2024-07-29, 16:42
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Pappasulle?

ja men ingen av dem är live just nu.
2024-07-29, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
ja men ingen av dem är live just nu.
Okej tack
2024-07-29, 16:53
Medlem
vajervevarens avatar
Nu är de live igen på Fias kanal. Upprörd över att polisen inte tillät dem spela in.
2024-07-29, 17:51
Medlem
F och S beter sig som barn som tjafsar när de blir tillsagda att tvätta händerna eller förnekar att de är kissnödiga när de står och vrider sig med bena i kors
2024-07-29, 18:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Hur vet du att det är barnmisshandlare? Har du några bevis för det? Eller sitter du och killgissar på kontoret som vanligt?

Jag vet att det är barmisshandlare, ja, jag har bevis för det.
Jag uttalar mig aldrig om sådant jag inte vet något om, en främmande egenskap för dig och jag förstår att du troligen är oförmögen att ta in det.
2024-07-29, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubba-Klubba50
Jag förstår att det är jobbigt att läsa. Som socialmedarbetare läser ni inte mycket.

Jag är pedagog, inte socionom. Jag läser mer än du men inte vilket bs som helst. Därav gäsp.
2024-07-29, 19:10
Medlem
Citat:
Tror inte du skulle gäspa om det var dina barn som soc vanvårdar.

Jag gäspar över din dumhet. Inget annat.
2024-07-29, 22:01
Medlem
F*a och S*lle polisanmäler polis och soc efter dagens kontakt ..
2024-07-29, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
F*a och S*lle polisanmäler polis och soc efter dagens kontakt ..
Att dom orkar...skulle inte skada med vistelseförbud för de 2 runt ÅEV zå vanliga mänskor kan gå dit och de får jobba ifred
2024-07-29, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Att dom orkar...skulle inte skada med vistelseförbud för de 2 runt ÅEV zå vanliga mänskor kan gå dit och de får jobba ifred
Inte bara besökare utan ganska säker på att de som jobbar i byggnaden vanligtvis under sommar ofta brukar tillbringa sin lunchrast ute i området vilket de nu inte kan för att F*a är där
2024-07-29, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Inte bara besökare utan ganska säker på att de som jobbar i byggnaden vanligtvis under sommar ofta brukar tillbringa sin lunchrast ute i området vilket de nu inte kan för att F*a är där
Ja helt klart dr gör det.
Nu går Peddofia igång igen när ett barn kommer in
2024-07-30, 02:02
Medlem
Citat:
Finns en enkel lösning på detta och det är att soc tvingas spela in exakt alla möten och barnsamtal så blir det aldrig några diskussioner om vad som gjorts och sagts åt något håll. AI kan vara ett stöd här, liksom att hjälpa till att granskas utredningarna innan de lämnas till socialnämnden/domstolen

Du som i X antal inlägg påstår att soc förfalskar, ljuger, klipper och klistrar tänker att det vore lösningen?

Vet du hur it system hos myndigheter funkar?

Hur många läkare har anmält att deras skriftliga intyg har manipulerats? Eller vilken referent som helst? Eftersom det enligt dig är så enormt utbrett och mest varje utredning måste det uppmärksammats den formella vägen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in