2024-07-27, 13:02
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Jag tycker det är obehagligt att hon i sina reels ber om info att identifiera poliser som stoppat olovliga palestinska demonstranter eller demonstrationer. Dessa poliser är utkommenderade och har ett jobb att göra.

Med tanke på vad Sydsvenskans stackars journalist fick utstå när person avslöjade vad demonstranterna skrek på arabiska kan man ju bara föreställa sig vad de vill göra mot polisen.

Inte bra. Väldigt hatiskt konto.

Har hon själv ens varit på någon av dessa pro-palestinska demonstrationer?
Citera
2024-07-27, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Jag tycker det är obehagligt att hon i sina reels ber om info att identifiera poliser som stoppat olovliga palestinska demonstranter eller demonstrationer. Dessa poliser är utkommenderade och har ett jobb att göra.

Med tanke på vad Sydsvenskans stackars journalist fick utstå när person avslöjade vad demonstranterna skrek på arabiska kan man ju bara föreställa sig vad de vill göra mot polisen.

Inte bra. Väldigt hatiskt konto.
Vad ska hon göra när hon väl har namnen på poliserna, sprida ordet och själv sitta och pösa i soffan? Hon verkar både hatisk och efterbliven.
Citera
2024-07-27, 18:24
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kontextuell
Vad ska hon göra när hon väl har namnen på poliserna, sprida ordet och själv sitta och pösa i soffan? Hon verkar både hatisk och efterbliven.

Lite svårt att "passivt" hata. Det hon pysslar med är en pösmagad version av aktivism som har betydelse för väldigt få människor.
Citera
2024-07-27, 19:01
Avslutad
Polisdoxxar-Natashja.

Hur vore det med fast arbete istället för tusen åsikter.
Citera
2024-07-27, 21:09
Medlem
coconutoils avatar
Tror ni LD firar hezbollahs attack idag som dödade 11 israeliska barn? Jag minns hennes glädje över Irans 400 raketer som avfyrades mot Tel Aviv som var avsedda mot civila mål. Snacka om att tappa moralisk kompass när man firar raketer som är avsedda att döda människor, oavsett vilken (icke)sida man står på. Firar du hemma nu Natasja? Din judehatare? Eller du kanske är arg för att dagens offer var druzer och inte judar? Jag vet att du läser här.

Har hon ens några vänner kvar? Chockerande isåfall.
Senast redigerad av coconutoil 2024-07-27 kl. 21:47.
Citera
2024-07-27, 23:33
Avslutad
Ni kan kanske hjälpa till och anmäla storyn för c:a en timme sen där hon skrev snälla porta Isrealer från planeten eller något i den stilen
Citera
2024-07-29, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coconutoil
Tror ni LD firar hezbollahs attack idag som dödade 11 israeliska barn? Jag minns hennes glädje över Irans 400 raketer som avfyrades mot Tel Aviv som var avsedda mot civila mål. Snacka om att tappa moralisk kompass när man firar raketer som är avsedda att döda människor, oavsett vilken (icke)sida man står på. Firar du hemma nu Natasja? Din judehatare? Eller du kanske är arg för att dagens offer var druzer och inte judar? Jag vet att du läser här.

Har hon ens några vänner kvar? Chockerande isåfall.
Hon gick på det näst mest förutsägbara spåret: sprida konspirationsteorier om att det var en false flag-attack som Israel själva stod bakom och skrev hur MISSTÄNKSAMT det är att Hezbollah mördar druser i "ockuperade Syrien". Vad mongot inte begriper är att Hezbollahs raketer inte är precisionsvapen utan slår ner lite varstans i området som de siktar på. Golanhöjderna har mig veterligen flera militärbaser som Hezbollah skulle kunna rikta elden mot, likgiltiga till hur stor risken är att raketerna slår ner någon helt annanstans.
Citera
2024-07-29, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
Hon gick på det näst mest förutsägbara spåret: sprida konspirationsteorier om att det var en false flag-attack som Israel själva stod bakom och skrev hur MISSTÄNKSAMT det är att Hezbollah mördar druser i "ockuperade Syrien". Vad mongot inte begriper är att Hezbollahs raketer inte är precisionsvapen utan slår ner lite varstans i området som de siktar på. Golanhöjderna har mig veterligen flera militärbaser som Hezbollah skulle kunna rikta elden mot, likgiltiga till hur stor risken är att raketerna slår ner någon helt annanstans.

Nu hävdar hon att Trump inte blev skjuten. Hon är ganska förutsägbar när det kommer till konspirationsteorier.
Citera
2024-07-29, 20:43
Medlem
coconutoils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg

Haha herregud hon är helt bortom räddning.
Citera
2024-07-29, 22:53
Medlem
Tänk om hon lade ner lika mycket tid på att studera eller hitta ett jobb… tycker det är märkligt att människan inte prioriterar jobb över Palestina frågan.. bra med engagemang men inte hela tiden. Känns som hon borde ha viktigare saker att ta i tu med. Ledsamt att hon låter räkningar gå till fogden för att hon inte har pengar. Jag hade tagit vilket jobb som helst om jag suttit i hennes sits.
Citera
2024-07-30, 09:45
Avslutad
Vad kör hon för bil ens?
Citera
2024-07-30, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Interpersonal
Vad kör hon för bil ens?

Har hon körkort? Bil har hon definitivt inte. Hon påstår att alla räkningar utom de som rör barnen går till kronofogden så bil borde hon inte ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in