2024-07-24, 12:27
Medlem
Men vadå är BO i samma ålder som MGM? varför säger isf polisen att BO är runt 25-35års åldern då. Sånt ser man ju, visst att brudar kan sminka sig så dom ser ut som 40 om de skulle vara så plus diverse inplantat och botox/fillers. Men så jävla fel kan man ju inte ta på en person
Citera
2024-07-24, 12:30
Medlem
Tegnell.As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tegnell.A
Jag är inne på samma spår, kan de ha fått det om bakfoten att hon inte är mördad utan misstänkt för mord?

Nu är dessutom inlägg på släktings fb-sida borttagna där det skrevs att hon var mördad.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tommi-Tattoo
Kan det finnas något scenario där mostern är helt offside och Emma är den gripne?
Tjejen Heaven som förekommit tidigare i tråden, kan hon vara inblandad på något vis?

Jag tycker det är rätt oklart vad som är vad här.
Allra minst förstår jag varför polisen skulle uppge att den mördade är närmare 30 om man identifierat personen som en 14-15-åring och kontaktat anhöriga?
Det finns ju inget skäl att förvanska på det sättet.

Tänker också på hon från hvb, på BOs tiktok frågar någon i kommentarerna om hon kommit ut från SIS varpå hon svarar ja. Så min tanke är att dem kanske vet vem varandra är genom det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukassan
Helt ärligt tror jag hon blivit dumpad där.
Tänkte eftersom du tidigare skrev att man hittat hennes väska en bit bort. Misstänker man att hon var vid liv om hon nu dumpats där och sen kravlat sig fram innan hon blev medvetslös?
Citera
2024-07-24, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Men vadå är BO i samma ålder som MGM? varför säger isf polisen att BO är runt 25-35års åldern då. Sånt ser man ju, visst att brudar kan sminka sig så dom ser ut som 40 om de skulle vara så plus diverse inplantat och botox/fillers. Men så jävla fel kan man ju inte ta på en person
Nu skriver Aftonbladet "efter att ung kvinna hittats död i Landskrona"

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/AvvALz/flicka-under-15-ar-kopplas-till-mordfallet-i-landskrona
Senast redigerad av Sir89 2024-07-24 kl. 12:33.
Citera
2024-07-24, 12:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av amgx
BO
Är hon en kvinna, ser snarare ut som en tonåring?
Citera
2024-07-24, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gsuschriist
Tänker också på hon från hvb, på BOs tiktok frågar någon i kommentarerna om hon kommit ut från SIS varpå hon svarar ja. Så min tanke är att dem kanske vet vem varandra är genom det?

De är en tanke god som någon, men först måste man ju ta reda på varför hon hamnade på SIS, och polisen vet ju inte ens vem BO är, kan FB ha löst de innan polisen, inte första gången isf.
Citera
Medlem
Citat:
Nu är dessutom inlägg på släktings fb-sida borttagna där det skrevs att hon var mördad.

Var inne på den linjen innan också. Allt talar nu för att det är E som är GM och BO är ”okänd”. Annars borde man ha gått ut med den uppdatering nu när man gick ut med misstänkt GM.
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Är det bekräftat att brottsplatsen var någon annanstans än där kroppen dumpades?

Hur ska en 14-åring flytta på kroppen?
För det krävs en eller flera unga män med bil...
Citera
2024-07-24, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Nu skriver Aftonbladet "efter att ung kvinna hittats död i Landskrona"

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/AvvALz/flicka-under-15-ar-kopplas-till-mordfallet-i-landskrona

MGM är väll flickan som syns tillsammans med BO i senaste TikTok-videon.

Jag har ingen aning, jag har helt gått på de polisen har sagt offentligt att de är en kvinna i 25-35års åldern. Och OM de skulle vara BO i videon så ser man ju helt klart att hon är yngre än så. Men till polisens försvar så skulle de ju vara om hon varit helt sönder slagen/kniv skadad. Men då tycker inte jag att man ska yttra sig om man inte är säker.
Citera
Medlem
Citat:
Ja, varför kan detta vara borttaget?
Citera
Medlem
Citat:

Skulle inte bli det minsta förvånad om det visar sig att Emma är gärningssliddjur här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in