2024-07-26, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
Tack!

Ang. ditt ja, det säger jag inget om eller emot. Jag diskuterade Dumpens chattmetod, det är kärnan.

Ang. ditt nej, grattis till din imponerande läsförståelse! Jag skrev just att när cigg, bokstavligen till och med, är inblandat är scenariot mer realistiskt. Det var normalfallet jag diskuterade. Om Dumpen hade velat ha scenarion som överensstämmer bättre med verkligheten, skulle fiskaren till exempel genomgående ha skrivit ”Men du får inte ligga med mig för jag är 14.” Det gör man inte, utan istället det omvända: ”Men vem ska få veta? Jag gör vad jag vill” och dylikt och därmed är man drivande i chatten. För det ger fler uthängningar och därmed mer intäkter.

Är det inte bara så enkelt att alla vill skydda våra barn. Man behöver dra en gräns för när vuxna behöver vara vuxna och nu valde man att fjorton år är för ungt. Man kan annars börja hävda att 10 åringen, 8 åringen 5 åringen ville ha sex .. någonstans är det för ungt. Man kan inte hävda att ett barn vill ha sex. Personligen tycker jag att man inte ska kunna ha sex med ngn under 18 år om man inte är jämnårig.
Alla som personligen känner en 13-14 åring vet att ingen av dem skulle ha sex med en gubbe frivilligt om de inte mådde enormt illa. Gränsen är låg. Det händer bevisligen enligt brottsregistret o alla som är tjejer känner till fenomenet. Gäddorna vet att de gör fel men gör det ändå o samhället behöver stoppa dem.
Citera
2024-07-26, 20:48
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
Tack!

Ang. ditt ja, det säger jag inget om eller emot. Jag diskuterade Dumpens chattmetod, det är kärnan.

Ang. ditt nej, grattis till din imponerande läsförståelse! Jag skrev just att när cigg, bokstavligen till och med, är inblandat är scenariot mer realistiskt. Det var normalfallet jag diskuterade. Om Dumpen hade velat ha scenarion som överensstämmer bättre med verkligheten, skulle fiskaren till exempel genomgående ha skrivit ”Men du får inte ligga med mig för jag är 14.” Det gör man inte, utan istället det omvända: ”Men vem ska få veta? Jag gör vad jag vill” och dylikt och därmed är man drivande i chatten. För det ger fler uthängningar och därmed mer intäkter.

Det verkar som att jag måste förklara en sak för dig: Dumpen har som arbetsmetodik att PÅVISA att vissa män vill ligga med barn, inte att myschatta!

Vad är det som är så svårt att förstå?
Citera
2024-07-26, 20:55
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Suck. Köp du en 16 åring o se vad som händer henne. Fascinerad av hur ni hänger upp er på henne. KLassiskt bedagat kvinnohat. Vi har väl som sagt olika människosyn du o jag o i min värld står övergrepp mot barn i en egen kategori.
I min värld är uthängning av sin förälder i praktiken ett övergrepp utifrån konsekvensen för barnet, men det vill du aldrig förstå, du förstår men vill inte förstå.
Citera
2024-07-26, 21:01
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
I min värld är uthängning av sin förälder i praktiken ett övergrepp utifrån konsekvensen för barnet, men det vill du aldrig förstå, du förstår men vill inte förstå.

Japp så är det, och 100% ansvarig är gäddan!

Är man kåt i snoppen på småbarn så kan det ju inte komma som en överraskning att anhöriga inte helt hundra uppskattar detta.
Citera
2024-07-26, 21:08
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgrodan
Nej de sabboterar och just det du tar upp är ett genuint kvinnligt drag så tjackhoran är inte ensam om den devisen på det sättet. Men jag håller med dig. Förstår inte heller varför det ska göras som de gör men hon drivs av hat och något sorts hämndbegär över vägen hon själv valt att vandra. Men som nu är någon annans fel. Den lilla fittan.
Sexköplagen har gjort det olönsamt att sälja, ger för lite, annars hade hon fortsatt i sin gamla bana. Inga yrken är säkra, inte ens världens äldsta.
Citera
2024-07-26, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Det verkar som att jag måste förklara en sak för dig: Dumpen har som arbetsmetodik att PÅVISA att vissa män vill ligga med barn, inte att myschatta!

