alltså ett uppenbart intresse för mycket yngre tjejer. På vilket sätt skulle han vara mindre farlig? Bara för att han inte ser anskrämlig ut? Dumpen har publicerat många riktiga jävla vider men på vilket sätt skulle den här gäddan var mindre farlig för barn bara för att han ser "normal" ut? Ska man vara krass så är det väl tvärtom? Det är större sannolikhet att en 25-årig gädda som ser "normal" lyckas styra sexträff med ett barn än att den 60-åriga byfånen får till det med en söt högstadieelev? Borde han då de facto inte vara farligare?

Ja tänkte nog först också att han var ganska harmlös, men du har nog rätt. Och när jag tänker efter och utgår ifrån mig själv som dock är runt 50 bast så har alltid föredragit mogna damer, kanske med lite trötta bröst och en röv som tappat formen o växt lite - mums. Men visst lite gubbsjuk har jag väl blivit, så att jag skulle kunna tänka mig att ligga med en 25 åring om hon var jävligt kurvig, men jag skulle skämmas som en jävla hund om nån kom på mig. Men asså såna där småtjejer som ruggar tuggummi och håller på med telefonen hela tiden är ju direkt avtändande, när jag var 23 hade jag en flickvän som var 28, hon lärde mig mycket snusk och självklar inget jag hade velat byta mot nån jävla unge.

Med det sagt, snubbar som gillar rakade yngre tjejer utan kurvor, har highwaterbyxor är så klart bögpedofiler som råkar gilla småtjejer. Så nu ska jag se till att 455 och 456 får dela lägenhet och suga på varandras snablar resten av deras liv.

Jag skulle gärna ligga med Sara men inte Patrik.
Citera
2024-07-31, 10:57
Medlem
Citat:
Jag håller inte med. Han är 25 år och groomar en 14-åring. Ger komplimanger, vaggar in i trygghet och pratar på om hur han ska hand om barnet och se till att hon har det skönt och är trygg. Pepprar på med hjärtan. Dessutom skriver han uttryckligen:

Han har alltså ett uppenbart intresse för mycket yngre tjejer. På vilket sätt skulle han vara mindre farlig? Bara för att han inte ser anskrämlig ut? Dumpen har publicerat många riktiga jävla vider men på vilket sätt skulle den här gäddan var mindre farlig för barn bara för att han ser "normal" ut? Ska man vara krass så är det väl tvärtom? Det är större sannolikhet att en 25-årig gädda som ser "normal" lyckas styra sexträff med ett barn än att den 60-åriga byfånen får till det med en söt högstadieelev? Borde han då de facto inte vara farligare?

#456 Killen har gått Flashbacks groomingskola och är en klassisk groomare. De groomare Dumpen annars fiskar upp begår ju många kardinalfel, vilket innebär att de i princip snävar in sin målgrupp till ett fåtal tjejer med självskadebeteende som är beredda på att för att förnedra sig, ligga med den otrevlige flodhästen Kurt 67 år i utbyte mot cigg.
Citera
2024-07-31, 11:03
Medlem
Skurhinkens avatar
Han var ju betydligt fetare än vad han gjorde sken om under groomingen. Falsk marknadsföring. #456
Citera
2024-07-31, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Han var ju betydligt fetare än vad han gjorde sken om under groomingen. Falsk marknadsföring. #456

Det är så grooming går till. Man skickar inte nudes på sina valkar, ölmagen eller på sin elefantröv om man är en "riktig" groomare. Riktiga groomare låtsas vara snygga och trevliga.

Citera
2024-07-31, 11:09
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Ja tänkte nog först också att han var ganska harmlös, men du har nog rätt. Och när jag tänker efter och utgår ifrån mig själv som dock är runt 50 bast så har alltid föredragit mogna damer, kanske med lite trötta bröst och en röv som tappat formen o växt lite - mums. Men visst lite gubbsjuk har jag väl blivit, så att jag skulle kunna tänka mig att ligga med en 25 åring om hon var jävligt kurvig, men jag skulle skämmas som en jävla hund om nån kom på mig. Men asså såna där småtjejer som ruggar tuggummi och håller på med telefonen hela tiden är ju direkt avtändande, när jag var 23 hade jag en flickvän som var 28, hon lärde mig mycket snusk och självklar inget jag hade velat byta mot nån jävla unge.

