2024-07-24, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Det är otroligt svårt att se någon logik i den teorin...

De jag skrev? Eller menar du deras nya inläg
Citera
2024-07-24, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollen2424
Inte funderat på att de kan vara tillgjort?

Vadå tillgjort? Jag tro absolut inte att de är tillgjort. Kan du det minsta om hundar?de var en genuin fråga för annars äre lönlöst att ens svara dig
Citera
2024-07-24, 22:19
Medlem
Jag vet att det sagts i tråden tidigare, men jag kommer inte ihåg det. P:s fru, vad heter hon, är det C?? Mammans brist på att göra inlägg i ämnet återkommer ju, så ville kolla själv på hennes profil.

Systern E är ju i varje fall väldigt aktiv i gruppen, som en av moderatorerna, så något gräl mellan A:s mamma och pappa känns ju inte så sannolikt.

//För övrigt, syster E är ganska het, enligt hennes profil. Henne skulle man ju gärna dejtat.
Citera
2024-07-24, 22:19
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
De jag skrev? Eller menar du deras nya inläg
att det de kommer med är helt konstigt och ologiskt
Citera
2024-07-24, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalabalik13
Vadå tillgjort? Jag tro absolut inte att de är tillgjort. Kan du det minsta om hundar?de var en genuin fråga för annars äre lönlöst att ens svara dig

Haha, tillgjort betyder att det kan lika gjärna vara en familjemedlem som essie kikar efter😊 finns ju inga bevis eller något på att det inte skulle kunna vara det exempelvis.?
Citera
2024-07-24, 22:21
Medlem
Citat:
Då jag jobbade som försäkringssrådgivare så hade inte det bolaget det kravet. Så vadå klantigt skrivet?
Hundförsäkringar har kravet på stulen hund.

Exempelvis från Agria:

Har du en livförsäkring kan du få ersättning om din hund sprungit bort eller stulits och inte hittats inom tre månader. Händelsen ska vara polisanmäld och du ska också ha annonserat ut en efterlysning. Det kan du göra i lokaltidningen eller på Facebook. Huvudsaken är att ditt inlägg får en bred spridning. Livförsäkringen har ingen självrisk.

Samma gäller för tilläggsförsäkringen Agria Användbarhet med undantag från att du kan få ersättning redan inom 30 dagar.

Assistanshundar försäkrade i Agria har oftast ’Agria Användbarhet’ som tillägg.
Citera
2024-07-24, 22:24
Medlem
Citat:
Haha, tillgjort betyder att det kan lika gjärna vara en familjemedlem som essie kikar efter😊 finns ju inga bevis eller något på att det inte skulle kunna vara det exempelvis.?

Som sagt. Man ser hur en hund söker. O på vilket sätt.ser att hon känner ngt som för henne är obekant. Men de går inte att förklara för en som inte kan ngt om hundar. O dom som kan hundar på den nivån skulle jag inte behöva förklara för 🤷🏻‍♀️
Citera
2024-07-24, 22:24
Medlem
En sak jag reagerade på i något av de tidiga beskrivningarna av hunden var att pappan skrev att hon ”vägde 21 kg”.

Vägde.
Citera
2024-07-24, 22:27
Medlem
Citat:
Som sagt. Man ser hur en hund söker. O på vilket sätt.ser att hon känner ngt som för henne är obekant. Men de går inte att förklara för en som inte kan ngt om hundar. O dom som kan hundar på den nivån skulle jag inte behöva förklara för 🤷🏻‍♀️

Det stämmer inte, varför misstänktes assistanterna som jobbat med A? Jo uppenbarligen för att Essie kände igen, Essie lyssnar enligt P inte på någon annan än A och Asistenterna.
Citera
2024-07-24, 22:28
Medlem
Citat:
Det stämmer inte, varför misstänktes assistanterna som jobbat med A? Jo uppenbarligen för att Essie kände igen, Essie lyssnar enligt P inte på någon annan än A och Asistenterna.

Citat:

Snälla gå och ta diskussionen med P istället, han har tydligt sagt att hunden kände igen. Hunden lyssnar inte på andra etc.
Citera
2024-07-24, 22:29
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:

men vi har ingen garanti för att filmerna/bilderna är från rätt tidpunkt och heller ingen garanti för att de inte har redigerats på något sätt...
Citera
2024-07-24, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bataclan
En sak jag reagerade på i något av de tidiga beskrivningarna av hunden var att pappan skrev att hon ”vägde 21 kg”.

Vägde.

Jaa mellan raderna om man ser så har man ju svaret pp hela fallet iprincip om man ska vara sådär rak
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in