2024-07-23, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Tackar! Det där var mycket intressant. Just det med att han sagt att han fått låna en telefon sades väl i tråden att han inte sagt tidigare av någon. Men nu hör man det med egna öron.

Och här blir det ju intressant när det talas om att Chrippa menar att Jocke har tjänat blodspengar på sin bok. Anjo säger då att Chrippa själv har tjänat blodspengar genom att hänga ut sin flickvän. Och nu till det intressanta: Nu är de tillsammans igen Chrippa och Linnea och då kommer det här med att bråka om fruarna och försöken att kriga med Jocke.

I samtalet på ett annat klipp när Chrippa och Jocke pratar så säger Jocke att han var upprörd för att Chrippa sagt att han skulle starta ett krig mot Jocke och att om han gör det så skall Jocke ringa EKO.

Så Chrippa är extremt på nu för att ha content för att tjäna pengar. Så frågan är vad ska han ha pengarna till? Rymma undan kronofogden till något land dit de inte når, eller bara resa och shoppa eller inte så troligt betala sina skulder.

Vilken månad kommer han att åtalas för ekonomiska brott eller andra brott tro? September? På tal om hans ordspråk då.

Det finns så mycket mer som ramlar ur den här snubbens mun.
Har du sett "Min sanning" eller när han svarar på frågor direkt efter att han blivit släppt från häktet?
Krokodiltårar, 6- pack, en extra macka och att inte få fira nyårsafton.

Bonusmaterial är liven och prints, innan videon "Min sanning" publicerades. Kräftan var så hetsig, nästan euforisk att den här videon skulle komma ut så han får berätta sin "sanning".
Citera
2024-07-23, 21:03
Medlem
micro113

när jag läser alla dina inlägg i den här tråden så vill du försvara junior så mycket det bara går. bara för att du har ett evigt hat mot rask så betyder det absolut inte att junior gör något som är okej. han är en skitstövel och cancer på allt han är omkring. släpp det där rask hatet och se junior för vem han faktiskt är.

en tvättäkta sociopat/narcissist.

killen står ute på gatan i en pyjamas och dam handväska och tycker han är skithäftig. alla vi andra skrattar åt honom. han är världsmästare i icke manlighet. men tror han är så jävla manlig. fåfäng liten fjolla som han är. kan säga att många drog en lättnadess suck när han lämnade toyota.
Citera
2024-07-23, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Det finns så mycket mer som ramlar ur den här snubbens mun.
Har du sett "Min sanning" eller när han svarar på frågor direkt efter att han blivit släppt från häktet?
Krokodiltårar, 6- pack, en extra macka och att inte få fira nyårsafton.

Bonusmaterial är liven och prints, innan videon "Min sanning" publicerades. Kräftan var så hetsig, nästan euforisk att den här videon skulle komma ut så han får berätta sin "sanning".

Nej den har jag inte sett. Har du en länk? Det är mycket att ta in här. Har ju bara skummat på ytan men Chrippa behöver man ju inte så lång tid för att förstå att något är galet.
Citera
2024-07-23, 21:10
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Du skrev "ni", det var det jag refererade till.

Okej, du förstod inte tipset märker jag.
Du börjar med att ifrågasätta och ska "klämma till". Hade du läst innan vad som skrevs så hade i kunnat besparat dig ett inlägg.
Förstår du nu?

Kolla några inlägg bakåt i tråden så finner du den. Eller så kan du googla. Det klarar du att leta upp på egen hand.
Jag skrev aldrig "ni"
Jag skrev "Min åsikt ändrar sig inte beroende på vem som utför handlingen, till skillnad från vissa andra i denna tråd.", om du tar åt dig av den meningen eller ej får stå för dig.

Jag kollade chrippas youtube kanal, inget där, sökte på youtube och google "chrippa anjos barn", hittade ingenting.
Jag tänker inte lägga energi på att leta upp en video som du undrar vad jag tycker om.
Länka den eller så släpper vi det och så säger jag inte min åsikt om en video jag inte sett.
Citera
2024-07-23, 21:18
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Nej det är ju inte rätt av Anjo heller, jag har inte deltagit i Anjo tråden tycker den är vidrig, hatar när man går på folks utseende.

