2024-07-26, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av izquierda
Har du ett exempel där de kontaktat arbetsgivare trots att det var uppenbart omotiverat?

Ja 453 stycken tror jag de är uppe i nu.
Citera
2024-07-26, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgrodan

Kollade senaste och där står:

” Kontakta inte anhöriga eller arbetsgivare! ”
Citera
2024-07-26, 22:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgrodan
Ja, 453 kåta dumskallar. Och fler lär det bli, eftersom gäddorna tycks sakna både självinsikt och omdöme.
Citera
2024-07-26, 22:44
Bannlyst
Citat:
Kollade senaste och där står:

Jojo och vad hjälper det tror du? Första swishande Svensson med nätbrynja och chipspåse i högsta hugg och som dushar varannan månad löser detta åt tjackhoran. Så 453 är det.
Citera
2024-07-26, 23:28
Medlem
Ankan-mannens avatar
https://sv.wikipedia.org/wiki/Barns_sexualitet
Decennierna kring millennieskiftet har ett antal västerländska kulturkritiker lyft frågan om sexualisering av omogna barn och riskerna med att låta barn alltför tidigt få kunskap om sex och påverkas av sexuella beteenden. Orsaken till den här förtidiga sexualiseringen har sagts vara hur sex och relaterade ämnen tar stor plats i massmedierna, även i publikationer riktade mot barn.

Ett av mina argument mot Dumpen, de riktar sig mot barn genom TikTok och information i skolor och på ABF och andra ställen, barn förstår inte fenomenet och de får griller i huvudet, jag förstod inte detta med sex och det ställde till det för mig, viket påverkar mig än i dag.
Citera
2024-07-26, 23:28
Medlem
Citat:
Har du ett exempel där de kontaktat arbetsgivare trots att det var uppenbart omotiverat?

Massvis. Nu det senaste Napp #453.
Citera
2024-07-26, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbenabbe
Massvis. Nu det senaste Napp #453.

På den artikeln står det:

Citera
2024-07-26, 23:53
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
På den artikeln står det:

Titta videon till slutet!
Citera
2024-07-26, 23:56
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo ytterligare en gång. Varit flera nu. Det var ju något som Sara aldrig skulle ske. Beviset för att hänga ut folk är just att de dyker upp för träff med en under 15.

Haha ja förhoppningsvis. Två gamla pundare gör nog verkligen ordentliga kontroller Men än så länge har de väl inte satt ditt någon helt oskyldig. Denna snubbe har nog faktiskt sexchattat med barn.
Det enda princip som Dumpen har är att de inte har några principer. Jag ser det som att det är bara en tidsfråga innan man man börjar hänga ut människor som inte har chattat överhuvudtaget, till exempel på hörsägen.
Citera
2024-07-26, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Titta videon till slutet!

Vad jobbar han med då? Så man vet om det är opåkallat.
Citera
2024-07-27, 00:04
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Det enda princip som Dumpen har är att de inte har några principer. Jag ser det som att det är bara en tidsfråga innan man man börjar hänga ut människor som inte har chattat överhuvudtaget, till exempel på hörsägen.

Jo men då lär vi väl höras om det. Om de sätter dit en helt oskyldig. Som inte chattat ens. Det kommer bli polisanmälan, draget ända upp till FN.

Som de blivit anmäla för hittills är ju förtal. Det är ju förtal även om sant. Men skulle de sätta dit en helt oskyldig så skulle det ju bli så mycket mer. Men som sagt ja kanske bara en tidsfråga.
Citera
2024-07-27, 00:11
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo men då lär vi väl höras om det. Om de sätter dit en helt oskyldig. Som inte chattat ens. Det kommer bli polisanmälan, draget ända upp till FN.

Som de blivit anmäla för hittills är ju förtal. Det är ju förtal även om sant. Men skulle de sätta dit en helt oskyldig så skulle det ju bli så mycket mer. Men som sagt ja kanske bara en tidsfråga.
Det skulle även kunna röra sig om att Dumpen tycker att någon borde hängas ut trots att man vet att han inte har chattat. Det skulle till och med kunna vara så att Dumpen väljer att vara öppna med att personen inte har gjort det. Tänk dig en skolvaktmästare som det går rykten om så förstår du vad jag menar.

Jag förstår vad du menar, det är även en tidsfråga innan Dumpen tar fel på person också. Om det inte redan har hänt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in