Citat:
Ursprungligen postat av
MrBubs
Eftersom PÖ eventuellt har lurat/utnyttjat Nyhetsmorgon i TV 4 har jag skickat ett litet mejl till dem och berättat att hittelönen är stoppad och Facebook-gruppen stängd.
Dessutom berättade jag om artikeln i Enköpingsposten och om denna tråd på Flashback och bad dem granska vad som egentligen är sant....
Jag skulle bli mycket förvånad om inte TV 4 blir mycket irriterade och frustrerade om de har blivit förda bakom ljuset och utnyttjade av PÖ med en massa osanningar.
Fortsättning följer...

Så återigen är det pappans fel ja. Inte kommunen som struntat i en medborgare inom LSS. Inte assistenter som har till uppgift att under tystnadsplikt hjälpa dottern leva så normalt som möjligt, inte kommunen som satt pappan att vara förvaltare och inte LS som på 20+ dagar inte klarade av att göra en utredning om djurplågeri.
Men visst, låt oss hoppas att Tv4 granskar just pappan. Det kommer ju inte bli bättre av det i samhället men vi andra får ju bli skadeglada.
Kom förresten på, vi kanske måste lägga dit polisen med, som inte ens hade tid att utreda försvinnandet, fast det nu verkar som att LS var på väg.