2024-07-27, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Du spammar tråden och ber oss fokusera på allt annat än BO och hennes mamma och så ber du om MGMs mammas namn, vad har då hon med saken att göra - är du månne en stor hycklerska?
Det är ju just MGMs mamma som har fött och uppfostrat en mördare. Hon har mycket med saken att göra.
BO' s mamma behöver inte fokuseras på, det är inte hennes dotter som mördat någon.
Citera
2024-07-27, 02:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Det är ju just MGMs mamma som har fött och uppfostrat en mördare. Hon har mycket med saken att göra.
BO' s mamma behöver inte fokuseras på, det är inte hennes dotter som mördat någon.

Vem bestämmer det? Har missat det i reglerna. Du har varit på FB i 11 år och gjort över 2600 inlägg så borde väl veta vad som gäller?

Vill man inte läsa så är det bara att logga ut och stänga fliken.
Citera
2024-07-27, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Vem bestämmer det? Har missat det i reglerna. Du har varit på FB i 11 år och gjort över 2600 inlägg så borde väl veta vad som gäller?

Men varför rota och smutskasta BO?
När det är MGM som är boven.

Har nog inte läst en tråd här som mest handlar om BO.

BOs familj har inte gjort något. Och jag tror att de hade plockat henne även i Tollarp om hon inte kommit till Landskrona.
Citera
2024-07-27, 02:46
Medlem
Citat:

Vad pratar du om? Vilka regler har du missat?
Du får förtydliga lite vad du har problem med?
Citera
2024-07-27, 02:47
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Nej helt meningslöst att påtala att Anita IQ 79 inte fixade att uppfostra sin dotter som ensamstående.
Det intressanta i det här fallet är varför så unga tjejer tog till så grovt våld.

Det är vad du anser men din mening är inte avgörande för vad som skall diskuteras i tråden, eller hur? Finns massvis med vinklar och aspekter som kan vara intressanta att lyfta fram även om du och flera andra inte tycker så.

Att dessa ungdomar mördade flickan har även detta en grund i dåligt och avsaknande av ett adekvat föräldraskap. Kan därför vara av intresse att påvisa båda sidorna av myntet...
Citera
2024-07-27, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acta-Non-Verba7
Jag är väl införstådd med processen kring sekretess.

Däremot vet folk i deras närhet vilka som plockats in.

Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Du får veta en del i LVU-domen gällande GM och hennes syster. Har länkats tidigare i tråden. Efter att ha läst den framstår BO:s mor som ansvarsfull.

Kan du länka till den? Jag är intresserad av MGMs bakgrund
Citera
2024-07-27, 02:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av milla200

BOs familj har inte gjort något. Och jag tror att de hade plockat henne även i Tollarp om hon inte kommit till Landskrona.
Rotar görs det alltid. I alla möjliga och omöjliga fall. Lite det som gör att FB ens existerar. Precis som Polisen gör. Smutskasta är onödigt men kan också vara en tolkningsfråga.

Citat:
Vad pratar du om? Vilka regler har du missat?
Du får förtydliga lite vad du har problem med?
Att man inte får skriva vad man vill för att det inte passar någons synsätt, är det någon ny regel? Problemet jag har är att någon tycker vad som är rätt/fel att skriva om.

En påminnelse.
Flashback Forum | Yttrandefrihet på riktigt!

Citat:
Ursprungligen postat av Xcape
Kan du länka till den? Jag är intresserad av MGMs bakgrund
Finns någon sida bak. Bara att klicka.
Citera
2024-07-27, 02:51
Medlem
Hur tråden handlar om offrets mamma och offret, deras fel?

Är det inte mördaren och mördarens mamma som gjort fel här?
Citera
2024-07-27, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av milla200

Exakt. Det är inte BO och hennes mamma som har någon skuld här, de är oskyldiga till detta, och de personer som det bör fokuseras på är mördarna och deras uppväxt och familj.
Citera
2024-07-27, 02:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Hur tråden handlar om offrets mamma och offret, deras fel?

Är det inte mördaren och mördarens mamma som gjort fel här?
Handlar om alla inblandade såklart. Ser att du har varit väldigt aktiv i tråden hittills. Tillfört massor.

Citat:
Exakt. Det är inte BO och hennes mamma som har någon skuld här, de är oskyldiga till detta, och de personer som det bör fokuseras på är mördarna och deras uppväxt och familj.

Hoppas att du har massor mer att berätta om mördarna och deras uppväxt. Har missat att det är flera mördare, så berätta mer. Eller ska någon annan göra det åt dig?
Citera
2024-07-27, 02:58
Medlem
Citat:
Rotar görs det alltid. I alla möjliga och omöjliga fall. Lite det som gör att FB ens existerar. Precis som Polisen gör. Smutskasta är onödigt men kan också vara en tolkningsfråga.

Att man inte får skriva vad man vill för att det inte passar någons synsätt, är det någon ny regel? Problemet jag har är att någon tycker vad som är rätt/fel att skriva om.

En påminnelse.
Flashback Forum | Yttrandefrihet på riktigt!

Finns någon sida bak. Bara att klicka.
Du får väl skriva vad du vill, precis som alla andra?
Mitt svar var till någon som gnällde över att MGM's mamma inte hade något att göra med mordet, till skillnad mot BO's mamma.
Citera
2024-07-27, 03:07
Avstängd
Citat:
Du får väl skriva vad du vill, precis som alla andra?
Mitt svar var till någon som gnällde över att MGM's mamma inte hade något att göra med mordet, till skillnad mot BO's mamma.
Tack.
Du skrev detta. Men då glömmer jag det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in