2024-07-31, 00:03
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Om man antar att han heter Fredrik och bor i Täby så finns det bara en person mellan 55-64 som bor tillsammans med en annan man. Den personen verkar inte ha sociala medier. Det är dock ett långskott eftersom Fredrik kan vara påhittat det också. Men vi har sett det förr, d.v.s. en pederast som har manlig sambo.

Haha, den beskrivningen känns som att den passar/passade på en annan gammal Täby-bo också! Tänk SVFF...
Citera
2024-07-31, 00:36
Avslutad
Vad är de för böld Sarre har i pannan över högra ögat?
Citera
2024-07-31, 00:41
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Om man antar att han heter Fredrik och bor i Täby så finns det bara en person mellan 55-64 som bor tillsammans med en annan man, alltså ett bögpar som flyttat runt tillsammans. Den personen verkar inte ha sociala medier. Det är dock ett långskott eftersom Fredrik kan vara påhittat det också. Men vi har sett det förr, d.v.s. en pederast som har manlig sambo.

Hm.

Fredrik.
Täby.
55-64
Låter bekant.

Men han jag kom att tänka på bor ju inte kvar i Täby längre.
Citera
2024-07-31, 00:46
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Haha, den beskrivningen känns som att den passar/passade på en annan gammal Täby-bo också! Tänk SVFF...

Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Hm.

Fredrik.
Täby.
55-64
Låter bekant.

Men han jag kom att tänka på bor ju inte kvar i Täby längre.

Problemet är ju att det inte går att avgöra utifrån chatloggen om han menar att barnet ska kalla honom Fredrik eller om han ska kalla barnet Fredrik. Antagligen har han skrivit vid bokningen att sonen heter Fredrik. Dock finns det en anledning att inte vilja bli kallad vid fel namn av sin "son" om någon i hotellpersonalen skulle höra. "Varför kallar sonen honom för Johan när han heter Fredrik?" kanske personalen skulle undra. Normalt sett brukar man även behöva uppge identitet på alla som ska hyra hotellrummet. Då borde det vara suspekt som det är redan om det springer två personer på rummet när, enligt bokningen, bara en person ska övernatta.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-07-31 kl. 00:57.
Citera
2024-07-31, 01:31
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Nu kan #456 sluta arbeta som lärare. Han var ganska ung och hade livet och arbetslivet framför sig. Nu får han börja arbeta som kloakrensare istället där ingen kan se honom och där han inte kan skada någon.

Lastbilschaffis är ju ett alternativ också. Det verkar ju vara poppis för dessa. Men ja det kan gå fort. Men eftersom just lärare eller vikarie kanske han redan utnyttjat unga. För en normal person även om man skulle vara ung vid 25 så skulle orden 14 innebära ett bakut. Nix här tar det slut. Men han liksom många andra av gäddor verkar ju bara blivit mer på av det.
Citera
2024-07-31, 01:52
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Lite Mark Salling över det. Ja finns många exempel. Det förbjudna är spännande. Faran att det är olagligt och fel attraherar vissa män (och kvinnor). Sedan såklart kan de ju vara sjuka också sett till att de tänder inte på vuxna kroppar.
Eller kontrollbehov.
Citera
2024-07-31, 02:01
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Eller kontrollbehov.

Sant. Vi ser ju detta också med 456 att det är en grej att vara den första. Jag menar de tar från detta spännande unga har med först kyssen, sedan steg för steg till sex. Som brukar vara dåligt. Men det är ju det liksom fina med att vara ung upptäcka det själv, vara pinsam med någon i samma ålder. Där för dessa gäddor verkar de ju vilja återuppleva denna första gången, vara i kontroll. Tänker fan inte på att de sabbar det hela för den andra. Väldigt extremt förmodligen sett till att det är extremt äldre snubbe som tar deras oskuld. Här pappa alltså, men mest blir det ju far- eller morfar ålder sett till dessa gäddor.
Citera
2024-07-31, 06:14
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Om man antar att han heter Fredrik och bor i Täby så finns det bara en person mellan 55-64 som bor tillsammans med en annan man, alltså ett bögpar som flyttat runt tillsammans. Den personen verkar inte ha sociala medier. Det är dock ett långskott eftersom Fredrik kan vara påhittat det också. Men vi har sett det förr, d.v.s. en pederast som har manlig sambo.

