2024-07-28, 12:37
Medlem
Jag är nybliven Ducatiägare och undrar någon kan rekommendera ett bra ställe för service i östra Sverige från Uppsala och neråt?
Har hört ett par positiva kommentarer om Italia Bike Center i Arboga.
Är inte främmande för att använda närmaste lokala mc-verkstad i framtiden, men skulle bara kännas bra att den första servicen i min ägo görs av folk som hanterar Ducati dagligen och vet hur allt ska låta och kännas.
Citera
2024-07-28, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallyedriver
Jag är nybliven Ducatiägare och undrar någon kan rekommendera ett bra ställe för service i östra Sverige från Uppsala och neråt?
Har hört ett par positiva kommentarer om Italia Bike Center i Arboga.
Är inte främmande för att använda närmaste lokala mc-verkstad i framtiden, men skulle bara kännas bra att den första servicen i min ägo görs av folk som hanterar Ducati dagligen och vet hur allt ska låta och kännas.

Desmocenter, ligger i Upplands Väsby.
Vet att några i Sthlm använder dem iallafall. Inte lika långt att åka.
Citera
2024-08-01, 22:49
Medlem
+1 på inlägg ovan. Desmocenter är supertrevliga och bra. Tyvärr ganska dyra men all Ducatiservice är det...
De har även filial i Södertälje om man hellre åker ditåt
Citera
2024-11-13, 13:51
Medlem
adcals avatar
Desmocenter har jag bra erfarenhet av.

Men finns även ducati stockholm vid sveavägen. En skön snubbe som har hjälpt mig både med service men även försäkringsärende. Lite udda figur men väldigt kunnig. Meckar nog inte dom senaste årsmodellerna då "det är för mycket el i dom" enligt han själv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in