Citat:
Ursprungligen postat av
Kommer-vara-anon
Familjen uppger ju att de anlitat en drönare med FLIR och ringt in en hund för att spåra. Vad tusan ska några oorganiserade grannar göra ute med bilar då??
Tänker inte sitta och påverka vad någon annan tycker och tänker runt dehär, jag har helt ärligt insett att det här är bara så sjukt tragiskt, det enda jag hoppas på är att Essie är vid liv och mår bra och är omhändertagen av någon som ÄNTLIGEN såg och inte klarade av att se Essie i ett sånt hushåll mer.
Vad familjen gjort och hur dom letar är inget jag tänker ens ha en åsikt om mer, allt som sägs behöver inte stämma överens. Det är endast P’s version och p’s sida som gjort ljud ifrån sig delningar, men ingen vad jag sett från Mammans sida. Det räcker för mig helt ärligt att se att detta är ej normalt.. samt artikel om lss boendet händelsen. Katt omplaceringen. Ja listan kan göras oändligt LÅNG.
Ingen tänker på hur Essie haft de hemma? Alla skriver essi ska hem osv, men hur mycket research har man gjort egentligen? Fan borde vara samma ”lag” på att efterlysa djur som människor.. Näe usch magen vrider sig efter att man läst som framkommit här inne i tråden..