2024-07-27, 01:32
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acta-Non-Verba7
Det har dessutom ältats, om och om, igen. Helst nedsättande.
Ja, precis.
Och det finns absolut inga skäl att göra det ens från början.
Mammans liv har inte påverkat mördarna - faktorer som styrt dem får de söka i deras bakgrund.
Citera
2024-07-27, 01:37
Medlem
Acta-Non-Verba7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arlagatan
Tiktok-kontot @user3405565_

Utger sig för att vara en vän till BO. Skriver dock sedan att hon inte kände BO så oklart. På senaste uppladdade videon, slice 4, påstås att BO sålde sin kropp. Användaren är upprörd över att andra säger "hora" och säger att det fanns anledningar till varför BO gjorde det.

Tragiskt om det är sant. Hon blev säkert väldigt utnyttjad

Kontot du refererar till har återpublicerat andra personers klipp och texter om Emilia, det är därför det kan verka motsägelsefullt.
Citera
2024-07-27, 01:39
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Alla ungdomar tar inte ordet hora i sin mun.

Att det är vanligt att barn använder ordet hora återspeglas antagligen i statistiken för våldsbrott.

Kallar man någon hora kan man utsätta för våld, ja då får man skylla sig själv.

Ibland använder dom ordet horbarn istället. Sen vet vi båda två att tröskeln för att bli kränkt idag är så lågt satt, att där inte ens finns en tröskel längre. Sen i hennes ålder 14-15 år så är väl inte föräldrarna dom roligaste längre utan i den åldern är grupptryck och vänner mer förebilder. Speciellt i dessa miljöerna. Och då uttrycker dom sig så oavsett vad föräldrarna tycker om de. Du har säkert gjort revolt nån gång du med

Citat:
Ursprungligen postat av Marchioness
Tröttsamt att en del tolkar det som att brottsoffer förtjänar att dö bara för att vi vill veta bakgrund och orsak till mordet.

Du menar alltså att även polisen tänker att brottsoffer förtjänar att dö?

Helt klart finns det poliser som tycker så, speciellt offer som tagit oändligt med resurser från polisen. En mindre för polisen att bekymra sig över eller spana på.
Citera
2024-07-27, 01:44
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukassan
I början av tråden skrev jag att BO ålder inte stämde med vad nyheterna sa och jag hade rätt. Jag sa mycket annat och jag hade rätt. Fastna inte på att detta är för att hon kalla nån hora. Hon mördades pga svartsjuka/avundsjuka inget annat.
Bara för att ni inte kan få fram fakta på dessa små slynorna som mördade henne så ska ni inte gå och rota i Emilias familj efter fakta om hur när och varför. Sök upp slynornas familjer istället och fråga dom.

Verkar vara en ny gen som skriver här för alla verkar vara helt tappade hela bunten är delulu.

Ok, men eftersom småglinen är minderåriga så blir det svårt även för Flashbacksdetektiverna att gräva om dem pga sekretess.

ES måste väl ha sagt något? Alla 3 satt väl på samma ställe/SiS-Hem?

Det vore ju en stor hjälp om du kan hinta lite, eventuellt skicka ett PM till användaren Mamil eller Kungen om du inte vill lägga ut namn här.....
Citera
2024-07-27, 01:45
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Varför är det relevant vem Annas moster är?????

Men, lägg ner! Ingen bryr sig om vad du tycker - lämna tråden och låt oss andra spekulera i fallet precis som vi vill, inom Flashbacks regelverk... Allt kan ha betydelse tills motsatsen bevisats. På Flashback vänds varje liten sten - gilla eller lämna för Familjeliv, tack!
Citera
2024-07-27, 01:47
Medlem
Tror jag har träffat BO, via släkting som har tagit emot flera ungdomar i ”familjehem”.

Om det är den jag tror framstod hon inte som det minsta trashig eller trasig – mer som en lite lillgammal, snäll och ”klok” tjej som hade haft det tufft.

Är inte 100 på att det är hon dock. I vilket fall: fyfan vad tragiskt.
Citera
2024-07-27, 01:53
Medlem
Vad har mammans och BOs bakgrund att göra med att hon mördades av en psykopat? Ingenting.

Hon råkade ut för något osannolikt. Hon hade en jäkla otur.

Finns gott om barn som hamnat snett med urkassa stolpskott till föräldrar som inte blir silvertejpade och mördade. Likaså som det finns gott om ungar med denna bakgrund som inte blir mördare så det är ingen ursäkt för MGM heller.

En psykopat som borde bli inlåst för gott eller avlivad likt en hund som bitit.
Citera
2024-07-27, 01:58
Medlem
Acta-Non-Verba7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapi
Tror jag har träffat BO, via släkting som har tagit emot flera ungdomar i ”familjehem”.

Om det är den jag tror framstod hon inte som det minsta trashig eller trasig – mer som en lite lillgammal, snäll och ”klok” tjej som hade haft det tufft.

Är inte 100 på att det är hon dock. I vilket fall: fyfan vad tragiskt.

Var någonstans fanns detta familjehemmet?
Citera
2024-07-27, 01:59
Medlem
Citat:
I början av tråden skrev jag att BO ålder inte stämde med vad nyheterna sa och jag hade rätt. Jag sa mycket annat och jag hade rätt. Fastna inte på att detta är för att hon kalla nån hora. Hon mördades pga svartsjuka/avundsjuka inget annat.
Bara för att ni inte kan få fram fakta på dessa små slynorna som mördade henne så ska ni inte gå och rota i Emilias familj efter fakta om hur när och varför. Sök upp slynornas familjer istället och fråga dom.

Verkar vara en ny gen som skriver här för alla verkar vara helt tappade hela bunten är delulu.

Håller med dig.
Det svamlas bara om soc. och Emilias familj.
Man kan hoppa över 20 sidor utan att missa något.
Men vissa har försökt att få folk gå vidare om mgm.
Men där verkar inte vara någon som vet vem det är.

Hade inte Emilia kommit till LA så hade de kommit till henne. Har de bestämt sig så är det bara en tidsfråga
Citera
2024-07-27, 02:00
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Vad heter mgms mamma?

Du spammar tråden och ber oss fokusera på allt annat än BO och hennes mamma och så ber du om MGMs mammas namn, vad har då hon med saken att göra - är du månne en stor hycklerska?
Citera
2024-07-27, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Alla ungdomar tar inte ordet hora i sin mun.

Att det är vanligt att barn använder ordet hora återspeglas antagligen i statistiken för våldsbrott.

Kallar man någon hora kan man utsätta för våld, ja då får man skylla sig själv.

Nej. Man kan inte säga att en mördad fjortonåring får skylla sig själv för att hon kallat någon för hora. Sök hjälp.
Citera
2024-07-27, 02:04
Medlem
Acta-Non-Verba7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milla200
Håller med dig.
Det svamlas bara om soc. och Emilias familj.
Man kan hoppa över 20 sidor utan att missa något.
Men vissa har försökt att få folk gå vidare om mgm.
Men där verkar inte vara någon som vet vem det är.

Hade inte Emilia kommit till LA så hade de kommit till henne. Har de bestämt sig så är det bara en tidsfråga

Den ena mgm vet vi vem det är. Det är dock svårt med sekretessen. Men det finns definitivt folk där ute som vet vilka alla inblandade är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in