# 455 kan mycket väl leva med en kvinna.
Citera
2024-07-31, 08:24
Medlem
Redivivuss avatar
#456. Njaaa...det är en ung kille som visserligen tar första kontakten men som inte verkar helt klart förankrad i att prompt försöka få ihop det med minderåriga. Oklart om han haft kontakt med fler än ett dumpen-konto. Kanske någon som bara är ute efter bus? Men ganska städad ändå. Inga dick pics eller snack om sexleksaker et al.

Farlighetsgrad ej så hög, skulle jag tippa. Fallhöjd: Kan bli av med jobb (han är uppenbarligen olämplig att jobba bland barn) och eventuell flickvän.

Med tanke på hans ålder så är han inte särskilt skräckinjagande till det yttre. Ser normal ut. Något judiskt i hans yttre, tycker jag. Stämmer på något vis efternamnet han anger kan det kanske finnas något sånt påbrå då det efternamnet även återfinns bland judar.

Påminnas kan att dumpen publicerar personer som söker kontakt med minderåriga i sexuellt syfte. Variationen mellan dessa personer är stor.
Senast redigerad av Redivivus 2024-07-31 kl. 08:47.
Citera
2024-07-31, 08:31
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atinySetare
Har #456 flickvän/fru?
Det står på sidan 37.

Har du highWateeByxor?
Citera
2024-07-31, 08:31
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
# 455 kan mycket väl leva med en kvinna.
Självklart. Det är det mest sannolika. Men då blir antalet träffar alldeles för många.
Citera
2024-07-31, 09:44
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
#456. Njaaa...det är en ung kille som visserligen tar första kontakten men som inte verkar helt klart förankrad i att prompt försöka få ihop det med minderåriga. Oklart om han haft kontakt med fler än ett dumpen-konto. Kanske någon som bara är ute efter bus? Men ganska städad ändå. Inga dick pics eller snack om sexleksaker et al.

Farlighetsgrad ej så hög, skulle jag tippa. Fallhöjd: Kan bli av med jobb (han är uppenbarligen olämplig att jobba bland barn) och eventuell flickvän.

Med tanke på hans ålder så är han inte särskilt skräckinjagande till det yttre. Ser normal ut. Något judiskt i hans yttre, tycker jag. Stämmer på något vis efternamnet han anger kan det kanske finnas något sånt påbrå då det efternamnet även återfinns bland judar.

Påminnas kan att dumpen publicerar personer som söker kontakt med minderåriga i sexuellt syfte. Variationen mellan dessa personer är stor.

Jag håller inte med. Han är 25 år och groomar en 14-åring. Ger komplimanger, vaggar in i trygghet och pratar på om hur han ska hand om barnet och se till att hon har det skönt och är trygg. Pepprar på med hjärtan. Dessutom skriver han uttryckligen:

"Trodde också att jag skulle få nöja mig med äldre tjejer"

"Men att någon så bra som du och så ung trodde jag aldrig!"

Han har alltså ett uppenbart intresse för mycket yngre tjejer. På vilket sätt skulle han vara mindre farlig? Bara för att han inte ser anskrämlig ut? Dumpen har publicerat många riktiga jävla vider men på vilket sätt skulle den här gäddan var mindre farlig för barn bara för att han ser "normal" ut? Ska man vara krass så är det väl tvärtom? Det är större sannolikhet att en 25-årig gädda som ser "normal" lyckas styra sexträff med ett barn än att den 60-åriga byfånen får till det med en söt högstadieelev? Borde han då de facto inte vara farligare?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in