2024-07-26, 07:54
Medlem
SeanPenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Hon lär släppas på fri fot om någon/några veckor.

Sedan egen inställelse på anstalt, om hon döms. Tror hon kommer få sitta på Sagsjön eller Ljustadalen.
Tror du det? Hon sitter ju häktad med restriktioner
Citera
2024-07-26, 08:24
Medlem
Om den inte redan lagts upp.

Även denna kvinna häktad i målet sen tidigare. Stefa*ie H*db*erg (n, e, e).
Penningtvätt 2021.

https://gofile.io/d/9g16Ci
Citera
2024-07-26, 11:41
Medlem
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Kan du länka

Citat:
Ursprungligen postat av Vahra
Kan du printa och lägga ut ? gruppen verkar vara sluten så att vi andra som inte är medlem kan ej se inlägget.

https://ibb.co/f9B2HSK
Citera
2024-07-26, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SeanPenn
Tror du det? Hon sitter ju häktad med restriktioner

Ja? Det spelar ingen roll.

Jag har också suttit med fulla restriktioner i 3 veckor. Sedan släpptes jag fri i väntan på domen. Var fri i 2 år innan jag ställde in mig på anstalt.

Anledningen till att hon sitter häktad är för att hon ej ska förstöra bevis, eller på annat sätt påverka utredningen. När åklagaren är klar, så släpps hon fri i väntan på domen.
Citera
2024-07-26, 18:03
Medlem
SeanPenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Ja? Det spelar ingen roll.

Jag har också suttit med fulla restriktioner i 3 veckor. Sedan släpptes jag fri i väntan på domen. Var fri i 2 år innan jag ställde in mig på anstalt.

Anledningen till att hon sitter häktad är för att hon ej ska förstöra bevis, eller på annat sätt påverka utredningen. När åklagaren är klar, så släpps hon fri i väntan på domen.
Står ju att de finns risk att hon undviker lagföring. Men fan vet jag
Citera
2024-07-26, 19:27
Medlem
Aprak69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piledriver
Fattig trådstart. Löser det:

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...m_medium=share

Kan det vara Dia*a Baba*?

*=n

Diana Babian?
Citera
2024-07-26, 21:11
Medlem
Vem är hennes försvarare?
Citera
2024-07-26, 21:34
Medlem
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissitbetter
Vem är hennes försvarare?
https://olssonlilja.se/team/maryam-arfaoui/
Citera
2024-07-26, 22:11
Medlem
Ananasflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokalkroat
Någon som vill spekulera i eller vet hur de kan tänkas gå för hennes gode vän Buggo? Emma buggo

Buggo följer inte Baban längre på insta. Kanske hon inte gjorde förut heller dock, jag har inte koll
Citera
2024-07-26, 22:35
Medlem
[quote=PreciousStones|88983742]Hej Lifegoeson1
Som du kan se utav den suckande användaren LuiLui nedan, så sitter "psykopaten" Johanna Möller i Ystad, och inte på Hinseberg.
Men Inte heller där lär "de tu mötas"!

Diana kommer, som jag tidigare sagt, att utvärderas var hon vid en fällande dom kommer att placeras på för anstalt.
En fällande dom lär det bli, men tyvärr så tror jag att straffpåföljden stannar vid 6 år om åkl inte yrkar på ett synnerligen grovt penningtvättsbrott.

Vet att på Hällby har dom öppnat en hemlig avdelning där inte ens vanliga plitar vet vilka som sitter på Avd, det är inte någon bunker men typ en kändisavdelning för offentliga personer med hotbilder gissar ja och då lär de finnas en kvinnlig variant på Hinsan kanske
Citera
2024-07-27, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ananasflickan
Buggo följer inte Baban längre på insta. Kanske hon inte gjorde förut heller dock, jag har inte koll

Hon följde väl henne på Instagram innan?
Citera
2024-07-27, 07:53
Medlem
Hur har hon bidragit ? tänker att någon skickar pengar till ditt konto och det visar sig komma från något okänt kan hända alla men att ta pengar från kriminalitet och sedan på något sätt stödja genom penningtvätt är annat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in