2024-07-27, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillkarsk
Varför tror du dom är här?
För att vi gör ett bättre jobb att ta hand om landet här.
Citera
2024-07-27, 18:20
Medlem
Storfetdases avatar
Det är klart som fan att dom ska hit, allt pack ska till Sverige.
Citera
2024-07-27, 18:20
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
För att vi gör ett bättre jobb att ta hand om landet här.
Du tycker jag är en idiot nu men du kommer inte tycka det när afrikaner har tagit ledningen. Då kommer du undra varför jag visste det.
Citera
2024-07-27, 18:23
Medlem
Minimuchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprunky
Det kommer ändå hit negrer och afrikaner, vi måste diskutera allvaret.

Ganska säker på att man inte får säga afrikaner längre……..
Citera
2024-07-27, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillkarsk
Du tycker jag är en idiot nu men du kommer inte tycka det när afrikaner har tagit ledningen. Då kommer du undra varför jag visste det.
Det finns folk överallt som vill vara med och bestämma.

Nej jag tror inte de kommer att ta över då unga människor är mer kritiska till invandring än äldre generationer som möjliggjorde massinvandringen.

Tror faktiskt att män som föds idag kommer vara tuffare än männen som lever nu som en reaktion på dagens degeneration med övervikt, knark, porr woke .
Citera
2024-07-27, 18:31
Medlem
Fummys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Man kan tycka mycket om Gadaffi men han var en av få som kunde få ordning på ett afrikanskt land. Förvisso Nordafrika och inte subsahara. I övrigt har det mesta blivit bajs när väl den vite mannen lämnat.

Ja precis men planerna att frigöra hela kontinenten, med beroende från västerländska valutor så som dollar och euro och politiskt och ekonomiskt inflytande.
Jag vet inte hur de skulle gått men det fanns lite hopp för Afrika medans Gaddafi levde.

En förklaring varför det går så jävla dåligt för afrikaner , är för de är inte indelade efter sina folkslag och stammar när det kommer till nationens dragna gränser baseras snarare på kolonialismen där man fördelat gränser så efter resurser får kolonisatörer.
Vilket har lett till extremt mycket krig och konflikter.

Men de finns så många fler punkter om varför Afrika är bajs, jag menar det är bara en utav flera punkter.
Det hade varit mer gynnsamt för dom att leva likt de levt som ursprungsbefolkning istället för att passa in i någon modell av modernt västerländskt samhälle där det krävs pengar för gå runt.
Citera
2024-07-27, 18:33
Medlem
daskapitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Afrika är inget land

Exaktemundo !
Tänkte precis skriva samma sak.
Dålig trådstart.

Däremot är kontinenten ett Negerhelvete och bokstavligen talat ett svart hål som får försöka hinna ikapp i evelutionen så gott som de kan.
Den vite mannen ska inte längre hålla skiten igång.

Jag har inga personliga problem med att en del vill bo i bajshyddor eller stoppa folk i en radda bildäck för att hälla på bensin antingen för att utöva rättvisa eller häxkonst - bara så länge som att - "what goes in Africa, stays in Africa,"

Även en neger har rätt till självbestämmande.
Senast redigerad av daskapitan 2024-07-27 kl. 18:37.
Citera
2024-07-27, 18:46
Medlem
HipToBeSquares avatar
För att de får betalt att komma hit. Svenska staten har tryckt upp broschyrer som ges ut i deras hemländer.
Citera
2024-07-27, 18:49
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Att vi inte behöver negrer..

Valfri historiebok 100 år tillbaka och tidigare?
Citera
2024-07-27, 18:55
Medlem
Av samma anledning som många svenskar lämnar Sverige. dvs att dom söker något bättre.
Citera
2024-07-27, 18:57
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
All invandring från tredje världen borde stoppas helt. Vi har inget behov av vare sig negrer eller araber i Sverige.

Att folk rör på sig inom länder och till andra länder beror på så kallade pull- och pushfaktorer. Dessa faktorer är inget man bara kan ”stoppa”. Det är extremt komplicerat och kräver mycket arbete och resurser.
Citera
2024-07-27, 19:10
Medlem
Du förstår väl att om man bor I ett land med krig, stamgfejder etc så kan man själv inte göra ett dugg för att förbättra sin situation. Att ösa pengar över länderna utmynnar ofta bara i att pengarna hamnar rakt ner i de usla ledarnas ficka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in