2024-07-31, 09:01
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan-08
Klart du vet att detta är mitt förstainlägg. Du är ju stamis här inne och känner igen alla här.

Du bjuder på väldigt lite skvaller i en skvallertråd för någon som säger sig pratat med F i över ett år...
2024-07-31, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
Du bjuder på väldigt lite skvaller i en skvallertråd för någon som säger sig pratat med F i över ett år...

Om du läste det jag skrev så vill jag inte berätta nått med respekt för dem. Jag sa bara en bråkdel där. Ni målade upp en massa pinsamma och konstiga teorier när Sulle inte setts till hos Sofia på ett bra tag. Tänkte ni ville veta lite. Ni är så besatta och rabiata av denna människa.
2024-07-31, 09:22
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Om du läste det jag skrev så vill jag inte berätta nått med respekt för dem. Jag sa bara en bråkdel där. Ni målade upp en massa pinsamma och konstiga teorier när Sulle inte setts till hos Sofia på ett bra tag. Tänkte ni ville veta lite. Ni är så besatta och rabiata av denna människa.

Klart vi vill veta, det är ju vad tråden handlar om, men du vill ju inte berätta, så ganska poänglöst inlägg då.
2024-07-31, 09:27
Medlem
Citat:
Det var ju lite knepig ton hos F*a tiden efter att S försvunnit ur bilden så att det blivit någon form av schism var ju en tanke förutom att det kunde vara domstol eller något med att få ut barnet från Gaza som var skälet
2024-07-31, 10:46
Medlem
Bedrövligt hur LM beter sig i telefon .
Stackars de som svarar när hon ringer
2024-07-31, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Headbanging
Jag gäspar över din dumhet. Inget annat.

Ät det såhär du bemöter barn som pedagog?
2024-07-31, 11:10
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Klart du vet att detta är mitt förstainlägg. Du är ju stamis här inne och känner igen alla här.

Det står lix antal inlägg bredvid ditt nick. Dvs 2st när du skrev det första inlägget i denna tråd.

Citat:

Respekten försvann när du valde att ändå skvallra om dom i denna tråd, så det är bara att spilla tet. ☕️

Men ja, det var inte så svårt att ytterligare en gång lista ut vem du är..
2024-07-31, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Hur vet du att det är barnmisshandlare? Har du några bevis för det? Eller sitter du och killgissar på kontoret som vanligt?

Du har ju själv sett va dessa "människor" anklagar dig för. De anklagar hej vilt människor för vad de känner för. Dessa är väldigt farliga, alla nära dem är i fara. Blir dessa irriterade på dig kommer de anmäla till socialtjänsten så barnen tas utan tvekan.
2024-07-31, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Nej , jag bara gick in på socialstyrelsens sida , där finns nämligen mängder med info och tom tabeller på ålder och kön för de som har olika insatser , bland annat får man reda på att majoriteten lvu är unga tonåriga pojkar som får detta pga eget beteende och inte för att det behöver vara något större problem i hemmet

Hur stor del av ditt liv går ut på att skydda socialtjänsten per dag. Du har verkat i 14 år. Viger du resten av ditt liv till detta?
2024-07-31, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
Ställer mig väldigt frågande till att Fia och Sulle kämpar för sina barn. Det är bara ett talesätt. De vill skapa content, få uppmärksamhet, hålla tal och skälla på myndigheter. Sulles barn är inte ens placerade. Om barnen plötsligt kom hem en dag, vad skulle de då sysselsätta sig med? Ingen av dem är kapabla till något annat än att skylla allt på andra

Det låter som du beskriver digsjälv. Varför sitter du här och skyller på andra? Vad har du för fel och brister?
2024-07-31, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Fia på G igen...ksn bli kul dag.
Är beredd åka till ÅEV o se live om dom drar dit som hon sa I går kväll

Jag tycker du ska åka dit. Prata med dem, visa dig.
2024-07-31, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubba-Klubba50
Jag tycker du ska åka dit. Prata med dem, visa dig.
Visst jag vågar o har gjort det till skillnad mot dig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in