Citat:
Ursprungligen postat av
Fotbollen2424
Man måste väl få godkänt att få filma med drönare på platser? Man kan inte bara flyga drönare sådär.
Du får flyga över området, lite olika regler pga klassningen på drönaren (vikten), inga problem alls. Utomordentligt redskap för att hitta en hund på marken.
Nej, jag tror inte alls på er i tråden som skriver att hunden är dödad av familjen. Jag tror hunden är stulen. Det är inget konstigt som skrivs i gruppen "Essie ska hem", av någon av de moderatorerna. Filmerna visar inte så mycket heller i någon riktning som tyder på att hunden är dödad.
Den är snodd, finns 3300 registrerade labbar i Sverige, hjärtströsslar-tanterna i gruppen Essie ska hem tror jag inte hittar den. Motivet har förmodligen varit pengar, att någon trott den varit värd massa pengar, vilket ni debatterat om i tråden och inte ens kunnat vara eniga om. Det är dumt undersöka alla 3300 labbar i Sverige, ni slösar er tid.
Det går inte lita på folk, någon klåfingrig en har varit hemma hos familjen och kokat ihop stölden av hunden. Lyft den över staketet, slängt in den i bilen och dragit. För att hitta Essie, tänkt som en tjuv.