2024-07-27, 04:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bucknsteak
Skulle någon vänlig själ kunna sammanfatta vad som är känt om MGM? Det är ju det man är mest nyfiken på...

Läs hennes LVU dom som finns i tråden så får man en rätt bra uppfattning om MGMs bakgrund o beteenden… riktig mardröm!
Citera
2024-07-27, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamil
Här är LVU för Mel@k, hon som benämns "Sekretess A":

https://easyupload.io/m/h3ltvr

Nej. M*lak bör vara Sekretess B, eftersom hon i dagsläget är 13 år. Förutsatt att domen verkligen berör hennes familj, vill säga.
Citera
2024-07-27, 05:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av n3rdy
Nej. M*lak bör vara Sekretess B, eftersom hon i dagsläget är 13 år. Förutsatt att domen verkligen berör hennes familj, vill säga.

M är väl ändå 15åringen som är häktad? Iaf enligt häktningsframställan som finns i tråden.
Då är hon alltså sekretess A som är född 2009 i LVUdomen.
Senast redigerad av 1891-019 2024-07-27 kl. 05:13.
Citera
2024-07-27, 05:27
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
Barn och ungdomar är tyvärr känsliga och lättledda små individer. Första linjens försvar för att skydda dem är ju naturligtvis deras föräldrar. Här verkar det fungerat lika illa som i de muslimska förorterna - kassa morsor som inte ens klarar att hantera sin egen tillvaro. Dags att införa föräldrarkörkort för vissa grupper.

Ofrånkomlingen är det så med den skillnaden att när jag var i samma ålder så eskalerade ingenting på det sjuka vis det gör i dagsläget. Jag hade en period när jag hängde med lite fel folk men ingen kunde ens tänka sig att göra illa nån annan till den jävla grad att man slog ihjäl en annan människa!
Det är så fucked up man tror inte sina jävla ögon och öron! Spärrar har flugit ut ur fönstret hos unga idag. Sjukt samhälle vi lever i.
Finns ingen moral eller rättspatos längre.
Jag smått litar inte ens på unga tonåringar längre, killar som tjejer.
Citera
2024-07-27, 05:29
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n3rdy

Full eller? Det är H*da som gjort det. Al H*adi.
Citera
2024-07-27, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Tillåt mig gapskratta! Bo:s mamma är knappast ansvarsfull! Hennes barn har varit tvångsomhändertagna sedan de var mycket små och när hon väl får tillbaka vårdnaden om sin dotter klarar hon inte ens se efter henne och agera som en normal förälder, utan släpper henne bara vind för våg. Om Emilia hade varit 20 år hade detta inte varit något att lyfta på ögonbrynet över. -”Tåget är framme om 10 minuter, vi ses imorgon mamma”. Men nu var Emilia 14 år med en trasslig bakgrund. Den här mamman borde aldrig fått tillbaka vårdnaden om sin dotter någonsin, Emilia borde varit fortsatt omhändertagen. Om inte detta mordet skett så hade det ändå gått käpprätt åt helvete för henne. Med den bakgrunden och det sk föräldraskapet hade en tragedi skett förr eller senare ändå.
Jag kan hålla med
Mamman var ganska ung när hon fick barn 33 år tror jag att jag läste
Att släppa ut en 14 åring som ska gå på fest och vara borta en hel natt som också nydligen varit på SIS hem är oansvarigt
Men vi kanske inte ska döma mamman i det här skedet då hennes barn blivit mördad
Det är ett hårt straff
Mamman sa att dotten alltid var snäll med stort hjärta och ville hjälpa andra

Jag läste ikväll i media att Emilia hade förolämpat en tjej på SIS hemmet och kallat henne hora och att detta var orsaken till att dessa två tjejer skulle spöa henne och som sen slutade tragiskt
Om det är sant eller inte att de bara skulle spöa henne så tar man väl inte med knivar
Så grovt våld för en förolämpning
Unga människor idag slänger väl ur sig såna ord som hora det är väl tyvärr vardagsspråk för många
Citera
2024-07-27, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilyhAmmer
När jag läser LVU-domen så tycker jag inte att varken Emili@ eller C@sper borde ha omhändertagits från första början överhuvudtaget. Då skulle detta tragiska aldrig ha hänt heller. Men den riktiga frågan är hur en 13- och en 15-årig flicka kan planera ett mord på en 14-åring? Och vem är den tredje personen som misstänkt ha skyddat någon av de inblandade? Kan det vara någon av föräldrarna till MGM 2 eller MGM 3?
Vart kan jag läsa LVU domen på Emilia
Citera
2024-07-27, 06:28
Medlem
Lyckadmutations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrflink
Ja varför blev hon omhändertagen?
Förmodligen för att mamman är helt värdelös. Om flickan inte omhändertagits och hon hade en fungerande och normal uppväxt hade detta inte hänt. Alltså ligger ansvaret på hennes föräldrar som inte gett henne en bra uppväxt. Omhändertagen vid 5 års ålder tyder på grava problem hos föräldrarna.

Har du sett hennes fina danser på instagram? Porr/strippdans, står på huk och juckar med fittan. Precis en sån poledance som utförs på strippklubbar…
Citera
2024-07-27, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilyhAmmer
Hur många barn har Mel@ks föräldrar? Åtminstone finns ytterligare ett syskon på mammans sida. Framgår tydligt hur mamman favoriserar detta syskon i LVU-domen. Missbrukande mamma som låter sina barn blir sexuellt utnyttjade av hennes asylsökande, missbrukande, våldsamma "pojkvänner". Inte konstigt om hennes ungar blir helt störda. Deras ev ungar kommer bli lika fucked up, de med. Den här misären kommer fortgå i generationer. Min fråga är - kommer Mel@k nånsin kunna leva ett normalt liv eller är den här sortens barn förlorade för resten av deras miserabla liv?
Fy så vidrigt stackars barn ja inte konstigt att någon blir störd med den bakgrunden
Vem handlar det här om
Citera
2024-07-27, 06:29
Medlem
Drooids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Vart kan jag läsa LVU domen på Emilia
Pröva det här inlägget.
(FB) Flicka mördad, annan flicka misstänks för mordet, Landskrona (2024-07-23)
Citera
2024-07-27, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukassan
I början av tråden skrev jag att BO ålder inte stämde med vad nyheterna sa och jag hade rätt. Jag sa mycket annat och jag hade rätt. Fastna inte på att detta är för att hon kalla nån hora. Hon mördades pga svartsjuka/avundsjuka inget annat.
Bara för att ni inte kan få fram fakta på dessa små slynorna som mördade henne så ska ni inte gå och rota i Emilias familj efter fakta om hur när och varför. Sök upp slynornas familjer istället och fråga dom.

Verkar vara en ny gen som skriver här för alla verkar vara helt tappade hela bunten är delulu.
Det är väl inte konstigt om man undrar om Emilias bakgrund med tanke på att hon varit på SIS hem
Självklart så vill man ju veta bakgrund även på de här sjuka tjejerna som mördade Emilia
De där SIS hemmen är nog skadliga för unga människor som det finns en räddning för och de riktigt skadade som sitter där borde sitta i fängelse
Det byggs nu ett ungdomsfängelse som står klart nästa år så man får hoppas att de farligaste unga som gjort grova brott blir inlåsta utan media och andra fördelar
Citera
2024-07-27, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drooid
Pröva det här inlägget.
(FB) Flicka mördad, annan flicka misstänks för mordet, Landskrona (2024-07-23)
Tack🙏
Gäller detta bara Emilia eller finns det även med på de 2 tjejerna som mördade henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in