Med det sagt, snubbar som gillar rakade yngre tjejer utan kurvor, har highwaterbyxor är så klart bögpedofiler som råkar gilla småtjejer. Så nu ska jag se till att 455 och 456 får dela lägenhet och suga på varandras snablar resten av deras liv.

Jag skulle gärna ligga med Sara men inte Patrik.

De pratar om den yngsta han legat med (16 när han själv var 19) och #456 skriver vidare:

"Hihi ja jättespännande ska bli jättekul att uppleva nu när jag kommer uppskatta det mer"

Nu när han är 25 så uppskattar han alltså än mer att ligga med småtjejer. I det här fallet en 14-åring. På vilket sätt skulle han inte vara farlig för barn? Fattar inte det resonemanget alls. Det är som sagt troligare att hans sort (hit räknar jag även #420 Adrianstorsnopp) snärjer ett högstadiebarn för sexträff än att en risig sextiotaggare gör det = de borde vara farligare för barn?

Det finns säkert flera gäddor i den kategorin men jag kommer inte på nån just nu. De skulle, om de ville, lätt kunna hooka upp med tjejer på Tinder. Jag har inte hängt med i svängarna men #456 verkar dessutom ha en flickvän? De är ju inte den ensamma och efterblivna sorten som nappar på allt mellan 13 och 93. De verkar ha ett uttalat intresse för högstadiebarn.

Att folk låter människor som inte är fula komma undan med mer är sen väldigt gammalt. Pretty privilege och kanske också nån slags märklig halo effect. Och JA, det är troligare att en snygg/normal 25-åring träffar en 14-åring på nätet och barnet VILL ha sex eftersom 25-åringen ser ok men är man under 15 så kan man inte ge sitt sexuella samtycke. Å andra sidan så tror ju alla andra gäddor (oavsett ålder och utseende) att "barnen" de ska träffa också vill. Sen så finns ju de riktiga jävla svinen men jag pratar the Regular Gädda nu. Men om man ska vara krass så är ju såna som #456 och #420 de facto farligare för barn än tandlösa gubbjävlar för att de har ett större upptagningområde v.g. barn på nätet. Inte bra de mest utsatta med värst självskadebeteende.
Citera
2024-07-31, 11:12
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#456 Killen har gått Flashbacks groomingskola och är en klassisk groomare. De groomare Dumpen annars fiskar upp begår ju många kardinalfel, vilket innebär att de i princip snävar in sin målgrupp till ett fåtal tjejer med självskadebeteende som är beredda på att för att förnedra sig, ligga med den otrevlige flodhästen Kurt 67 år i utbyte mot cigg.

Exakt så. Jag var inne på det i inlägget jag just postade. #456 groomar järnet och har ett betydligt större upptagningsområde än bara de vilsna småtjejerna med värst självskadebeteende. Han skriver dessutom flera gånger om sitt intresse för yngre tjejer. Jag tycker inte alls att han verkar vara särskilt ofarlig för barn.
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-07-31 kl. 11:21.
Citera
2024-07-31, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porslinstruten
"gädda" 454 är ju fan en legend. Där är han ju, "gäddan" som kanske sätter p för tjackhoran och elitpundaren. Fingers crossed!
En snubbe som är dömd för en grov våldtäkt på en 19-åring där han körde upp en kniv i kroppen på offret kallar du alltså för en legend. Vad fan är det för fel på er pedofiler egentligen? Det räcker liksom inte med att tillhöra en grupp med världens mest hatade avvikelse redan som det är utan du måste göra dig själv ännu mindre populär genom att hylla en tortyrvåldtäktsman.
Citat:
#456 Är en frisk fläkt bland alla ölmagade flintskalliga gäddgubbar som skickar äckliga dic pics och frågan man ställer sig är varför en ung student som ser bra ut, ska behöva tappa fattningen så där och vilja ligga med en fjortonåring? 🤔
Ser bra ut? Det gör han ju verkligen inte, småfet med en rejäl ölmage. Tar bilder utifrån en fatgirl angle, vilket jag bara har sett tjejer göra innan. Han ser kanske inte lika anskrämlig som många av de andra på dumpen, men ser verkligen inte bra ut heller. Det var dessutom en riktigt sliskig chattlogg.
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
#456. Njaaa...det är en ung kille som visserligen tar första kontakten men som inte verkar helt klart förankrad i att prompt försöka få ihop det med minderåriga. Oklart om han haft kontakt med fler än ett dumpen-konto. Kanske någon som bara är ute efter bus? Men ganska städad ändå. Inga dick pics eller snack om sexleksaker et al.

