Citat:
Ursprungligen postat av
vemedinma
Vart har den informationen framgått?
Avtalsdelen chansade jag på. Den första delen är från tidningen när dottern blev utsparkad från kommunens LSS.
Men nu när frågan ändå dök upp. Jag vet att ett stort antal personer tror sig veta vem jag är. Det vet ni inte. Jag blir ganska orolig när ni sitter på Facebook och säger att jag kan bidra med massa information. Det kan jag inte! Tro inte att jag kan det. Dra inte igång någon trådsanning av vad jag skrivit, för det förtroendet är jag inte värd. Jag läser samma inlägg, artiklar och ser på samma inslag i media som ni. Och det är mina kunskapskällor. Inget annat.
Om ni är så jävla dåliga på källgranskning så ni tar det jag säger som någon fakta så är ni dumma i huvudet, för den insynen har inte jag. Jag har sett en som nämnde att P sagt sig ha 30 kameror. Det kanske han har sagt, det vet jag inte, men jag vet att jag har sagt det, och jag tog det som ett exempel. Jag har aldrig varit i P:s hus, och har absolut ingen aning om hur många han har satt upp. Jag har heller ingen kontakt med familjen, vilket gör att jag saknar insyn!
Om ni efter det här fortsätter tro att jag har en insyn i familjen, så kan jag bara säga att ni borde ta på er en cykelhjälm och låsa in er, för ute i samhället har ni inget att göra.
Nu menar jag insyn i familjen. LSS och kommunal förvaltning är något annat. Det är jag verksam inom, och varit under lång tid. Det betyder ändå inte att jag alltid skulle ha rätt, men det är ett område som jag eventuellt inte delar exakt era källor.
Som sagt, ta inget jag säger om familjen som fakta, jag vet att det finns två på Facebook som gör det, och det är fel.