2024-07-27, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BakFlashes
2019...2024

Alltså tar det minst 5år ! Innan en storvinst trillar ut till lilla Sverige.
Är man vid sina fulla sinnes bruk bör man alltså inte återuppta det här skitspelet förren tidigast år 2029.

Det kan ske redan nästa vecka, likväl som det kan ta tio år då dragningen inte alls påverkas av föregående dragning.

Med andra ord : slumpen har inget minne.
Är det så svårt att förstå?
Senast redigerad av bosseriks 2024-07-27 kl. 20:07.
Citera
2024-07-27, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bosun
Tänk att man skulle få in 5+2 rätt och så måste man dela stor-potten med en norrmann. Vilket öde
Är man inte nöjd med drygt 250 miljoner, så vet jag inte? För mig räcker grundbeloppet på Jackpot. Vad har du för behov?
Citera
2024-07-27, 20:20
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemeiska-Lejonet
Det går väl runt tusentals människor på gatorna i Sverige som de flesta vet om har mycket pengar? Varför skulle det var en större risk för en "vanlig" människa? Eller blir Benjamin Ingrosso eller Jacob Wallenberg nedslagna så fort de visar sig någonstans?

För att Benjamin Ingrosso har inte 250 miljoner kronor på kontot. Wallenberg har skyddsvakter.

Skulle jag vinna 250 miljoner kronor så skulle jag nog ta det väldigt försiktigt. Jag hade först gått ned i arbetstid. Berättat för mina föräldrar att det är jag som har vunnit 250 miljoner kronor. Efter det hade min fru och jag börjat tittat på en tomt för att bygga hus. Jag hade jobbat kvar där jag är idag men gått ned i tid för att få det sociala. När vi hade byggt färdigt vårt drömhus för några miljoner kronor så hade hon och jag satt oss ned och samtalat om hur vi vill göra och vad vill göra.
Citera
2024-07-27, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
För att Benjamin Ingrosso har inte 250 miljoner kronor på kontot. Wallenberg har skyddsvakter.

Skulle jag vinna 250 miljoner kronor så skulle jag nog ta det väldigt försiktigt. Jag hade först gått ned i arbetstid. Berättat för mina föräldrar att det är jag som har vunnit 250 miljoner kronor. Efter det hade min fru och jag börjat tittat på en tomt för att bygga hus. Jag hade jobbat kvar där jag är idag men gått ned i tid för att få det sociala. När vi hade byggt färdigt vårt drömhus för några miljoner kronor så hade hon och jag satt oss ned och samtalat om hur vi vill göra och vad vill göra.

Det förklarar fortfarande inte varför det skulle vara en stor risk för en normal person som vunnit mycket pengar att köpa hus, bilar och annat nära inpå vinsten. Min granne uppför gatan köpte en Ferrari förra veckan, han verkar vara vid liv fortfarande.
Citera
2024-07-27, 21:29
Medlem
Antal registrerade ferraribilar i Sverige kan ni se på länken nedan.
https://www.google.com/search?q=registrerade+ferrari+i+sverige&oq=registr erade+ferrari&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUqBwgBECEYoAEyBggA EEUYOTIHCAEQIRigATIHCAIQIRifBTIHCAMQIRifBTIHCAQQIR ifBTIHCAUQIRif BTIHCAYQIRifBTIHCAcQIRifBTIHCAgQIRifBTIHCAkQIRifBT IHCAoQIRifBTIHCAsQIRifBTIHCAwQIRifBTIHCA0QIRifBTIH CA4QIRifBdIBCTExMzI4ajBqNKgCDrACAQ&client=ms-android-samsung-ss&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8&chrome_dse_attribution=1
Citera
2024-07-27, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bosseriks
Antal registrerade ferraribilar i Sverige kan ni se på länken nedan.
https://www.google.com/search?q=registrerade+ferrari+i+sverige&oq=registr erade+ferrari&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUqBwgBECEYoAEyBggA EEUYOTIHCAEQIRigATIHCAIQIRifBTIHCAMQIRifBTIHCAQQIR ifBTIHCAUQIRif BTIHCAYQIRifBTIHCAcQIRifBTIHCAgQIRifBTIHCAkQIRifBT IHCAoQIRifBTIHCAsQIRifBTIHCAwQIRifBTIHCA0QIRifBTIH CA4QIRifBdIBCTExMzI4ajBqNKgCDrACAQ&client=ms-android-samsung-ss&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8&chrome_dse_attribution=1

Ja då är han långt ifrån ensam då det finns nästan 500st i Stockholmsområdet att välja på för rånarna. Däremot sticker den ut en del här på gatan bland Skodakombis och Volvo SUV:ar.
Citera
2024-07-27, 23:27
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemeiska-Lejonet
Det förklarar fortfarande inte varför det skulle vara en stor risk för en normal person som vunnit mycket pengar att köpa hus, bilar och annat nära inpå vinsten. Min granne uppför gatan köpte en Ferrari förra veckan, han verkar vara vid liv fortfarande.

För att, har du det inte bra nu och plötsligt får det bättre så sänder det vissa signaler.
Citera
2024-07-28, 11:06
Avstängd
Så den 70-åriga vinnaren
"Brukade spela samma rader för 100kr"

Gud vet hur många hundratusen hon pyttsat in i sin livstid.
Citera
2024-07-28, 12:48
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt

Bianca däremot är god för nästan 1 miljard. Hon har inga livvakter vad jag vet.
Citera
2024-07-28, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fetkorvmedsenap
Kvinna 70-år från kristianstad Kommun tog hem vinsten.

Hur vet du detta? Svenska spel har väl inte gått ut med ngt än?
Citera
2024-07-28, 13:23
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZexeL
Hur vet du detta? Svenska spel har väl inte gått ut med ngt än?

Fetkorvmedsenap talar kanske i egen sak?

Men, med den vinsten hade jag nog inte varit på denna site. Mer i Monaco..
Citera
2024-07-28, 13:31
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BakFlashes
Så den 70-åriga vinnaren
"Brukade spela samma rader för 100kr"

Gud vet hur många hundratusen hon pyttsat in i sin livstid.

Säkert men med veckans vinst så borde hon nu ligga på plus iallafall.
Själv är jag lite emot dessa megavinster och tycker det hade varit bättre om vinsten delades på 50 personer som fick 5 miljoner var. Tyvärr skulle det inte dra lika många spelare men skulle egentligen vara bättre.

Tror att en vinst på 250 miljoner förstör mer än vad den hjälper. Inte lätt att gå från normalt liv till mängder med människor som plötsligt vill ha del av det du fått.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in