Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
Desto lengre etterforskning av siktede - Desto sikrere er det at siktede er uskyldig når siktelsen henlegges.
Du synes altså at det er mistenkelig at jeg tror at TH og familien er uskyldig
Jeg synes det er mer mistenkelig at noen påstår at de vet at noen er skyldig.
i Hagen-saken har de sagt at mistanken mot TH har styrket seg over tid.
TH ble etterforsket i halvannet år før han ble siktet og arrestert, noe som tyder på at de har sjekket hver en stein også for å påse at de ikke har tatt feil mann, men nei, alt peker mot ektemannen i denne saken. Etter dette har de sagt at siktelsen har styrket seg over tid samtidig som han har vært siktet.
TH nekter å snakke i avhør, og har til slutt satt seg på bakbeina som en hund skal skal bades.
Bare det i seg selv tegner et bilde av en som har løyet, manipulert, kommet med logiske brister, og kommet med den ene selvmotsigelsen etter den annen. Eneste måten nå å få han til å snakke på er å frafalle siktelsen, og gi han status som vitne. Som vitne kan han ikke nekte å svare på spørsmål i retten. Disse svarene kan siden brukes imot han seinere. Siktelsen kan som kjent gjenopptas akkurat når som helst. Men vi kan allerede nå forutsi hvordan en rettsak kommer til å forløpe seg. Psykopaten kommer til å ta offerrollen og spille syk, og må hentes i ambulanse, hvorpå han ligger i ambulansen og gliser for seg selv mens han blir kjørt av sted.
Vi har hørt mye i media om ting som har styrket mistanken, men vi har aldri hørt om noe som har pekt vekk fra TH. Hagen-saken er i media omtalt som overpublisert. En av norges mest dekte saker, og har over 10-tusen artikler, men ingen ting som tyder på noe som peker vekk fra ektemannen, noe som tyder på at siktelsen i så tilfelle vil bli henlagt fordi de ikke har nok beviser til tiltale.
Politiet sa jo også for 2 år siden at de var sikre på at ektemannen sto bak, men at de ikke hadde beviser nok til tiltale. Så dette med "nye temaer" som du prøver å spille inn, er ikke noe som peker vekk ifra TH. Politiet har ikke forandret mening.
Jeg tror for øvrig at du liker å bruke ordet "sjekket ut av saken" for å prøve å erte oss litt. Å ta igjen for alt, men det forteller jo eller bekrefter jo det jeg har sagt tidligere, at du ikke er her for å finne ut hva som har skjedd med Anne slik du påstår, men for å forsvare TH. Hatet ditt til-, og kjennskapen til eks-svogeren underbygger jo det. For det er jo han som har satt politiet på riktig spor i midten av november 2018.
Uansett om det skulle ende med henleggelse, og du sier jippi, så er jeg glad for at TH er eksponert slik han er. Slik var det ikke i f.eks. Dung-saken. Det må være en voldsom belastning å bli omtalt på den måten, med alt som har kommet fram.
Bl.a. at han gikk på psykiatri-medisiner og sexleketøyet for kvinner som ble funnet i hans nattbordskuffe med hans DNA og biologisk materiale på.
THs liv er ødelagt, noe som Bollemannen langt på vei gir en bekreftelse på. TH er aldri med på noe som helst, og sitter bare hjemme for seg selv. Han sa at han ikke er den samme lengre.
Såå, det er jo et plaster på såret i hvert fall hvis saken skulle bli henlagt.
Forhåpentligvis blir han like krek som denne Weinstein som ble så ødelagt at han måtte bruke rullator og bli geleidet inn til rettsaken.