2024-07-24, 17:37
Medlem
Jag tar pissprov varje vecka hos psykologen. Har även en övervakare hos Frivården som får ta del av proven.

Det händer även att de tar salivprov, kanske till och med hårprov...

I vilket fall så får jag Elvanse utskrivet och måste vara negativ på alla prover.

Det jag undrar över är ifall jag kan ta gatutjack samtidigt som de pisstestar mig för tjack? Går det på nått sätt att mäta hur mycket amfetamin jag har i kroppen och på det sättet se att jag tar gatutjack också? Kan tjack nånsin ge utslag för annat än amfetamin?

Tack.
Citera
2024-07-24, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyttkonto12345
Jag tar pissprov varje vecka hos psykologen. Har även en övervakare hos Frivården som får ta del av proven.

I vilket fall så får jag Elvanse utskrivet och måste vara negativ på alla prover.

Det jag undrar över är ifall jag kan ta gatutjack samtidigt som de pisstestar mig för tjack? Går det på nått sätt att mäta hur mycket amfetamin jag har i kroppen och på det sättet se att jag tar gatutjack också? Kan tjack nånsin ge utslag för annat än amfetamin?

Tack.
Du kommer torska. Gatutjack är både l amfetamin och d amfetamin. Elvanse är bara d amfetamin. Dom kollar vilken amfetaminisomer du tagit
Citera
2024-07-24, 22:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nyttkonto12345

Tack.

Citat:
Ursprungligen postat av smolov
Du kommer torska. Gatutjack är både l amfetamin och d amfetamin. Elvanse är bara d amfetamin. Dom kollar vilken amfetaminisomer du tagit

Ofta innehåller gatutjack metamfetamin och du blir enbart positiv på amfetamin av Elvansen vilket är torsk. Även om kranen säger näää dä inget meeta i de här!! så är det ofta det ändå.

Inte alltid dock då klarar du dig så länge det inte är analys de skickar iväg dina prover på vilket de inte gör hos psykologen såvida de inte misstänker dig ta annat och vill ha bekräftelse.
Citera
2024-07-25, 08:43
Medlem
Thongsongs avatar
Tips till er som tar alprazolam/blå och ska lämna urinprov.

Alprazolam går via njurarna och går att rena ut med vatten. Har pissat under många år och köpte hem egna stickor. Kunde äta 3-9st på kvällen och lämna rent på morgonen.

Drick så mycket och konstant några timmar innan att de bara är ren vatten som kommer ut ur dig. Gärna citronvatten.

Hutta några b12 för att få färg på urinet för annars kommer dom undra och kolla kreatin värdet.
Citera
2024-07-25, 14:20
Medlem
Hur fan är mitt thc urintest negativt?

Ska troligen få medicin för ADD inom ett par veckor, blev nojjig att jag skulle misslycas med urtintestet ifall jag skulle bli tvungen att görra ett sådant.

Upp tills nyligen så har jag inte rökt på nästan 10 år. Men för ca 1.5 månader sedan fick jag för mig att köpa 5g grönt. Har rökt kanske 4 av dessa nu, absolut inga stora doser per dag men har rökt iaf 5 dagar i veckan. Slutade för 3 dagar sedan då jag fick veta att jag faktiskt snart kanske skulle få medicin.

Köpte thc hemmatest från apotek 365 som testar 3 gränsvärden 20ng/ml, 50ng/ml och 200ng/ml. Till min förvåning så var tom 20ng/ml negativt.

Är att röka ca 0.1g om dagen för lite för att det ska bygga upp thc i fettet eller kan det vara något fel på testet? Eller finns det en chans att jag köpt typ cbd gräs med spice? Nu är jag sugen på att röka mer, dels bara för att testa om testerna jag köpta faktiskt funkar.

Finns det risk att jag skulle ha misslyckats på sjukhuset även ifall hemmatestet med samma gränsvärde visar negativt?
Citera
2024-07-26, 19:46
Avstängd
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thongsong

Alprazolam går via njurarna och går att rena ut med vatten. Har pissat under många år och köpte hem egna stickor. Kunde äta 3-9st på kvällen och lämna rent på morgonen.

Drick så mycket och konstant några timmar innan att de bara är ren vatten som kommer ut ur dig. Gärna citronvatten.

Hutta några b12 för att få färg på urinet för annars kommer dom undra och kolla kreatin värdet.
De blåa innehåller sällan alprazolam utan de är proppade med rc som gör kortverkande stark effekt som tex bromazolam. Det kommer i vilket fall ge utslag för benzo
Citera
2024-07-26, 19:58
Avslutad
Citat:

Om du skall komma med tips så gör det så fall med fakta och inte fantasier.
Jag har jobbat inom missbruksvården och vi kollade alltid både tempen på urinet samt ph -värdet. Samt om urinen var mycket utspätt (vattnigt) så blev UP svaret: icke godkänt.

Hade klienten druckit mycket citron såg vi det på stickan som mätte ph-värdet. Då var också provet underkänt och rapporterades tillbaka till vården eller Kriminalvården.

Håll dig gärna till fakta är du vänlig vi som jobbat där är inte så jäkla dumma skall du tro och vi har varit med om de flesta tricken.
Citera
2024-07-26, 22:35
Medlem
Thongsongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bevisatsmartast
Om du skall komma med tips så gör det så fall med fakta och inte fantasier.
Jag har jobbat inom missbruksvården och vi kollade alltid både tempen på urinet samt ph -värdet. Samt om urinen var mycket utspätt (vattnigt) så blev UP svaret: icke godkänt.

Hade klienten druckit mycket citron såg vi det på stickan som mätte ph-värdet. Då var också provet underkänt och rapporterades tillbaka till vården eller Kriminalvården.

Håll dig gärna till fakta är du vänlig vi som jobbat där är inte så jäkla dumma skall du tro och vi har varit med om de flesta tricken.

Varför skulle tempen vara konstig ? Och jag har aldrig behövt mäta PH om de inte varit för vitt urinet. Sen sa jag inte att du kan torsksnpå annat sätt heller men ren på alpra är du.
Citera
2024-07-26, 22:35
Medlem
Thongsongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
De blåa innehåller sällan alprazolam utan de är proppade med rc som gör kortverkande stark effekt som tex bromazolam. Det kommer i vilket fall ge utslag för benzo
Var på blåa jag gjorde det.
Citera
2024-07-28, 20:52
Avstängd
oggethedoggs avatar
Citat:
Var på blåa jag gjorde det.
Huh
Det var det jag skrev
Äru helt benzad eller
Citera
2024-07-29, 14:27
Medlem
Någon som vet hur snabbt efter intag av kokain det syns på ett pissprov, ca 0,2 gram?
Citera
2024-07-29, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smolov

Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Ofta innehåller gatutjack metamfetamin och du blir enbart positiv på amfetamin av Elvansen vilket är torsk. Även om kranen säger näää dä inget meeta i de här!! så är det ofta det ändå.

Inte alltid dock då klarar du dig så länge det inte är analys de skickar iväg dina prover på vilket de inte gör hos psykologen såvida de inte misstänker dig ta annat och vill ha bekräftelse.

Tror inte de skickar iväg mina urinprov på analys, men de har fått mig att ta salivprov ett par gånger.

Hur långt kan man spåra levo-amfetamin via hår eller piss på analys?

Hur vanligt är metamfetamin på gatan?

Undrar även hur länge ketamin syns på tolvsticka/hår/analys?

Tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in