Citat:
Ursprungligen postat av
SmurfSmurf
Ja precis. Vi ska titta efter sånt vi inte ser men som borde synas.
Det kommer aldrig att ske, men pappan har nog en mission impossible-lösning att presentera på det också.
Och jag kan inte släppa att ingen från mammans sida är inblandad i gruppen. Andra dottern är med som admin men har inte gjort nåt vad jag kunnat se.
Om det kan vara så att mamman drog pga pappans machinationer och inte ville vara med längre? Att A nu ska in på ett boende, som inte skulle gått förut, kan det bero på att de ska skiljas?
Om, och jag säger om, det nu är så, kommer det bli en jävla dyr skilsmässa för gubben. Och då behöver han lätt 300 K.
Jag uppskattar att du noterade att jag var noga med formuleringen.

Visst kan det ha helt naturliga förklaringar att hennes sida inte syns till/inte existerar. Det kan finnas massor av anledningar. Men det är ett faktum att de enda vi ser tycks komma från hans släkt.
Kanske var det så enkelt att hon insåg vart det här skulle barka hän och ville inte vara en del av det. Tjurskalliga karlar som inte tar hänsyn till sin omgivning, allra minst i en krissituation, har man ju mött förr liksom. Om det är så har hon mina sympatier!