Linnea & Chrippa hade live igår det var där det pratades om Anjos barn.
Kanske någon skärm filmade, lär visa sig.
Det var på Linneas live.
Hoppas någon skärmfilmade och delar, jag skulle aldrig någonsin kolla på någons live, och svårt att säga min åsikt om någonting jag inte sett.
Anjos kommentarer om Cluees barn diskuterades under chrippa dramat eftersom det handlade om var Anjo var beredd att göra för visningar, så det har diskuterats i denna tråd.

Jag tycker också att det är fel att diskutera andras utseenden, men både Anjo och Chrippa är duktiga på att kommentera andra människors utseende, så förstår att folk anser sig har rätt att då kommentera deras utseende, som man behandlar andra så blir man själv behandlad.
Jag väljer fortfarande att inte göra det, men vill andra göra det är det upp till dem.
Dock aldrig barnen, spelar ingen roll vad föräldrarna säger, ger man sig på barnen har man sjunkit till en väldigt låg och äcklig nivå.
Citera
2024-07-23, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Nej den har jag inte sett. Har du en länk? Det är mycket att ta in här. Har ju bara skummat på ytan men Chrippa behöver man ju inte så lång tid för att förstå att något är galet.

Det är för många länkar.
Men krokodiltårar, 6-pack och en förlorad nyårsafton har du här:
https://youtu.be/X9_fAyDp9d0?si=5e_9u1lWHrGqs-dM

Men, viktigt att kolla på flera olika kreatörer som varit inblandade då det inte går att lyssna på en enda.
Sen finns det prints och videos lite överallt att leta reda på.

Det är en cirkus.
Citera
2024-07-23, 21:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Hoppas någon skärmfilmade och delar, jag skulle aldrig någonsin kolla på någons live, och svårt att säga min åsikt om någonting jag inte sett.
Anjos kommentarer om Cluees barn diskuterades under chrippa dramat eftersom det handlade om var Anjo var beredd att göra för visningar, så det har diskuterats i denna tråd.

Jag tycker också att det är fel att diskutera andras utseenden, men både Anjo och Chrippa är duktiga på att kommentera andra människors utseende, så förstår att folk anser sig har rätt att då kommentera deras utseende, som man behandlar andra så blir man själv behandlad.
Jag väljer fortfarande att inte göra det, men vill andra göra det är det upp till dem.
Dock aldrig barnen, spelar ingen roll vad föräldrarna säger, ger man sig på barnen har man sjunkit till en väldigt låg och äcklig nivå.

Jag har bara hittat en skärmfilm på en pytte sekund av det han säger om Lisen. Den med barnen har jag inte hittat men de kommer säkert upp de också.
https://vm.tiktok.com/ZGenw6ewn/
Citera
2024-07-23, 21:34
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Vad är det du tycker är så underbart med Chrippa? Mer än att ni hatar samma människor?
Jag tycker ingenting är underbart med honom -- jag tycker inte ens han är särskilt tilltalande i kroppen. Jag gillar mer naturligt starka människor än gympumpade - och har alltid gjort.
Jag är uppväxt med arbetare där styrkan kommer från hårt arbete - det tycker jag är tilltalande

Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Så drägglig som Chrippa är ang Rasks fru och Anjos fru menar du?
Nej, jag ser nog tvärtom både Rask och Anjo trakasserar Linnea för att de aldrig skulle kunna få en kvinna som hon.

Och det är självklart -- varför skulle Linnea vilja ha en fettsäck eller en tatuerad simp?

Vad hon ser hos Chrippa övergår mitt förstånd också - men han har åtminstone kropp att erbjuda .. och han kanske gökar bra .. vad vet jag, vad vet du -- något ser hon ju hos honom.
Citera
2024-07-23, 21:45
Medlem
Citat:
Jag skrev aldrig "ni"
Jag skrev "Min åsikt ändrar sig inte beroende på vem som utför handlingen, till skillnad från vissa andra i denna tråd.", om du tar åt dig av den meningen eller ej får stå för dig.

Jag kollade chrippas youtube kanal, inget där, sökte på youtube och google "chrippa anjos barn", hittade ingenting.
Jag tänker inte lägga energi på att leta upp en video som du undrar vad jag tycker om.
Länka den eller så släpper vi det och så säger jag inte min åsikt om en video jag inte sett.

