2024-07-23, 20:36
Medlem
Batong8s avatar
Det är fullkomligt klart att både Sara och Patrik är extremt empatistörda individer som hellre driver folk i självmord än hjälper dem. Jag skrattar lite varje gång Sara vill låta professionell med sitt "Jag jobbar med det här", som att hennes fritidsintresse att driva folk i döden skulle vara ett yrke.

Jag hoppas Sara och Patrik i framtiden döms till att betala gigantiska skadestånd till alla de familjer som förlorat en familjemedlem som tagit sitt liv som följd av Dumpens häxjakt.
Citera
2024-07-23, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Det är faktiskt lite lustigt att både ETC och Fria Tider verkar vara helt överens om att det är någon annans fel än att gäddorna själva har det fulla ansvaret för att dessa har dragit ur kontakten. Perspektivförskjutningen är total. Om någon enda tidning, journalist etc (är jag tyvärr tvungen att skriva &#128541 ska förtjäna min respekt, så bör dom skriva något i stil med att "hon/han valde att ta sitt liv så fort hon/han fick möjlighet att göra det efter att ha blivit utsatt för övergrepp". Dessa jävla snyftartiklar som handlar om gäddornas självmord intresserar mej inte. Eller, jo, det gör dom - man får ju veta det är en mindre som vi behöver oroa oss för.

Det är väl ingen media som ger tummen upp till Dumpen oavsett höger eller vänster?
Dumpen är och förblir fula ankungen inom mediesvängen.

Gissar att dom gett upp försöket att komma in i finrummet och kör sitt eget race dvs skita i det medieetiska systemet som dom antagligen inte ens slagit upp på Wikipedia.

Dumpen gjorde bra ifrån sig med norrbaggen på campingen, fler såna och färre funktionsnedsatta gäddor som inte borde hängas ut utan tala med släkt/boende i dessa fall för då kanske Dumpen blir rumsrena nån dag. Sen är det lite andra saker som våra vänner behöver förbättra också.

Sara får något i blicken när hennes blogg kallas uthängningssajt så det ska man inte sluta med.
Citera
2024-07-23, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batong8
Det är fullkomligt klart att både Sara och Patrik är extremt empatistörda individer som hellre driver folk i självmord än hjälper dem. Jag skrattar lite varje gång Sara vill låta professionell med sitt "Jag jobbar med det här", som att hennes fritidsintresse att driva folk i döden skulle vara ett yrke.

Jag hoppas Sara och Patrik i framtiden döms till att betala gigantiska skadestånd till alla de familjer som förlorat en familjemedlem som tagit sitt liv som följd av Dumpens häxjakt.

Jag ställer frågan igen. Hur länge ska Sara få leva gott på den här cirkusen egentligen? Har hon ingen skam i kroppen överhuvudtaget?

Man får sken av någon sorts empatistörd varelse som deltar i intervjuer med Janne Josefsson och andra större namn bara för att få PR i störst möjligast utsträckning och så sticker hon ifrån mitt under sändningen bara för att få ännu mer credd för den "goda" personen hon vill leva upp till. I hennes egna självbild så är hon för det goda medans alla andra är för det onda. Hon vet exakt hur man ska göra enligt skolboken för att få ännu mer ryggdunk och popularitetspoäng.

Sa ni att Clark Olofsson och andra seriebrottslingar var intelligenta? Jag skulle säga att den här Sara måste ha det högsta IQ man någonsin upplevt. Sedan Dumpens första dag har hon spelat sina kort rätt ur ett medialt perspektiv och hon rider på vågen som ingen annan. Använder känsloregistret till max när det bjuds på motstånd och varje gång går hon vinnandes ur striden. Ingen bryr sig om det goda lika mycket som hon. Det finns inte på kartan! Sådana här individer är enormt skickliga på att spela på folks känsloregister men de kan även klassas som enormt farliga när väl saker och ting börjar gå emot dem.

Läs på den mörka triaden.
Senast redigerad av Erichsen 2024-07-23 kl. 21:04.
Citera
2024-07-23, 21:06
Medlem
Citat:

Sekten växer sig allt mer större. Aggressiva sektmedlemmar som tar illa vid sig av minsta lilla kritik mot Dumpenprojektet. Nåde den som säger emot eller vågar ge de motstånd. Sara är den stora allsmäktiga profeten som ska skyddas till varje pris.
Citera
2024-07-23, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erichsen
Jag ställer frågan igen. Hur länge ska Sara få leva gott på den här cirkusen egentligen? Har hon ingen skam i kroppen överhuvudtaget?

Man får sken av någon sorts empatistörd varelse som deltar i intervjuer med Janne Josefsson och andra större namn bara för att få PR i störst möjligast utsträckning och så sticker hon ifrån mitt under sändningen bara för att få ännu mer credd för den "goda" personen hon vill leva upp till. I hennes egna självbild så är hon för det goda medans alla andra är för det onda. Hon vet exakt hur man ska göra enligt skolboken för att få ännu mer ryggdunk och popularitetspoäng.

