2024-07-21, 23:31
Medlem
[quote=DenVise73|88942250]
Citat:
Ursprungligen postat av BruceWayne89
Så han klarade sig helt från den där Skogås skiten? Trodde han var på "tapeten" för att åka dit för Skogås när han Ghost snubben åkte dit i Grekland?[/QUOTE

Mowglie har klarat sig undan flera straff medans hans vänner får skiten. Luktar mysko lång väg om den grabben

Lite så jag känner åxå överlag kring både han å hans bror som sitter i denna tråden. Jag menar deras port här ute har ju sprängts flera gånger så uppenbarligen ngn som inte kommer in så att säga å att du, enligt tråden, starta ny karriär som PT bara sådär låter skumt, spec när ens namn cirkulerat på en dödslista. Näää ngt e shady här...
Citera
2024-07-22, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Skojar du?

Hur vet du detta?

Han brukar uppdatera på sin Instagram då o då med massa gym skit och hur han nu pushar gymmet samt ger ut tips.

Han vart ju släppt från häktet efter Skogås grejen. Vad han gör i rullande stund ja de bara att titta på hans Instagram.
Citera
2024-07-22, 06:25
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonrof2
Han brukar uppdatera på sin Instagram då o då med massa gym skit och hur han nu pushar gymmet samt ger ut tips.

Han vart ju släppt från häktet efter Skogås grejen. Vad han gör i rullande stund ja de bara att titta på hans Instagram.

Vad heter han? På ig
Citera
2024-07-25, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonrof2

Vad heter han på insta då?
Citera
2024-07-25, 16:44
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ja man har ju inte sett dem ute på byn ngt som man nästan trodde där ett tag med alla "soon soon" i början av tråden. Så även om det e tyst så är det nog helt enkelt så för att täckningen i öken ä dålig. Nämen skämt å sido ser verkligen mörkt ut för grabbarna. Jag får nästan till o med känslan av att Bro Nätverket åxå tynat bort tillsammans med grabbarna i öken. Eller är det ngn annan som drar i trådarna? Ngn som vet? Mowgli sitter väl åxå i skiten?
Tunisien är superstrikta med att enbart närmsta familjen får besöka och ringa hem är nog inte särskilt lätt. Tydligen ett av de få länder på den kontinenten där det är svårt att fixa mobil mm. i fängelset. De kan nog komma att sitta några år innan eventuell rättegång, självklart ingen ersättning om de frikänns (kommer de inte göras heller). De bortskämda förvuxna barnen har fått skörda lite vad de sått kan man säga. Hela Bro är säkert tacksamma för detta då de här idioterna terroriserat orten i åratal, samt genererade nya små korkade gangsters enbart genom att hålla hov där. "Snart snart" -ligan var väl mest aktiv de få veckorna fram till Benzema fick äta sin karmakaka, varit väldigt tyst sen dess.
Citera
2024-07-25, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Tunisien är superstrikta med att enbart närmsta familjen får besöka och ringa hem är nog inte särskilt lätt. Tydligen ett av de få länder på den kontinenten där det är svårt att fixa mobil mm. i fängelset. De kan nog komma att sitta några år innan eventuell rättegång, självklart ingen ersättning om de frikänns (kommer de inte göras heller). De bortskämda förvuxna barnen har fått skörda lite vad de sått kan man säga. Hela Bro är säkert tacksamma för detta då de här idioterna terroriserat orten i åratal, samt genererade nya små korkade gangsters enbart genom att hålla hov där. "Snart snart" -ligan var väl mest aktiv de få veckorna fram till Benzema fick äta sin karmakaka, varit väldigt tyst sen dess.

Ja karman har kommit ikapp grabbarna. All skit man sett här asså. Listan kan göras lång. Men sedan denna ofrivilliga semester för boysen så upplever jag det lugnare på byn så att säga. Men om nu M är ute å flexar gym videos så lär väl de smälla snart igen från ingenstans i portfan. Tänkte han kanske börjat träna för ett James Bond uppdrag fria sina bröder där nere?! Men oavsett så förvånar det mig att denna M alltid "klarar" sig. Å jag må inte vara insatt i kriminella aktiviteter men ngt säger mig att sådan där listor med dödsnamn bara försvinner hur som helst? M stod ju på en sådan om minnet inte sviker?
Citera
2024-07-25, 19:45
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ja karman har kommit ikapp grabbarna. All skit man sett här asså. Listan kan göras lång. Men sedan denna ofrivilliga semester för boysen så upplever jag det lugnare på byn så att säga. Men om nu M är ute å flexar gym videos så lär väl de smälla snart igen från ingenstans i portfan. Tänkte han kanske börjat träna för ett James Bond uppdrag fria sina bröder där nere?! Men oavsett så förvånar det mig att denna M alltid "klarar" sig. Å jag må inte vara insatt i kriminella aktiviteter men ngt säger mig att sådan där listor med dödsnamn bara försvinner hur som helst? M stod ju på en sådan om minnet inte sviker?
M lär nog få sitt, han kan knappast känna sig säker efter all skit han lämnat efter sig. Många både blåsta "affärspartners", hämndlystna vänner och anhöriga till offer som bara väntar på rätt tillfälle. Ingen anledning att oroa sig för honom, han lever högst troligt på lånad tid.
Citera
2024-07-25, 20:06
Medlem
Citat:
M lär nog få sitt, han kan knappast känna sig säker efter all skit han lämnat efter sig. Många både blåsta "affärspartners", hämndlystna vänner och anhöriga till offer som bara väntar på rätt tillfälle. Ingen anledning att oroa sig för honom, han lever högst troligt på lånad tid.
Kan du dela hans släktträd så får vi följa deras livsöden så där lite på sidan?
Citera
2024-07-25, 20:07
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThenSwenskeArgus
Kan du dela hans släktträd så får vi följa deras livsöden så där lite på sidan?
Om du söker i tråden så får du reda på släktförhållanderna.
Citera
2024-07-25, 20:10
Medlem
Citat:
Om du söker i tråden så får du reda på släktförhållanderna.
Tackar Lagopussy, vi är dock på inlägg #598 nu, så ej helt lätt att hitta i röran av värdefull information och smörja
Citera
2024-07-25, 21:59
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThenSwenskeArgus
Tackar Lagopussy, vi är dock på inlägg #598 nu, så ej helt lätt att hitta i röran av värdefull information och smörja
Här då latmask: (FB) Flera från Bronätverket häktade, mordförsök, grova vapenbrott, Stockholm, 2023-01-31
Citera
2024-07-25, 23:00
Medlem
Citat:
Här då latmask: (FB) Flera från Bronätverket häktade, mordförsök, grova vapenbrott, Stockholm, 2023-01-31
Tusen tack, Lagopussy. Haha, känner släktingar till Poya...rent slödder, skall försöka bli av med dem nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in