Citat:
Ursprungligen postat av
1891-019
Så fruktansvärt vidrigt!!! 💔💔💔
Enligt ” allas vän” Ma*as sista video på TT så är MGM1 R nu helt förstörd o gråter o har panik o ångrar sig! Medans MGM2 M som är häktad bara har skrattat åt allting.
Ma*a har ju självklart inte haft kontakt med MGM2 sedan hon blev häktad så jag antar att hon i så fall menar direkt efter det hände o dygnet fram tills hon blev häktad..
O huruvida Ma*a skulle haft kontakt med MGM1 R sen hon blev omhändertagen känns högst osannolikt. Hon sitter nog på SIS med vård i enskildhet.
Så vad R tänker o känner nu efteråt kan hon inte heller veta.
Jag undrar helt seriöst om tjejerna någonsin kommer kunna ta in vad som faktiskt gjort. Känns inte som att nån av dom har den förmågan. Oavsett OM det nu skulle finnas tårar o ånger senare i efterhand….
Dessa "barn" ska inte vara på något hem med andra barn. Dessa hjärndöda ondskefulla monsterbarn ska sitta inspärrade resten av sina liv. Inte tillsammans, utan var för sig i en fängelsehåla. Sverige behöver se över om fängelser för barn ska öppnas! Jag har svårt att tänka mig att behandling hjälper på ondskefulla själar! Spärra in dem för all framtid!
Av lillen-68
Dom var där inne i tågvagnen inte någon annanstans.
Dom överföll henne först och tejpade händer, fötter & mun.
Dom misshandlade henne båda två, skrek hennes namn & hora.
Dom sprang inte i panik och kastade inte ifrån sig något.
Dom plockade av E allt hon hade på sig & hennes bag.
Dom plockade med sig & dumpade bagen på hemvägen.
Dom lät henne ligga kvar som ett bylte utan att bry sig.
R påstod att hon inte hade några aggressions problem, kiss my ass!
Hon satt på E och matade slag medan M filmade.
Turades om att filma varandra när dom slog, skrek åt & skar i E.
Ni som frågar efter film eller efter länk till film, sluta.
Klippen är ingenting ni ska se och kommer senare påverka er mer än ni inser.
(Är gammal hårdhudad sett och upplevt värre i verkligheten, så tål se dom)
Men Fyy helvete så äckliga filmklipp dom la ut efteråt, skrattade och berättade.
Utan att bry sig, om E var död eller fortfarande levde.
DOM VARKEN VISSTE ELLER BRYDDE SIG!