Sa ni att Clark Olofsson och andra seriebrottslingar var intelligenta? Jag skulle säga att den här Sara måste ha det högsta IQ man någonsin upplevt. Sedan Dumpens första dag har hon spelat sina kort rätt ur ett medialt perspektiv och hon rider på vågen som ingen annan. Använder känsloregistret till max när det bjuds på motstånd och varje gång går hon vinnandes ur striden. Ingen bryr sig om det goda lika mycket som hon. Det finns inte på kartan! Sådana här individer är enormt skickliga på att spela på folks känsloregister men de kan även klassas som enormt farliga när väl saker och ting börjar gå emot dem.

Läs på den mörka triaden.
Du har klockrent rätt när det gäller Sara. Som vi/jag skrev igår så körde Sara med trappan dvs förnekelse och bla bla, det har upphört. Det är obehagligt med Sara och hatat som dom bägge har är obehagligt. Offerkoftan hos bägge kör dom när det passar. Det som gör mig förbannad är att Sara blir förlåten trots sin bakgrund. Bara säga jag har blivit utsatt när jag missbrukade. Det går att skriva hur mycket som helst angående S&P.
Citera
2024-07-23, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erichsen
Kan hon verkligen se sig själv i spegeln när hon tar emot dessa pengar, surt förvärvade pengar från hårt arbetande Svenssons när hon själv gottar sig åt andras bekostnad? Var är samvetet? Har hon ingen skam i kroppen överhuvudtaget? Hur länge ska hon livnära sig på den här cirkusen?

Alltså nu swishar inte jag )kan inte ens)men de som gör det, gör väl det för att de vill använda sina pengar till ngt de tror på. Bättre det än chips eller ngt onödigt på lägprisvaruhusen som på riktigt profiterar på fattiga människor.

Så komiskt att ni hänger upp er så mycket på hur mycket Sara tjänar. Vilket ni inte ens har ngn aning om.
Citera
2024-07-23, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Du har klockrent rätt när det gäller Sara. Som vi/jag skrev igår så körde Sara med trappan dvs förnekelse och bla bla, det har upphört. Det är obehagligt med Sara och hatat som dom bägge har är obehagligt. Offerkoftan hos bägge kör dom när det passar. Det som gör mig förbannad är att Sara blir förlåten trots sin bakgrund. Bara säga jag har blivit utsatt när jag missbrukade. Det går att skriva hur mycket som helst angående S&P.

Hon spelar på sina känslokort som ett pokerproffs som aldrig gjort något annat.

Jag tror dock det kommer rämna, ingen fasad håller med tiden. Det är inte en fråga om, utan en fråga om när fasaden kommer rämna.
Citera
2024-07-23, 22:00
Medlem
Citat:

Du går inte runt o funderar på hur det vore rätt om pedofilerna/hebefilerna dömdes att betala gigantiska skadestånd? Tänker att normalt sett brukar man ömmao oroa sig för offren o deras familjer också..
Citera
2024-07-23, 22:06
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Men lite glädje har dom i alla fall lyckats med eftersom du gillar uthängningarna.
Citera
2024-07-23, 22:09
Medlem
Batong8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Du går inte runt o funderar på hur det vore rätt om pedofilerna/hebefilerna dömdes att betala gigantiska skadestånd? Tänker att normalt sett brukar man ömmao oroa sig för offren o deras familjer också..

Till vem ska de betala? Till fiktiva barn som psykopaten Sara ligger bakom? Det är hög tid nog att Sara döms till fängelse och att betala gigantiska skadeståndsbelopp till hennes offers familjer.
Citera
2024-07-23, 22:30
Medlem
Citat:
Till vem ska de betala? Till fiktiva barn som psykopaten Sara ligger bakom? Det är hög tid nog att Sara döms till fängelse och att betala gigantiska skadeståndsbelopp till hennes offers familjer.

Samma här... du vill inte snarare fundera huruvida pedofilerna/hebefilerna skulle vara psykopater? Såklart jag menar till de riktiga barn de groomar som jag vet att du förstår händer där ute. Känns som du glömt den andra sidan av det här.
Senast redigerad av medea1 2024-07-23 kl. 22:42.
Citera
2024-07-23, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Nu har Dumpen menat att de ska fortsätta när saralagen finns, och leverera till polis, och när denne gått igenom rättsinstanser har de rätt att publicera så som förr.

Ok. Har missat det. Var står det? Du menar att Dumpen skulle ha som mål att vara en del av polisen i framtiden? Låter underligt. Dock tackar väl polisen för tips ifrån allmänheten generellt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in