Citat:
Ursprungligen postat av
Redivivus
#456. Njaaa...det är en ung kille som visserligen tar första kontakten men som inte verkar helt klart förankrad i att prompt försöka få ihop det med minderåriga. Oklart om han haft kontakt med fler än ett dumpen-konto. Kanske någon som bara är ute efter bus? Men ganska städad ändå. Inga dick pics eller snack om sexleksaker et al.
Farlighetsgrad ej så hög, skulle jag tippa. Fallhöjd: Kan bli av med jobb (han är uppenbarligen olämplig att jobba bland barn) och eventuell flickvän.
Med tanke på hans ålder så är han inte särskilt skräckinjagande till det yttre. Ser normal ut. Något judiskt i hans yttre, tycker jag. Stämmer på något vis efternamnet han anger kan det kanske finnas något sånt påbrå då det efternamnet även återfinns bland judar.
Påminnas kan att dumpen publicerar personer som söker kontakt med minderåriga i sexuellt syfte. Variationen mellan dessa personer är stor.
Jag håller inte med. Han är 25 år och groomar en 14-åring. Ger komplimanger, vaggar in i trygghet och pratar på om hur han ska hand om barnet och se till att hon har det skönt och är trygg. Pepprar på med hjärtan. Dessutom skriver han uttryckligen:
"Trodde också att jag skulle få nöja mig med äldre tjejer"
"Men att någon så bra som du och så ung trodde jag aldrig!"
Han har alltså ett uppenbart intresse för mycket yngre tjejer. På vilket sätt skulle han vara mindre farlig? Bara för att han inte ser anskrämlig ut? Dumpen har publicerat många riktiga jävla vider men på vilket sätt skulle den här gäddan var mindre farlig för barn bara för att han ser "normal" ut? Ska man vara krass så är det väl tvärtom? Det är större sannolikhet att en 25-årig gädda som ser "normal" lyckas styra sexträff med ett barn än att den 60-åriga byfånen får till det med en söt högstadieelev? Borde han då de facto inte vara farligare?