2024-07-28, 16:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
Förberedd och paranoid är inte synonymer på något sätt.
I viss mån är dom det.
Citera
2024-07-28, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Jo om du räknat med att någon kommer försöka skjuta huvudet av dig då är du bättre förberedd.
Hur exakt gör det skillnad? Bär du skottsäker hjälm 24/7 då? Annars vet jag inte.
Citera
2024-07-28, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Hur exakt gör det skillnad? Bär du skottsäker hjälm 24/7 då? Annars vet jag inte.
Du har folk som (förhoppningsvis) skyddar dig.
Citera
2024-07-28, 17:19
Medlem
Citat:
Du har folk som (förhoppningsvis) skyddar dig.
Det har USAs president (förhoppningsvis) oavsett presidentens grad av paranoia. Även om de verkar ha fallerat i detta fall. Men hans egen paranoia bör ha gjort intet.
Citera
2024-07-28, 17:28
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Lite beredd på att någon kommer försöka skjuta ihjäl dig.
Då måste Trump rimligtvis ha varit pyttepytelite beredd och bara ibland eftersom han envisades med att hålla rallies utomhus och inom skotthåll från höga byggnader.
Citera
2024-07-28, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Då måste Trump rimligtvis ha varit pyttepytelite beredd och bara ibland eftersom han envisades med att hålla rallies utomhus och inom skotthåll från höga byggnader.
Han var inte tillräckligt paranoid.
Citera
2024-07-28, 17:54
Bannlyst
Citat:
Det har USAs president (förhoppningsvis) oavsett presidentens grad av paranoia. Även om de verkar ha fallerat i detta fall. Men hans egen paranoia bör ha gjort intet.
Du vet väl inte vad han har för deal med dom som verkligen skyddade honom...
Citera
2024-07-28, 17:56
Medlem
Citat:
Du vet väl inte vad han har för deal med dom som verkligen skyddade honom...
Vad menar du?
Själv trodde jag alla presidenter mer eller mindre har samma/den högsta graden av skydd.
Citera
2024-07-28, 17:59
Medlem
Citat:
Han var inte tillräckligt paranoid.

Paranoia kan vara ett symptom på flera olika psykiska sjukdomar, inklusive schizofreni, paranoid personlighetsstörning och bipolär sjukdom. Du verkar inte förstå att ha paranoia innebär ett problem, särskilt för de som är utsatta för hot. Att ständigt misstänka och ana attackerar utsätter en för större risker just för att man inte är rationell för fem öre.

Trumps paranoia är nog inte bra för honom alls, för han är inte rationell i sitt tänkande. Det hör man ju när han pratar.
Citera
2024-07-28, 18:03
Bannlyst
Citat:
Vad menar du?
Själv trodde jag alla presidenter mer eller mindre har samma/den högsta graden av skydd.
Ja det förvånar mig inte att du trodde det.
Citera
2024-07-28, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
Paranoia kan vara ett symptom på flera olika psykiska sjukdomar, inklusive schizofreni, paranoid personlighetsstörning och bipolär sjukdom. Du verkar inte förstå att ha paranoia innebär ett problem, särskilt för de som är utsatta för hot. Att ständigt misstänka och ana attackerar utsätter en för större risker just för att man inte är rationell för fem öre.

Trumps paranoia är nog inte bra för honom alls, för han är inte rationell i sitt tänkande. Det hör man ju när han pratar.
Jag är nog inte lika bokstavstolkande som du.
Citera
2024-07-28, 18:10
Medlem
Citat:
Ja det förvånar mig inte att du trodde det.
Berätta hur det är då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in