2024-07-30, 20:29
Medlem
Har sett bilderna. Vilka svin! Stackars stackars flicka❤️
Så rädd hon varit!
Citera
2024-07-30, 20:32
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Ms styvpappa, mammans pojkvän, inte BIO-pappa

Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Tack! Mgm2,s styvfar således?

Ja, våldtäktsfarsan hör till Melaks familj.
Citera
2024-07-30, 20:32
Medlem
SIXTEN14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Har sett bilderna. Vilka svin! Stackars stackars flicka❤️
Så rädd hon varit!

Var har du sett dom?
Citera
2024-07-30, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SIXTEN14
Var har du sett dom?

Finns några sidor bak. Filmen hittar jag inte.
Citera
2024-07-30, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Ser man ansiktena på förövarna så att det kan hållas som bevis?
Nej de har mask på sig. Men de har ju redan erkänt
Citera
2024-07-30, 20:36
Medlem
Gaupes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wardo.400
Jag har hittat videon själv, den är inte så illa eftersom man ser inte när dom knivhugger och sånt, man ser henne fastbunden med tejp, man ser hur dom boxar henne och man hör hur förövarna skriker hennes namn

Jag har inte frågat vad videon innehåller.
Jag kan föreställa mig själv, alltför jävla väl, och har en flicka i samma ålder.
Citera
2024-07-30, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mojrik
Här är några av MGM1 / 13-åringens LVU-domar:

https://gofile.io/d/vn5OJr

Jag noterar att pappan verkar stå som ensam vårdnadshavare. Hur länge sen skiljde dom sig?

Ja dom där gav ju lite insikt men fortfarande väldigt många frågor!!

Stog ingenting om familjens bakgrund o varför R placerades från början, bara att hon ”varit planerad en längre tid innan hon fick flytta hem till pappan 2021”. Då va hon alltså 10år. O sen 2023 går man upp med en LVU ansökan igen efter att han försökt ge R o pappa stöd i hemmet.
Frågan är ju hur de resonerade när hon fick flytta till pappa igen. Man vet ju inte hur dom bodde innan R planerades när hon va yngre. Va det med båda föräldrarna o det va kaos, eller va det bara hos mamma som va kaos, eller va det redan då hos pappa o det inte fungerade…

Hur som helst så ligger grunden till Rs svårt störda beteende i tiden innan hon blev placerad första gången. Grunden är inte det som hänt nu när hon flyttat hem till pappa 2021. Därför det vore intressant o veta vad som hänt även om jag har mina aningar…

Edit: ändå talande att R själv i sin överklagan säger att hon inte har några problem med aggressivitet eller är utåtagerande, o inte vill vara på SIS men vill ha egen lägenhet, som 12 åring…
Citera
2024-07-30, 20:43
Medlem
Kan någon länka till filmen?
Citera
2024-07-30, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inam
I ett tidigare inlägg skrev jag att : Och ”om man kikar lite på mammas fb så verkar det varit en del relationer som inte fungerat även innan denne Fadern till C. Och soc och annat. Hon nämner också att hon tagit återfall efter 5 mån. Återfall i vad??

Inlägget om återfallet är dock raderat/dolt nu…

Kan mycket väl handla om återfall i anorexia eller bulimi. Kan även handla om återfall i depression eller självskada. Alternativt återfall i att vara medberoende. Eller att hon börjat röka igen. Eller något helt annat. Alla återfall handlar inte om alkohol eller droger. Obs har ingen som helst aning om hon brottats med något av dessa problem (förutom medberoende då, under relationen med C’s pappa). Och tycker helt ärligt att samtalet kring E’s mamma och familj bör avslutas nu. Du kan spekulera hur mycket du vill hemma på kammaren, men i det här forumet tillför det ingenting.
Citera
2024-07-30, 20:50
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukassan
Nej de har mask på sig. Men de har ju redan erkänt

Ok, missat att båda erkänt.
Citera
2024-07-30, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Ok, missat att båda erkänt.

Jag är lite osäker nu men jag tror de sa att de erkänt delvis.
Citera
2024-07-30, 20:57
Medlem
Lillan på tiktok som heter m*ja verkar inte vara aktiv mer. Tror de tog in henne med då hon var med i gruppchatten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in