2024-07-24, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
Det var någon följare som frågade om Chrippa hade sett att Jocke&Jonna väntar barn.
Då sa Chrippa att han vetat om det ett tag och att han ”skiter fullständigt i den familjen”.

Är inte han gudfar åt ett av barnen?
Citera
2024-07-24, 18:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Är inte han gudfar åt ett av barnen?

Jo till pojken.
Citera
2024-07-24, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jo till pojken.

Okej, härlig gudfar....
Har han nått ut till sitt gudbarn för att träffa och spendera tid med honom under hela tiden? Kollat hur han mår och allt sånt som han krävde av sin brorsa.
Citera
2024-07-24, 18:31
Avslutad
Citat:
Okej, härlig gudfar....
Har han nått ut till sitt gudbarn för att träffa och spendera tid med honom under hela tiden? Kollat hur han mår och allt sånt som han krävde av sin brorsa.

Nej det verkar bara ha funkat när Jocke & Jonna bjöd på resor.
Citera
2024-07-24, 18:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Intressant. Det tyder ju på att det finns någon kontakt i varje fall. Jag gissar att familjen först får veta sånt innan det blir offentligt.

Precis som jag sa för några veckor sedan att dom hade kontakt men då ifrågasattes de, men om någon annan säger det så räknas det, så konstigt.
Samma sak när jag sa att Jocke & Jacke hade kontakt, då skulle det bevisas.
Senast redigerad av mutemute123 2024-07-24 kl. 19:02.
Citera
2024-07-24, 18:59
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Intressant. Det tyder ju på att det finns någon kontakt i varje fall. Jag gissar att familjen först får veta sånt innan det blir offentligt.
Om det ens blir någon alls, vi får väl se i framtiden.
Den enda rättegång vi vet kommer bli är ju Chrippas skattefusk, det är ju så uppenbart att det är inte en fråga om utan en fråga om när, och vad för straff Chrippa kommer få för det.
Citera
2024-07-24, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Linnea kommer aldrig komma ur den där relationen levande

Det ovan skrevs på Lucia förra året. Men vi får väl hoppas att hon gör det, men det hela är lite otäckt. Stämningen bland alla de här männen som pratar på YT är rå och verkar trappas upp med attacker på fruar och barn och fan och hans mormor.

En fråga, varför är Chrippas läppar så fylliga jämfört med hur han såg ut för en så där fem år sen?
Citera
2024-07-24, 19:02
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Okej, härlig gudfar....
Han krävde inte att Jocke skulle fråga hur lilla C mår.
Chrippa poängterade hur Jocke påstod sig bry sig så mycket om lilla C, men trots det hade Jocke aldrig ens hört av sig och frågat hur lilla C mår.
Citera
2024-07-24, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Precis som jag sa för några veckor sedan att dom hade kontakt men då ifrågasattes de, men om någon annan säger det så räknas det, så konstigt.

Ja så är det och du hade rätt och både Chrippa och Jocke sa det men det lyssnar man inte på.

Tråden har blivit en arena för lögner och vilseledande information inför den ev stundande rättegången. Sjukt.
Men det kommer ju inte gå vägen för jag litar på att det redan är noterat av inblandade myndighetspersoner.

Lyssnade på en polispodd och det är ju så att de letar väldigt mycket information på nätet och givetvis i detta fallet också.

Men allra helst skulle alla inblandade finna en väg till att acceptera varandra och i alla fall låta barnen träffas är min åsikt.

Tillägg: Jag pratar om skattefusket.
Senast redigerad av 111-111 2024-07-24 kl. 19:07.
Citera
2024-07-24, 19:04
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det ovan skrevs på Lucia förra året. Men vi får väl hoppas att hon gör det, men det hela är lite otäckt. Stämningen bland alla de här männen som pratar på YT är rå och verkar trappas upp med attacker på fruar och barn och fan och hans mormor.

En fråga, varför är Chrippas läppar så fylliga jämfört med hur han såg ut för en så där fem år sen?
Chrippa har ju själv filmat hur han gjort injektioner ihop med Linnea. Han kan säkert ha gjort det i läpparna också.
Citera
2024-07-24, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Om det ens blir någon alls, vi får väl se i framtiden.
Den enda rättegång vi vet kommer bli är ju Chrippas skattefusk, det är ju så uppenbart att det är inte en fråga om utan en fråga om när, och vad för straff Chrippa kommer få för det.

Det har du rätt I. Det är faktiskt det ena vi med säkerhet vet. Allt annat är spekulationer.
Citera
2024-07-24, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Chrippa har ju själv filmat hur han gjort injektioner ihop med Linnea. Han kan säkert ha gjort det i läpparna också.

Men herregud vad är det för fel? Näeehaha tror du det eller driver du med mig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in