2024-07-26, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Alltså långt innan hunden försvann..Mao visste familjen garanterat om den

Och nu är dom plötsligt försvunna alla tre, inga adress uppgifter. Dom kanske har flyttat till Tyskland..
Citera
2024-07-26, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Det vet vi inte. Men låt oss för skojs skull säga att det är så. Men varför har inte LS vidtagit några större åtgärder?? När Tom Lutmark blev anmäld, kom det ner inspektörer snabbare från Umeå, än vad det verkar ha tagit från Uppsala till Enköping. Vad är det, 30 minuters körning mellan de två orterna?

Kan vi snälla sluta dra in Tom i det? LS i det ärendet blev iaf inget i slutändan godkände LS Västra Götaland det hela då Västernorrland flyttade över ärendet.
Citera
2024-07-26, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Okej, så du menar att det skulle ha varit någon större omsättning av personal hos den här familjen än inom andra familjer som har assistans??

JA
Citera
2024-07-26, 13:06
Medlem
Brydiginteellers avatar
Älskar ändå att vi har på FB kunde lista ut detta från dag 1. Visa i denna tråd har skrivit precis det som nu skriver på aftonbladet och lokala tidningen. Tillomed folk som inte känner A med familj viste vad som hänt medan andra i "enköpings gruppen" bara tyckte synd om dem.
Jag undra ibland vad detta är för mirakel sida. Tycker ni ska sträcka lite extra på ryggen för helt klart har vårat detektivarbete gjort så P svettats ganska rejält. Han hade nog inte räknat med att det fanns smarta detektiver på nätet som kunde lista ut hur det ligger till.

Super bra jobbat hörreni. Det menar jag med hela mitt hjärta. Sen måste jag även säga att denna tråd har varit väldigt trevlig, inga spyddigheter och man har respekterat allas tankar och funderingar. Ha en fortsatt bra dag nu och njut av sommaren.
Senast redigerad av Brydiginteeller 2024-07-26 kl. 13:08.
Citera
2024-07-26, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jzon8988
JA

Okej, vad finns det för bevis på det??

Jag har en god vän, vars son har ett beslut på assistans. I betydligt mindre omfattning än jag antar att A har. Min gode vän har sagt att de alltid letar efter någon att anställa, då det är brist. Jag har också fått varit med om att fatta beslut på att starta en korttidsverksamhet för barn, med just motiveringen att det är brist på assistenter.

Må så vara att jag inte bor i region Uppsala.
Citera
2024-07-26, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Ingen skulle någonsin kunna komma på så specifika händelser, utan att ha sett dom med egna ögon

Åjo, ge mig bara ett namn på ditt husdjur om du har något eller kanske tt minderårigt barn och en adress och jag kan koka ihop vilken story som helst. Se bara på hur fantasifulla historier som folk fabulerar ihop här i den här tråden… där ingen har sett något med egna ögon… 😎
Citera
2024-07-26, 13:10
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scoutsin
Åjo, ge mig bara ett namn på ditt husdjur om du har något eller kanske tt minderårigt barn och en adress och jag kan koka ihop vilken story som helst. Se bara på hur fantasifulla historier som folk fabulerar ihop här i den här tråden… där ingen har sett något med egna ögon… 😎
Uppenbarligen har ju 5 stycken vittnat om det i Enköpingsposten.
Citera
2024-07-26, 13:13
Medlem
Tänk vad trist för alla djurkommunikatörer som säger sig haft kontakt med Essie om både ditten och datten men missat det här med hennes eventuella mående hos familjen (om detta stämmer).
Citera
2024-07-26, 13:14
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saga23
ja det gick förvånansvärt fort, eller var de tidigare redan ansökt ?

Har kollat lite mer. Han har blockat sig från ratsit, har inte skyddade personuppgifter. Det får man inte bara så där.
Citera
2024-07-26, 13:15
Medlem
Finns ju på merinfo samt linkedin så…
Citera
2024-07-26, 13:17
Medlem
På Ratsit ska man dock bara kunna dölja sin adress för folk som inte är inloggade. Hur lyckades P få bort sig helt?! Det går inte?
Citera
2024-07-26, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nywa
På Ratsit ska man dock bara kunna dölja sin adress för folk som inte är inloggade. Hur lyckades P få bort sig helt?! Det går inte?

Exakt självklart har han inte fått skyddad identitet bara skyddad adress eller dold men jag är medlem på ratsit, och där är alla skyddad adress
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in