2024-07-29, 23:44
Medlem
Fråga:
Är HBQT, eller vad det heter, vänster eller något som FB fått för sig?
Den enda bög jag känner är höger.
Citera
2024-07-29, 23:48
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armadou
Fråga:
Är HBQT, eller vad det heter, vänster eller något som FB fått för sig?
Den enda bög jag känner är höger.
HBTQ* är en ideologi som kommer från vänsterkanten. Att vara bög har inte med politik att göra utan är en sexuell läggning.
Citera
2024-07-29, 23:51
Medlem
Jag vet att många inom försvarsmakten är inne och läser just denna tråd.

Budskap till er inom försvaret som hatar utveckligen inom militären med all woke skit,
Era patetiska nollor, stå upp för ert innan wokeviruset förstör allt. Oftast handlar det om några få nollor som gärna driver på dessa frågor, oftast så de är bristfälliga inom det faktiskts yrket.

Michael bydén din transfjolla, hoppas du läser det här, Fuck off din clown.
Citera
2024-07-29, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
HBTQ* är en ideologi som kommer från vänsterkanten. Att vara bög har inte med politik att göra utan är en sexuell läggning.
Jag förstår. Det är därför så många bögar historiskt har kommit från överklassen. Är det dom som sen har spridigt rörelsen åt vänster? Varför i så fall?
Citera
2024-07-29, 23:52
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Jag förstår. Det är därför så många bögar historiskt har kommit från överklassen. Är det dom som sen har spridigt rörelsen åt vänster? Varför i så fall?
Va?
Citera
2024-07-29, 23:57
Medlem
Citat:
Va?
Vad är det du inte förstår? Bögar kommer från överklassen och bögrörelsen sägs höra till vänstern. Hur gick det till?
Citera
2024-07-30, 00:02
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Vad är det du inte förstår? Bögar kommer från överklassen och bögrörelsen sägs höra till vänstern. Hur gick det till?
Vad svamlar du om? Jag har redan förklarat för dig att HBTQ inte är samma sak som att vara bög.
Citera
2024-07-30, 00:06
Medlem
Separatistens avatar
Provocera på, men ring inte mig när ni behöver min hjälp.

Go Woke Go Broke!
Citera
2024-07-30, 00:29
Medlem
Crerands avatar
Herregud. Kämpa till sista Hen. När väl kriget kommer så kommer samtliga Hen att gå och gömma sig. De som i slutändan försvarar landet är Han.
Citera
2024-07-30, 00:33
Medlem
IceEyess avatar
En slogan av denna kaliber är ju som skapad för att åsamka splittringar och tvivel på Försvarsmakten.

Man kan jämföra med andra historiska slogans som exempelvis: "The navy needs you. Don't read American history - Make it!" Vs. "Kämpa till sista hen"
Citera
2024-07-30, 00:36
Medlem
LOL skrev hen idag.
Citera
2024-07-30, 00:41
Medlem
Citat:
Vad svamlar du om? Jag har redan förklarat för dig att HBTQ inte är samma sak som att vara bög.
Det är liiite fiiinare att vara adlig stjärtgosse än nån bokstav menar du, eller? V-Gurra skulle ha gått i spetsen för prideparaden om han levt nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in