2024-07-26, 15:46
Medlem
Jag och mina kompisar tog precis jätte stor dog ecstasy, killen vi köpte ifrån sa att dom va 320mg och pillrerna var i smulor och vi tog allt

Tror också min mamma märker att vi e borta och min kompis typ spydde
Citera
2024-07-26, 15:48
Medlem
franges avatar
Jaha, och? Vad är problemet och hur gamla är ni?
Citera
2024-07-26, 15:49
Medlem
hockexs avatar
Berätta för mamma, värsta som kan hända är lite skärmförbud
Citera
2024-07-26, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Jaha, och? Vad är problemet och hur gamla är ni?

Att vi tog alldeles för mycket och jag tror dom var lacade de va trump esh
Citera
2024-07-26, 15:57
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnoppMmmGott
Hur gamla är ni?
Citera
2024-07-26, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Hur gamla är ni?

07or
Citera
2024-07-26, 16:05
Medlem
Citat:

Är det ecstasy/MDMA och ni tog 320mg var kommer ni att bli väldigt påverkade men det är inte fara för liv. Blanda inte mer droger nu bara. Om ni mår dåligt så prata med en förälder eller vården.
Citera
2024-07-26, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hockex
Berätta för mamma, värsta som kan hända är lite skärmförbud

Nej värsta som kan hända är behandlingshem
Citera
2024-07-26, 16:21
Medlem
Maskotens avatar
Citat:
Nej värsta som kan hända är behandlingshem
Det är sant. Du skriver för bra för att det ska vara för mycket. Troligtvis så peakar ni bara, vilket är underbart ifall ni inte jagar upp er, men det är ju för sent. Berätta inte för mamma. Lägg er ner och lyssna på någonting, och om ni kan hämta vatten utan att mamma märker så gör det. Även om det känns omöjligt nu så kommer det kännas bättre om bara en timme. Jag är mästare på knark och när det blir såhär läskigt så är det egentligen bara i ditt huvud. Ta kontroll och övertala dig själv att allt är lugnt. Det är ju en tillfällig upplevelse som kommer gå över, så njut av det hela istället.

Tänk på att ecstasy är otroligt giftigt, så njut den här gången men ät sedan inte ecstasy igen.
Citera
2024-07-26, 16:42
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Drick mycket vatten så ni inte dör under ruset, sen sätter ni igång någon bra musik att röra höfterna till
Citera
2024-07-26, 21:04
Medlem
DirtyDikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Drick mycket vatten så ni inte dör under ruset, sen sätter ni igång någon bra musik att röra höfterna till
Ser att detta var ett par timmar gammalt men ändå;
Man ska absolut INTE dricka mycket vatten vid xtasy!!! Djävla idiot som skriver så till snorungar. Det är mycket vanligare att kola av vattenförgiftning än uttorkning eller den faktiska drogen. Drick normalt med vatten, gå och pissa även om ni inte känner er nödiga. Kroppstemp regleras med sprayflaska alt. kalldusch. Sen kan man aldrig lita på en langare men att köpa färdigkrossat gör man inte. Men ni dör nog inte så länge ne inte dricker ihjäl. Tappar ni fullständig kontroll över ögon, dvs skeva utan att kunna rätta upp dem igen så sök hjälp.
Citera
2024-07-26, 21:10
Medlem
Ni har tagit er vatten över huvudet och bör prata med en vuxen snarast. Det är inte bra att vuxna inte vet, ni får ta konsekvenserna bara och låta det bli en läxa för livet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in