Vad är det som är så svårt att förstå?

Du har fel. Dumpen har som arbetsmetodik att genom fabler och hittepå försöka komma till slutsatser som saknar verklighetsförankring vilket de kommer att straffas hårt för. konstigt det där att kriminella alltid dras mot fängelset som en magnet.

vad är det som är så svårt att förstå? Du kanske borde plugga lite på det "juridikiska" som du kallar det. Tomte!
Citera
2024-07-26, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
"Det är inte slumpen som gör att man hamnar på Dumpen"

Tänk på det.

Nej du har rätt. Det är två kriminella pundare som ser till att det sker.
Citera
2024-07-26, 21:50
Avslutad

"För att peta hål på hans runkbubbla bokade vi honom på en träff med en 22 åring. "

När de man raggar upp inte vill träffa deras låtsasfjortis får man ta till andra metoder jominsann.
Citera
2024-07-26, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ValentinoBladsson

"För att peta hål på hans runkbubbla bokade vi honom på en träff med en 22 åring. "

När de man raggar upp inte vill träffa deras låtsasfjortis får man ta till andra metoder jominsann.

Ja de boostar skottpengarna på sig själva. Har sagt det förr att det är inte otroligt att någon gör slut på dem med en kula efter allt skit de håller på med. Det är ju helt makalöst vilka metoder man använder, snacka om att gå över lik.

Fint när sista gäddan som publiceras blir på nyheterna. Mördargäddan Fingers crossed.
Senast redigerad av Bubbelgrodan 2024-07-26 kl. 22:16.
Citera
2024-07-26, 22:16
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgrodan
Du har fel. Dumpen har som arbetsmetodik att genom fabler och hittepå försöka komma till slutsatser som saknar verklighetsförankring vilket de kommer att straffas hårt för. konstigt det där att kriminella alltid dras mot fängelset som en magnet.

vad är det som är så svårt att förstå? Du kanske borde plugga lite på det "juridikiska" som du kallar det. Tomte!

HUR Dumpen agerar för att påvisa att vissa män vill knulla barn är en annan diskussion.

Att de kommer att "straffas hårt" har du och dina runkpolare skrivit i över två år men Dumpen bara växer å växer!

"Juridikiska" är ett ord som beskriver den vokabulär som används i lagtext mm men du verkar ha en väldigt begränsad fattningsförmåga som inte ens begriper detta.
Citera
2024-07-26, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbenabbe
Jag förstår inte varför arbetsgivarna till de som konfronteras ska kontaktas - i de fall där individerna helt begått dessa tveksamheter privat? Dvs inte under arbetstid, ej med teknik eller redskap (fordon) tillhörande arbetet etc.

Har du ett exempel där de kontaktat arbetsgivare trots att det var uppenbart omotiverat?
Citera
2024-07-26, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ten
HUR Dumpen agerar för att påvisa att vissa män vill knulla barn är en annan diskussion.

Att de kommer att "straffas hårt" har du och dina runkpolare skrivit i över två år men Dumpen bara växer å växer!

"Juridikiska" är ett ord som beskriver den vokabulär som används i lagtext mm men du verkar ha en väldigt begränsad fattningsförmåga som inte ens begriper detta.

Jag har sagt det till dig många ggr förr och säger det igen. Du är en ointelligent lallare, varken mer eller mindre.

Du kan inte påvisa att något är sant genom lögner. Capiche?

Det kommer gubben, och när det lossnar så blir den skitstormen inte nådig för ansvarig utgivare Sara Malika Nilsson a.k.a den kriminella tjackhoran.

Juridikiska är vare sig ett ord eller ett vokabulär. Det är ett rent hittepåord av den högst efterblivne Ten. Juridiska är däremot ett ord. Denna var gratis, nästa kostar. Tomte!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in