Farlighetsgrad ej så hög, skulle jag tippa. Fallhöjd: Kan bli av med jobb (han är uppenbarligen olämplig att jobba bland barn) och eventuell flickvän.

Med tanke på hans ålder så är han inte särskilt skräckinjagande till det yttre. Ser normal ut. Något judiskt i hans yttre, tycker jag. Stämmer på något vis efternamnet han anger kan det kanske finnas något sånt påbrå då det efternamnet även återfinns bland judar.

Påminnas kan att dumpen publicerar personer som söker kontakt med minderåriga i sexuellt syfte. Variationen mellan dessa personer är stor.
Efternamnet är verkligen inte judiskt.
Senast redigerad av Geigerzehler 2024-07-31 kl. 12:37.
Citera
2024-07-31, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
En snubbe som är dömd för en grov våldtäkt på en -åring dör han körde upp en kniv i kroppen på offret kallar du alltså för en legend. Vad fan är det för fel på er pedofiler egentligen? Det räcker liksom inte med att tillhöra en grupp med världens mest hatade avvikelse redan som det är utan du måste göra dig själv ännu mindre populär genom att hylla en tortyrvåldtäktsman.
Ser bra ut? Det gör han ju verkligen inte, småfet med en rejäl ölmage. Tar bilder utifrån en fatgirl angel, vilket jag bara har sett tjejer göra innan. Han ser kanske inte lika anskrämlig som många av de andra på dumpen, men ser verkligen inte bra ut heller. Det var dessutom en riktigt sliskig chattlogg.

Ser bra ut i specifikt gäddsammanhang. Det är klart att tjejer som vanligtvis kontaktas på KiK av män som #447 Bandtraktorn eller #451 Mats-Elvis hellre väljer den här gäddan utan flint, rynkor, grav fetma, risigt grått skägg hjulbenthet, kutryggighet osv. Många gäddor har massor av "defekter" de flesta vill slippa.
Senast redigerad av Florman 2024-07-31 kl. 12:39.
Citera
2024-07-31, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken

Det var första gången under alla år av all form av internetdejting, internetraggande, grooming osv. som någon använde en bild som inte var representativ.
Citera
2024-07-31, 13:04
Medlem
Citat:

Exakt. De har också lågt IQ och är ofta snarare sexmissbrukare med defekt impulskontroll än rena pedofiler.
Citera
2024-07-31, 13:10
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:

Jag kan ha fel, för all del. Alla gäddor är förvisso farliga för barn, på sina sätt. Vissa värre än andra. Min vibb på #456 är att han är mindre farlig ändå i jämförelse med andra gäddor. Alla gäddor groomar, såklart, men den här inte så "på" och har ingen agressivitet i sitt upplägg. Sedan kan ju detta vara en strategi förstås. Men bland de mer farliga tror jag inte att han är. Men han är intresserad av minderåriga för sexuella stunder. Det räcker för att bli publicerad.
Citera
2024-07-31, 13:12
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Inte hans namn i folkbokföringen, nej. Men det efternamn som kommer upp i första loggen från KiK, B*rg, är inte ovanligt bland judar. #456 kan ha detta efternamn i sin släkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in