Dopy, seriöst. 3 stycken "ni" skrev du.

Citat:
Protesterade ni lika mycket när Anjo gav sig på cluees barn, gjorde videos, bilder och kläder med cluees barn på?
Eller är det bara när Chrippa är inblandad som ni känner behovet av att gå ut och säga att det är fel?
För jag kan inte minnas att ni skrev ett ord om det Anjo gjorde mot cluees barn. Men jag kanske bara missade dem inläggen?

Du behöver inte kolla på något för min skull, jag gjorde en "tillbaka-kaka" eftersom du ifrågasatte och var lite stöddig varför jag inte hade en reaktion på det Anjo gjorde. Hänger du med?

Juste, du som krokar arm med Pallal i vått och torrt i kampen mot Jocke där ni glömt bort L på vägen.
Såg du Cluees raderade video? Där vi med största sannolikhet får svar på livets stora gåta.
Ruggigt.
Senast redigerad av VilaVila 2024-07-23 kl. 21:55.
Citera
2024-07-23, 21:47
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det var inte det jag sa .. Jag sa att Anjo har öppnat den dörren genom att ge sig på Cluees barn och skall hålla käften om folk drar in hans barn.

Lite skillnad på det du "tolkar in" och på det jag säger.
Jag förstår hur du menar. Om Anjo nu ser ett problem med att Chrippa pratar om hans barn, så hoppas jag Anjo lärt sig en läxa, att han tar bort alla videos om Cluees barn, och alla bilder på kläder med Cluees barn, osv.
Anjo kan inte å ena sidan ge sig på Cluees barn, och sedan gnälla när Chrippa ger sig på hans barn.
Däremot kan alla vi runt omkring anse att det alltid är fel att ge sig på barn.

Jag kan säga att det är fel ifall Chrippa har gett sig på Anjos barn (jag har fortfarande inte sett den videon).
Men om Anjo ska gnälla över det borde han börja med att först städa rent framför sin egen dörr.
Citera
2024-07-23, 21:54
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Men du, inte kasta sten i glashus nu va. Det är ju du som är drägglig efter två karlar och sjukligt fixerad.
Tror inte din man hade tyckt att din fixering är speciellt hälsosam eller respektfull.om han måste allt du skrev.
Så tagga ner lite.
Min man bryr sig inte eftersom inga av dessa män tilltalar mig på det sättet.
Jag startar inte heller drev och återkommer till dem hela tiden för att få deras uppmärksamhet .. Jag kommenterar när de försöker sänka en tjej de får kåtslag av att se och vet att de inte kan få.
Viss skillnad på det.

Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Fast en dörr ska ju inte öppnas eller ge rätten att kränka andras barn. Spelar ingen roll med tolkningen här.
Det är väl Anjos barn han "kränkt" .. eller hur.
Öppnar du dörren genom att svina hos andra så får du finna dig i att andra svinar hos dig.

Det är Anjo - med stöd av Jocke - som bär ansvaret för att det är okej att dra in barn .. Och gällande Anjos barn skall han bara köpa vad han sått.
Citera
2024-07-23, 21:57
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Jag förstår hur du menar. Om Anjo nu ser ett problem med att Chrippa pratar om hans barn, så hoppas jag Anjo lärt sig en läxa, att han tar bort alla videos om Cluees barn, och alla bilder på kläder med Cluees barn, osv.
Anjo kan inte å ena sidan ge sig på Cluees barn, och sedan gnälla när Chrippa ger sig på hans barn.
Däremot kan alla vi runt omkring anse att det alltid är fel att ge sig på barn.

Jag kan säga att det är fel ifall Chrippa har gett sig på Anjos barn (jag har fortfarande inte sett den videon).
Men om Anjo ska gnälla över det borde han börja med att först städa rent framför sin egen dörr.
Ja, det är vi överens om - det är fel att ge sig på barn.
Men Anjo bör veta sin plats och plocka bort allt med Cluees barn istället för att köra på kränkthetskortet.
Anjo öppnade dörren för att ge sig på hans barn - men det kommer kadavret vare sig inse eller stå för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in